|OY VERMƏYİ, YORUM YAZMAĞI UNUTMAYIN|
"Yeni bir gün mənə bir can bağışladı..."
Efe Koşan.
Əgər bir kitab yazsa idim, özümü ən kənar rollardan edərdim və yaşadıqlarımızı başqasının gözündən seyr etmək istəyərdim. Əgər, kitabda olsaydım əminəm ki, ən dərdli personaj olardım. Amma, heç kim bunu hiss edə bilməzdi. İç üzümü göstərməyi sevmirəm, çünki insanlar həddindən artıq xoşagəlməz zarafatlar edirlər. Zarafatları onlara görə gülməli olur hər kəs üçün yox. Buna görə, indiyə kimi necə indidən sonra da həmişəki kimi olacağam. Buna məcburam. Əslində buna məcbur edilirəm. Özüm ola bilmirəm çünki, səhv etməktən qorxuram. Və çəkinirəm. Bu xasiyyətim uşaqlıqdan belədir. Ətrafıma görə heç vaxt həqiqi məni çölə vurmadım. Vurmayacağam da, hələ də qorxuram və çəkinirəm...
Saatlar 23:07 göstərir. Xəstəxanadan çıxmağımdan 5 gün keçib. Evdə müalicələrimi edirəm və ara bir xəstəxanaya baş çəkirəm. Gələ bilməyəndə əlaqə saxlayıb ailəmin vəziyyətini öyrənirəm. Günü gündən yaxşılaşırdılar, anam isə oyanmışdı. Zümra hərdən oyanırdı, sonra tezdən yatırdı, ancaq vəziyyəti yaxşılaşmışdı. Həkim də yalandan basırdı. Turp kimidi Zümra. Yox kəllə beyin travması var nəyi var, heç bir şeyi də yoxdur.
Doğa 5-6 gündür komadadır. Hələ ki, oyanmayıb, amma oyanma ehtimalı çoxdur. Ümidvarıq ki, tez zamanda oda aramızda olar. Dörd gözlə gözləyirik. Daha doğrusu gözləyirəm. Bir dənə mənəm sağlam. O birilər hələ çarpayıdan bel ilə qazıtlayıb götürürlər.
Ege... Onun vəziyyəti bir az pisdi. Amma, sağalacaq inanıram. Mütləq sağalacaq. O bizi qoyub ölməz. Daha düzü, bizi öldürməmiş ölməz. Qardaşım mənim. Ayağa dursun, gör qardaşı toyunda neynəyəcək. Hələ bir ayağa dursun...
"EFEEE!" Doğa'nın qapısının kənarında mıx kimi dayanmışdım ki, arxadan kiminsə məni çağırdığını eşitdim. Arxama dönüb baxanda səslənən məlum idi. Nazzz. Aga kız çok güzell hahah...
"Aaaa, Naz xanım!" Dedim.
"Efe, ay bağışlayın həyəcandan adınızla səsləndim çox üz-" sözünü yarıda kəsdim.
"Eybi yox! Bəy, xanım artıq idi. Ad daha yaxşı olar." Düz dedim? Yoxsa səhv etdim? Omen tanremmm başım qarışdı..."Yaxşı, məncədə... Özünüzü necə hiss edirsiniz? Görünür yaxşısınız." Məni başımdan aşağı süzərək soruşdu.
"Turp kimi hahaha..." ikimizdə asta-asta gülməyə başladıq. Lakin, uzun çəkmədi..."Imm, hə, birdə Neriman xanım yaxın zamanda xəstəxanadan çıxış edə bilər."
"De vallah! Yesss" həyəcandan və sevincdən bir anlıq özümü itirdim.
"Hahaha, həqiqətən!" Baxda, halıma qızda gülür. Yazıq olmuşam...
"Ohh, şükür! Bəs Zümra?"
"Onun haqqında məlumatım yoxdur. Baş həkim sizə xəbər verər."
"Sizə yox, sənə." Dedim gülümsəyərək.
"Yaxşı, sənə xəbərər edər."
"Çox sağol. Naz?"
"Bəli?"
"Nə vaxta kimi burdasan? Yəni iş vaxtın nə vaxt bitir?" Soruşdum. Səbəbini özümdə bilmirəm. Çaktırmıyınnn..."Saat neçədir? Tamamda iş saatım bitir. Ee, saat 23:50-dir. Təxminən 10 dəqiqə sonra çıxıram." Telefonundan saata baxaraq sualımı cavablandırdı.
"Hə, bildim." Dedim. Və Doğa'ya gözucu baxdım. Oyanmamışdı...
"Efe, narahat olma. Düzələcək. Əlimizdən gələni edirik. Hətta artığınıda edirik. Rahat ol." Qoluma sığal çəkərək dedi. Gözlərim bir anlıq qolumdakı əlinə sürüşdü. Daha sonra dəniz mavisi gözlərinə...
"Çox sağolun. Yaxşı ki, varsınız..." Gülümsəyərək dedim. Qarşılıqlı gülümsədikdə yenidən Doğa tərəfə baxdım. Dua etdim, tərpənsin, oyansın deyə. Bir dəfədə etdim. Bir dəfədə... Tam gözlərimi çekirdim ki Doğa dodaqlarını tərpətməyə başladı. Daha sonra yağaşca barmaqlarını qaldırdı."Tərpəndi! Tərpəndi! Naz o oyandı!" Dedim təlaşla və həyəcanla.
"Nə? Gözlə!" Qaçaraq yanımdan ayrıldı və həkimi çağırmağa başladı.
Aynadan ona baxırdım. Oyanırdı! Tərpənirdi!
" Efe, çəkil oradan. Çəkil!" Dedi həkim və içəri daxil oldu.Saat 00:01 idi. Yeni günə bir dəqiqə əvvəl keçmişdik və Doğa oyanmışdı. Dualarım qəbul olundu! Oyandı!..
Bu gün və bu saat bacımı mənə qovuşdurdu. Bu yeni gün ailəmi əksik olasada yenidə mənə qaytardı... Geriyə bir nəfər qaldı. Əkizim Ege. Çılğın dənizim...
-----
Hellloooooooooooo❄️ Naselsunuzz??? Gec gəldim ama gəldim. Bilrisiz dərslər falan başım təmiz qarışıb... Vəə bölümm! Oylamağı unutmayın pleaseee💫 Yeni bölüm nə vaxt gələr bilmirəm. Ama gələcək onuda bilin. Gec ya tez gələcək...
Gələk əsas məsələyə:) 500 OXUMANI KEÇMİŞİKKK... sadəcə 4 aydanda azdır və biz çox böyümüşük🥺 hər şeyə görə çox sağolunn oy verdiyiniz üçün, oxuduğunuz üçün, yorumlarınız üçün... Hər birinizi ço♾️x sevirəmm❤️🔥YouTube kanalımı takib eliyərək öncədən bölümlərdən xəbərdar ola bilərsiniz.
YOUTUBE :@selenophile_moonn
Yedek: @uranusplanett
YouTube hesabımdan WhatsApp kanalımı takib edə bilərsiniz...
SAĞOLUN AŞKLARIMMM❄️🎀❤️🔥 bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörd Müşketyor | Texting
RandomBiz dörd nəfərik. Dörd uşağıq. Dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Biz Dörd Müşketyor'uq. Bura bizim krallığımızdır. Bura bizim dünyamızdır. Dünyamıza xoş gəlmisiniz.