"-Qardaşınam.
+Qardaşımsan."Doğa Koşan.
İnsanın həyatı sadəcə üç insandan ibarət ola bilər mi? O suala verəcəyim tək cavab bəli olardı. Başqalarının nə düşündüyünü bilmirəm amma, mənə görə həyat budur. Ege'm, Efe'm, Zümra'm. Bəlkə onlar mənimlə eyni düşüncədə deyillər. Ancaq, bu heç bir şey dəyişdirməz. Onlar istər mənim kimi düşünsün, istər düşünməsin. Onlar hər zaman mənim ilkim, öncəliyim və dünyamdır.
Sevgimi sözlərlə, cümlələrlə əsla ifadə edə bilmərəm. Səhifələrə sığmaz qədər onları çox sevirəm...
Maşında, başımı anamın çiyninə qoyub yatmışdım. Yuxuma atamın artıq 149. dəfə təkrar qulaq asdığı 'Aşkın Nur Yengi - Yalancı Bahar' mahnısı girmişdi. Mahnı bitir atam tezdən oxudurdu. Ara sıra mahnlya ortaqlıq edirdi. Ege bir neçə dəfə onu dəyişməyə cəhd etsədə atam onu inkar eləmiş, mahnını yenidən qoymuşdu.
Yolumuzun təxminən bir saatını geridə qoymuşduq. Yarım saat bundan öncə yatmışdım. 10-15 dəqiqə yatmışdım ki, anamın son səs telefon zənginə oyanmışdım. Son səs böyüklər arasında yayılmış bir virusdur. Bəlirli yaşdan sonra hər kəsdə bu virus özünü göstərməyə başlayır. Hahah...
Yanımdakı Efe'nin başı gah o yana, gah bu yanan düşürdü. Yatanda da gülməli görünür e. Hamı deyir ailədə ən şən üzv mənəm. Amma, məncə ən gülməli, ən şən üzv Efe'dir. Yatmasaydı, indi hamımızı güldürərdi. Bəlkə, atamın yola çıxandan bəri qulaq asdığı mahnını dəyişərdi. Artıq mahnını əzbərləmişəm. Ehh ehh.
Telefonumun titrəməsi ilə əlimi çantama atdım. Bildiriş gəlmişdi. Onun titrəməsi idi. Telefonumu çantamdan çızarıb kilidini açıb Whatsapp proqramına girdim.
*Doruk: Salam! Necəsən? Neyniyirsən?Doruk, məktəbdən dosdumdu. İşi düşməsə yazmaz. İndidə işi düşmüş olar ki, yazıb. Axrıncə dəfə qız dosdu ilə dalaşmışdı və könlünü necə alsın deyə mənə yazmışdı. Ege və Efe bundan xəbər tutsalar, uşaq mənə yazdığı üçün onu məzarda son dəfə qarşılayarlar.
*Siz:
Salam. Yaxşıyam, sağ ol sən? Yenə nəsə işin düşübsə yazma, çünki evdə deyiləm. Fikirləşməyə vaxtım yoxdu. Yəni öncədən bil istədim dosdum.Oxudu... Onlayn... Yazır...
*Doruk: Yox, bu dəfə iş düşmüyüb. O gün mənə kömək elədiyin üçün təşəkkürümü bildirmək istəmişdim. Ona görə yazmışam.😁Həyatımda ilk dəfə Doruk mənə təşəkkür üçün yazıb. Vay canına! Gözlənilməz bir şey idi!
*Siz:
Həyatımda ilk dəfə mənə təşəkkür edirsən. Və bu inanılmaz irəliləyişdir.*Doruk:
Yok canim ilk dəfə olmaz. Almadım könlünü. Boş verdim. Nəsə bağla məsələni😒*Siz:
Şakamisundur😮? Okeyy."Doğa?" Anamm. Bittik.
"Bura ver o zibili!" Efe əlimdəki telefonu çekib aldı. Doruk'a zəng vurdu. Vayy anamm! Bittim, bittik!"Alo, Doğa?" Dedi.
"Canına dərd Doğa!" Efe'dən telefonu almağa çalışdım, amma, buna icazə vermədi.
" Sən birdə bacıma yaz! Sən öl gözünü tökərəm! Onsuzda səndən xoşum gəlmir. Get kimnən istiyirsən barış. Neyniyirsən elə! Bacıma yazma! Uzaq dur. Yoxsa..."
Doruk Efe'nin sözünü kəsdi," Yaxşı qardaşım, yaxşı! Başıma bəla açmaq istəmirəm. Sağol. Bacıvın nömrəsinidə siləcəm. Qalən sağlıqla. Sağol." Dedi və zəngi qapatdı.
Efe'də telefonu söndürüb mənə qaytardı. Tərs tərs baxıb işarət barmağını mənə salladı. Başımı aşağı yuxarı sallayıb, ikimzidə önümüzə döndük.
Maşındakılar nə olduğunu soruşsada, Efe 'heç nə, başa salınası bir qaqaş var idi, başa saldım. Narahat olmuyun' demişdi.
Yolun 2.saatına giriş eləmişdik. Çatana qədər danışmayacaqdım. Danışsam Efe'nin beş barmağının dadlna baxacaqdım. Efe mənə çöndü.
"Qardaşınam." Dedi.
"Q-qar-qardaşımsan." Dedim. Üzündə gülümsəmə yarandığına adım kimu əminəm. Və həqiqətən yaranmışdı. Məndə ona qarşılıq verdim.
"Qardaşımsan."dedim.
----
Salamm:) mən gəldim. Necəsiz? Neynirsiz? Bölüm xoşunuza gəldisə, kitab xoşunuza gəldisə xahiş edirəm, məni takib etməyi, oy verib, yorum yazmağı əsirgəmiyin;) Sizi çox seviyorkinem bay🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörd Müşketyor | Texting
CasualeBiz dörd nəfərik. Dörd uşağıq. Dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Biz Dörd Müşketyor'uq. Bura bizim krallığımızdır. Bura bizim dünyamızdır. Dünyamıza xoş gəlmisiniz.