|Oy verməyi, takib etməyi, yorum yazmağı unutmayın. Çox xahiş edirəm.
*Hədəf: 10 oy|"Yollar qaranlıq olar, sən işıq saçıb aydınladarsan..."
Neriman Koşan.(Ana)
Tanrı mənə xoşbəxt həyat vədd etdi. Övladlarımla, həyat yoldaşım Serdar ilə xoşbəxt bir həyat. Vaxtında kədərli günlərimiz çox olub...
Bir maşın qəzasında bacım və onun həyat yoldaşı həyatını itirmişdi.Zeynep'i itirmişdim, 21.07.2005. ildə. Qız övladı olacaqdı, həyatını itirməsə idi. O həyatını itirdi, lakin o qız uşağı dünyaya gəldi. Zümra dünyaya gəldi...
Zümra. Hər zaman, hər şeydə ilkim. Öz qızım deyil. Amma, nə fərqi var. O uşaq idi. Və sevgiyə ehtiyacı vardı. Biz ona ailə olduq. Zümra bunu bilmir. Əslində onun xalası olduğumu, anasının öldüyünü. Heç nəyi bilmir. Deyə bilmirəm. Onun həyatını məhv edə bilmərəm. O mənim qızımdır. Həmişə belə olmuşdu və həmişə belə qalacaq...
Tətilimizin ikinci həftəsinin sonlarına yaxınlaşırdıq. İstanbul'a qayıtmağımıza bircə gün qalmışdı. Gözəl keçdi tətilimiz. Uşaqlar əyləndilər, birliktə yaxşı vaxt keçirdik. Efe'nin zarafatları ,Ege ilə Doğa'nın bir-birlərinə söz atmaları və Zümra'nın onları sakitləşdirməsi bir tərəfdən tətilimizi gözəlləştirirdi.
Əşyalarımızı toplamağa başım qarışmışdı ki, qapının açılmağı ilə fikrim yayındı. Nadinc əkizlərim gəlmişdi. Onların arxasınca nəfəs nəfəsə Doğa və Zümra girdi.
"Anaların anasıı, canım anamm, gözəl gözlümm, canım anammm mənimmm!" Efe'nin işi düşmüşmüşdü. Yoxsa bu qədər gözəl söz işlətməzdi.
"Gözəl anam, başa düşərsən bizi bilirik!"dedi Ege. Aha, dedim də, işləri düşüb. Ya da istədikləri bir şey var.
"Ana! Onlar məni zibil qabına tulladı!" Dedi Doğa. Gözlərimi əkizlərin üzərindən ayrıldıqdan sonra qaşlarım havalandı, gözəlrim iricə açıldı. Zibili qabı? Tullamışdılar? Biz onları böyüdəndə hansı səhvə yol verdik görəsən?.
"Biz sizi böyüdəndə hansı səhv gözümüzdən kaçtı görəsən?"hamısı biz ağızdan güldülər.
"Mən olmasaydım, yetimi it-qurd yemişdi orada."dedi Zümra. Yenə hamısı güldü. Efe Zümra'ya tərəf çevrilib gözlərini iri açıb ona baxdı.
"Yox bir! Ay ana, bax, çox əsəbləşdirdi. Bizdə dedik ki, zarafat eliyək. Mən qolundan, Ege ayağından tutduq, atdıq zibil qabının içinə. Zümra da sonradan gəldi, Doğanın bağırışlarına. Doğa da, elə bil parasını kəsirdilər eh. Qışqırmasan olmurduda! Qapağını bağlıyacaqdım. Qoymadın!" Efe.
"Ay bala, sən nə qədər danışırsan. Evimizə gedəcəyik! Sən orada görəcəksən eşş-" Doğa deyirdi ki, sözünü kəsdim.
"Kitabda olmayan sözləri işlətməyin." Dedim. Yenə hamısı güldülər və otaqdan məni öpüb bir-bir çıxdılar...Zümra Koşan.
