"HOŞGELDİN ABLA"

151 3 0
                                    

-Efendim olmediginizi yaşadığınızı biliyorduk . Siz geri döndünüz..

-efendim ne isterseniz vermeye hazırız atalarinizin intikamını sizin yanınızda olacak sizi koruyacağız yemin ederiz

- hepinize minnettarım dostlarım hepinize ihtiyacım var kendinizi tehlikeye atmayın öncelikle geldiğimi dosta düşmana duyurun Lara Karacı intikamı için döndü deyin .

Bu sırada aldıklarımı giyip kapıda belirmisti Şirvan boyu 1.90 di oldukça uzun ve heybetliydi . Yüzünün yarısını kaplayan altın işlemeli siyah maske saçını ve diğer uzuvlarini kapatan pelerini , ellerindeki metal eldiveni , göğsündeki siyah zırhı ayağındaki ucu metal işlemeli botuyla ayaklarını vurduğunda ses çıkararak yanıma geldi önümde eğildi ona baktım gülümsedim kalkıp arkama geçti.
Herkesin gözü ondaydi gözlerinde hayranlık ve korku vardi sirvana bakiyorlardi Şirvan ise onlara .

- Dostlarım o benim karanlığım gücüm ve tutkum hirsimin görüntüsü onunla tanışın o bizden bize güç katacak yanımızda olacak birisi benim ellerim ve ayaklarım aynı zamanda gözüm .

Hepsi birbirleri arasında soyleniyorlardi . Sirvana hayranlıkla bakiyorlardi .

Uzun süre tartışma ve sohbet bitmiş yemekler yenmişti ve davetsiz misafir gelmisti .

Uzun boylu başında şapkası vardi ellerinde eldiven ve Uzun paltosu onu gören misafirlerim geriye çekildi bu oydu Şirvan belindeki silahları kuşanıp önümde kalkan oldu diğer adamlarimda oyle bana bakiyordu sapkasinin altından.

- Hoşgeldin abla !!!!

Kulağımda yankılandı ateş basmıştı tüm vücudumu kafamda aynı ses tonu ile tekrar ediyordu .

- hosgeldin abla.
- hosgeldin abla .

☆☆SON VARİS ☆☆3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin