💖Mutlu Son💖

134 3 3
                                    

💖

- adamları al urfaya git bir tane bile karacı kalmayacak ne çoluk nede çocuk malları mulklerini yakın kul edin .

- ama doruk bey ...

- dediğimi yapmazsanız sizde onlarla ayni kaderi paylasirsiniz.

💖

1 YIL SONRA

O geceden tam 1 yıl geçmişti.  Lara bunu zor atlatmisti. Uzun bir süre tedavi aldı.  Baranin ona bunu yapması... Asla onu bırakmadım yada suclamadim . Hep yanında oldum ilişkimiz eskisinden daha kuvvetliydi.  Pars ile mirza 3 yaşındaydı artık. Pamir ve mira ise 1 yaşına girmişti.
Çocuklarımız büyüyordu . Lara artık iyiydi . Karaci ailesine gelirsek hepsini bitirmiştim kimse kalmamıştı böylelikle soyları bitmişti. Sadece baran o ceza evindeydi çıktığında işi bitecekti .

Yanımda uyuyan kadinima baktım hersey onun icindi . Yaklaşıp dudaklarını öptüm gözlerini açtığında gülümsedi. 

- Günaydın güzelim

- Günaydın aşkım

- Hadi kalk kahvaltı yapalım hem bebislerimizde uyandı.

- tamam aşkım önce duşa girelimmi

Bana bakiyordu

- büyük zevkle güzelim

Duşta sevişip sex yapardık hep her sabah.  Masaya indigimizde herkes kahvaltı yapıyordu. 

- abi o olmuş

- Kim ateş

- o karaci baran iste

- ne kim yaptı

- içerideki adamımız yaptı.

Artık rahat nefes alabilirdik en büyük başarım onları bitirmekti ..laraya baktığımda elimi tutuyordu ona gülümsedim.

- bitti güzelim

- bitti aşkım.

Anneme çocukları emanet edip larayi sahil kenarına getirmiştim elele yuruyorduk onu kendime döndürüp öptüm. 

Seni çok seviyorum kadınım bundan sonra hep mutlu olacağız.

- hepsi senin sayende oldu aşkım biz ve çocuklarımız

- biz ve çocuklarımız aşkım

💖

❤️MUTLU SON ❤️

☆☆SON VARİS ☆☆3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin