💖
3 AY SONRA
BARAN'DAN
Elifle bebeğimiz doğmustu Ama şimdi evinde ve odasindaydi . Evliliğimiz iyi gidiyordu bebek için olan evliliği gerçeğe donusturmustum . Böylesi daha iyiydi yeni varisler çocuklarımın olması gerekiyordu . Laraya gelecek olursak surekli tv yada sosyal medyada goruyordum ya haberlerde ya magazinlerdeydi . Son gördüğümde karnı çok buyumustu kocası doruk hiç bjrakmiyordu. Bu hayat onun için daha iyiydi. O hep oraya aitti . Eğer bir yerde karşılaşacak olursam ne yaparım bilmiyorum ama şuan sadece bir geçmişten ibaretti benim için. Faruk doruk ile çalışmamı söylüyordu ama dinlemedim pek bugünde istanbula faruğun davetine gidecektik .
💖
Evleneli 3 ay olmustu ve hala ilk günkü gibiydik karnı çok daha buyumustu genellikle yardım alıyordu hep . Bazen ise gitmiyordum şu sıralar kasilmalari ve sancıları vardi . Tekmelemeleri çok daha artmisti karnından bile gorebiliyorduk en güzel duyguydu bu .ilişkimize gelirsek birbirimizi seviyorduk çoğu zaman utaniyordu yine ama sex te ve sevisirken durmuyordu daha fazla azgın olmuştu hiç durmuyorduk neredeyse . Göğüsleri de çok büyümüştü normaldi tabi bu hali cok daha guzeldi . Annem ve duru seslerden bazen alay ediyordu . Ne yapabilirim geceleri çok ses çıkıyordu onlarda alt katta yatiyorlardi . Lara aileme iyice alismisti. Bebek odası hazır kıyafetleri mama sandalyeleri bebek arabası her şey şimdiden 2 tane bakıcı ayarlamistim çünkü doktor erken gelebileceklerini söylemişti. Lara normal doğum istiyordu ısrarla doktor ikna edememişti. Dogumda yanında olup onun elini tutacaktim...
- güzelim sen gelme istersen davete bak sancıların felan oluyor .
- hayir bende geleceğim seni yalnız birakmam sonra kızlar yanına dolaşacak ne zaman yalnız bıraksam oluyor
Gülmüştüm ağlamaya başladı hormonlardan hep oluyordu .
- güzelim ağlama gel buraya tamam gel öyle olsa bile benim kadınım sensin sana aitim ben sende bana . Biz oraya gidersek basinda orda olacak .
- olsunlar aşkım. Ozmaan hemen hazırlanalım hadi doruk .
Odaya geçmiştik lara tamamen soyunmuş elbiselere bakiyordu . Ona arkasından yaslandim bana döndü.
- sence yapabilirmiyiz
- lara karnın çok büyüdü ve erken doğum riskin var .
- olsun ben istiyorum ama sen beni istemiyormusun.
- hayir tabikide gel buraya güzelim ben oturduğum da seni oturacağım tamammi
Koltuğa oturmuş larayida erkekligime oturtmustum her pozisyonu yapamiyorduk karnından dolayı. Yine ınlemelerimiz çok sesli çıkıyordu .
- ahh doruk daha hızlı yap
- tamam güzelim
Ellerim goguslerindeydi bayagii buyumustu avucuma sığmıyordu. Ods bende bir sure sonra bosalmistik . Elbisesini giydirmistim . Hazır olduğumuzda arabaya binip davet yerine yani otele gidiyorduk
💖
BASIN
- Haluk bey önemli bir telefon aldık çifte kumrumuz ortaklarının yildonumu davetine otele gideceklermjs . Tam zamanı doğuma yakın zamanlar bayağıdır gozukmuyorlar gidelimmi .
- çabuk durduğun hata insanların sevgisini alan çiftçimizi görelim bol bol fotoğraf çek. Ve röportaj da yap .
- tamam haluk bey
💖
FARUK'TAN
-Gazeteciler niye geldi
- doruk ile lara hanımın geleceğini duymuslardir Faruk bey .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆☆SON VARİS ☆☆3
RomanceLARA KARACI Karacı ailesinin son kalan üyesi evlenmemeye yemin etmiş soyadını koruyacaktı . Babası Miran Karacı ailede katliam işlemiş karanlık bir adamdı . Annesi Bade Karacı evlatları tarafından öldürülen kocasının intikamını almıştı. Geçmişten ge...