Anamın və atamın yanından çıxıb otağımıza yollandıq. Efe və Doğa arxada gülüşürdülər. Bizdə Ege ilə qabaqda gedirdik. Söhbət edib hərdən gülürdük. Efe'nin səsi bütün hoteli bürümüşdü. Nə qədər arxaya çevrilib sus desəmdə xeyri yox idi. Səsi özündən asılı olmayaraq yüksək çıxır. Amma, idarə edə bilər. Bu məni heç əlaqədar etmir hahaaha-. Bir dəqiqə. Mənə ali məktəbə verdiyim imtahanın cavabı gələcəkdi. Anammm! Yadımnan çıxmışdı! Yerimdə bir anlıq dayandım. Ege çönüb mənə baxanda, məndə baxışlarımı ağır-ağır ona çevirdim.
"İmtahan..."dedim. Sanki nəfəsim kəsilimişcəsinə.
" Bilirəm. Cavab? Baxmısan? Hara düşdün? İstədiyin yerə düşdün? Cavab verdəəə!"dedi məni çiyinlərimdən tutb silkələməyə başladı. Arxadakılarda bizə çatdı, nə olduğunu soruşdular. Ege onlara da məsələni açıqladı.Tələsik otağa daxil oldum. Girdiyim kimi telefonu əlimə alıb, cavablara girdim. Nə olar, nə olar, keçmiş olum! Nə olar!
"Haaaa?! Anaaaaa! Olduuuu! Keçdimm! Ayyyy! Yesssssss... Qəbul oldum! Psixoloq olacamm! Yeehuuuu..."sevincdən atılıb düşürdüm. Psixoloq olmaq arzumu yerinə yetirəcəm. Uçacam! Sevincdən qanadlarım çıxacaq və mən uçacam. Sizdə məni göydə görəcəksiniz.
Tez otaqdan çıxıb anamgilin yanına getdim. Sabah çıxacağımız üçün əşyaları toplayırdı, biz çoxdan bitirmişdik.
Bu sevincli xəbəri onlarla bölüşmək üçün çox həyəcanlanırdım. Otağın qapısı qulpunu burduğumda açılmadı. Ağılsızam da. Qapı kilidlidi, məndə didənmişəm, dağıdıram qapını.
Qapını anam açdı və gördüyü kimi ilk soruşduğu sual "Niyə bu gündəsən Zümra? Nəsə oldu?" bu oldu.
"Keçdim! Keçdim! Psixoloq oluram! Oldu!" Dedim həyəcanla. Anam eşitdiyi kimi boynuma qollarınş doladı və məni təbrik elədi. Atam da məni təbrik elədi, bu süprizimin də, yerdə qalmayacağını qarşılığını verəcəyini bildirdi..."Yadındadı ata, sən mənə, ümidini kəsmə, çalış demişdin. Yolların qaranlıq olar, sən işıq saçıb aydınladarsan demişdin. Mən çalışdım. Yolumun qaranlıq olan hissəsini əlimdən gəldiyi qədər işıqlandırdım... Sənin sözün mənə hər zaman motivasiya oldu ata... Yollar qaranlıq olar, sən işıq saçıb aydınladarsan."
----
Heyy. Uzun aradan sonra gəldim:) necəsiz mən görməyəni? Bölüm necə idi? Ümid edirəm xoşunuza gəlirrrr:")Artıq oy hədəfi qoyacam. Hədəf dolmamış bölüm atmayacam.
Hədəf: 10 oy
Nə isə... Sizi çoooxx sevirəm. Ballarımsınız, kurabiyelerimsinizz:)) Gələn bölümdə görüşərikkkk;)) BAY🤚You Tube:@nurayehmdli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörd Müşketyor | Texting
RandomBiz dörd nəfərik. Dörd uşağıq. Dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Biz Dörd Müşketyor'uq. Bura bizim krallığımızdır. Bura bizim dünyamızdır. Dünyamıza xoş gəlmisiniz.