"Biz."
Ege və Efe Koşan. Əkiz qardaşlarımdır. Doğa Koşan. Balaca bacımızdır. Və mən Zümra Koşan. Ən böyükləri. 19 yaşım olmasına baxmayaraq, içimdəki uşaq yerli yerindədir. Zaman çox tez geçti. Dünən hələ uşaq idik. İndi böyüdük, bir birimizə arxa -dayaq oluruq...
Doğa, 17 yaşı var. Enerjisi əsla bitmir. Ailədə ən şən üzvdür. Ege, Efe 18-ə yeni qədəm qoydular. Ailəmizin 2. dərəcəli şənləri də onlardır. Məndə onlardan seçilmirəm. Anam hər zaman uşaq olmadığımızı, böyüdüyümüzü deyir. Amma, insanın içindəki uşaq heçvaxt böyümür. Ömrünün sonuna qədər böyümür. Həmişə bir yerlərdə gizlənir...
Biz dörd bacı-qardaşıq. Biz dörd uşağıq. Biz dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Həqiqətən, ayrılmaz. Bir birimizə çox bağlıyıq. Birmizə bir şey olsa 3 müzdə onunla birlikdə ölüb dirilirik. Vaxtı ilə başımıza çox işlər gəldi. Çox imtahanlardan keçdik. Amma, hər zaman birlikdə olduq. Həmişə bir birimizin arxasında durduq. Durmağa davam edəcəyik. Buna görə varıq. Sevdiklərimizi qorumaq, zamanında yanında, arxasında olmaq üçün. Biz buyuq biz Dörd Müşketyor'uq.
Əkiz qardaşlarım ; Ege və Efe, qum rəngi, bir az uzun, dalğalı saçları iki yanı ayrılıb, yaşıl qəhvəyi qarışığı və bir az çəkik gözləri, buğdayı dəri rəngləri, dolğun dodaqları, uzun kirpikləri, düz burunları, 1.83 boyları var. Çox yaraşıqlı qardaşlarım var. Hehe.
Doğa. O da qardaşlarıma çox bənziyir. Yəni gözləri eynidir, saç rəngi, dodaqlarş, burnu, kirpikləri. Tək fərq, saçlarının uzunluğu və səsləridir. Hə birdə boyları. Doğa Ege və Efenin hətta mənim yanımda cücə kimi qalır. Boyu 1.60 dır. Çox şirin və yorucudur. Amma, bir o qədərdə, təmkinli və gözəldir.
Ən sonda da mən. Saç rəngim digərləri ilə eynidir. Gözlərimin rəngi isə qəhvəyidir. Burnumda azca əyrilik var. Göz rəngimdə və burnumda atama çəkmişəm. Digərlərində anama. Burnum və gözüm xaric olaraq onlara bənzəyirəm. Boyum 1.76. Üz quruluşlarımızda hardasa eynidir.
Dörd Müşketyor' u azda olsa tanıdınız. Qabaqda sizinlə yaşayacağımız çox günlərimiz var. Ümid edirik ki, bizimlə olacaqsınız.
Biz Dörd Müşketyor'uq. Biz bir qrupuq. Biz dörd ayrı can deyil, bir eyni canıq. Bu bizim hekayəmizdir... Dörd Müşketyor'un.
----
Salamm))) Canlarımm necəsizz? Əvvəl ki kitabımı yayından kaldırmak məcburiyyətində qaldım:( Amma, boş durmadım sizə yeni kitablarla gəldim;)) Yeni kitabım Dörd Müşketyor yeni bölümü ilə artıq Wattpad'da 🙈 Xahiş edirəm həmdə çox çox çox xahiş edirəm oy verməyi, yorum yazmağı unutmayın♥️ Hələlik Sağolun canimlarr🎀😘 Gələn bölümlərdə görüşərik:) BAY🤚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörd Müşketyor | Texting
RandomBiz dörd nəfərik. Dörd uşağıq. Dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Biz Dörd Müşketyor'uq. Bura bizim krallığımızdır. Bura bizim dünyamızdır. Dünyamıza xoş gəlmisiniz.