"Evim evim gözəl evim."
Qaranlıq çökmüştü. Ətrafı aydınladan küçə lampalrının işıqlarına toplaşmış cücülər hərdən lampaya dəyib səs çıxardır və yerə düşürdü.
Saatlarımız 21:46 nı göstərirdi. Axşamın sərinliyinin verdiyi rahatlıqla evə qayıdırdıq. Təxminən 10 dəqiqə idi ki, yolda idik. İt sağ olsun bizi dünyanın o biri tərəfinə aparmışdı. Gedirik, gedirik evə çata bilmirdik. Səsizliyimizi pozan Ege oldu.
"Efe, qucağına alda məni, sən öl ayaqlarım da saxlamır." Ege istədiyi hərəkəti bir qədər yalvarışlardan sonra həyata keçirdi. Efe bir əlini Ege'nin belinə digərini ayaqlarına qoyub qucağına aldı.Dəqiqələr keçdi. Tanış küçələrə girdiyimizə görə evimizə artıq çatırdıq. Ege ilə Efe hərdən yer dəyiştirirdilər. Efe yorulanda Ege onu qucağına alırdı. Doğa və mən isə qol qola girmişdik. Ağırlığımızı bir birimizin üstünə atırdıq.
"Ayda, yoruldum ey. Of." Dedi Ege.
"Umarım seni ben yormamışımdır Brandon hehe." Efe'nin yenə internettə gördüyü trend yadına düşmüşdü. Evdədə bütün günü bu trendi söylənir hahaha. Ege Efe'yə tərs baxış atdı amma, onu qırmadı və gülərək davam etdirdi.
"Tabi ki, hayır, sen beni nasıl yorarsın tatlım?" Dedi gülərək.
"Seni yalancı uyuyakalıyordun heheheh." Dedi Efe.
Ege başını sağa sola sallayaraq gülüdü. Bizdə onlara baxıb güldük.Doğa telefonun kamerasını açıb bizə poz verməyimizi əmr etdi. Dördümüz də poz verdik. Efe dilini çölə çıxartmışdı, gözlərini bağlayıb, əlləri ilə 'əla' işarəsi tutdu. Ege 32 dişinində görünməsini istəyirdi, ona görədə ağzını beş metr açmışdı. Mən əllərimi Doğa'nın başına qoymuşdum, sanki onu arxaya qabağa hərəkət etdirirdim. Şəkildə gözlərimin içindəki qara düşməmişdi. Təkcə ağı düşmüşdü. Doğa normal durdu sağ əli ilə 'iki' tutmuşdu. Aramızda ən notmal düşəni o idi.
🌚
Evə çatdığımızda Efe'nin ilk sözü 'Evim evim gözəl evim' olmuşdu...
Evə çatdığımızdan saatlar keçmişdi. Yeməklərimizi yeyib, valideyinlərimiz tərəfindən qısa zamanlı danlandıq. Daha sonra duş qəbul edib otaqlarımıza dağıldıq.
Pijamalarımı geyinib çarpayımda uzandım. Gözüm otağımda asılı olan şəkillərə getdi. Uşaqlıq şəkillərimizi asmıştım. Bir şəkildə çox balaca idik. Təxminən mənim 4, Ege və Efenin 3, Doğa'nın 2 yaşı vardı. Həddindən artıq şirin idilər. Zaman çox tez keçdi ehh...
Çəkməcənin üzərində duran telefonum titrədi. Bildiriş gəlmişdi.Telefonu əlimə alıb kilidini açıtım. Bildiriş WhatsApp proqramından idi. Bizim 'Dörd Müşketyor' qrupundan mesaj gəlmişdi.
Dörd Müşketyor 🥸*Doğa'mmm: Helloooo neynirsiz??
Yatmamısız?Ege Denizim yazır...
*Ege Denizim: Salam Doğa'mmmmm! Yox əşi yatmamışam. Oturmuşam. Sən neynirsən? Qaqasının balaca bacişkosuu😉Efeciğimm yazır...
*Efeciğimm: Salam! Məndə oturmuşam. Paltarımı dəyişirdim. Zümra niyə yazmır? Öldün bacım?
Zümraaaaaaaaa?Yazdığı mesaja gülüb məndə yazmağa başladım.
*Siz: Salammm)))) Əə yox, ölməmişəm. Məndə oturmuşam. Necəsiz? Nə əcəb yatmamısız?
Ege Denizim yazır...
*Ege Denizim: Yaxşıyıx sağol sən? Bacişimm sən niyə yatmamısan? Çox vaxt sən saat 10 olmamış yatırsannnn😑Doğa'mmm yazır...
*Doğa'mmm: Yaxşıyam sağol bacım. Dördümüz oyaq qalmışıq hehe.Efeciğim yazır...
*Efeciğim: Yataq da. Yuxum gəldi. Sabah piknik eləməyə gedərik? Lütfeeennnn🥺Ege Denizim yazır...
*Ege Denizim: Sabaha çıxaq, baxarıq. Bəlkə sabaha sağ çıxmadıq? Amma istiyirsinizsə gedək) Mənimdə yuxum gəlir. Yatıram mən. SAĞOLUN! 👋*Siz: Okeyyy, yatın. Məndə yatıram. Piknik məsələaini sabah fikirləşərik) BAY🤚
Efeciğim yazır...
*Efeciğim: Tm, Sağolun♡Doğa'mmm yazır...
*Doğa'mmm: Şirin yuxularrrr))) Sağolunn^_^Söhbətimizin sonlandırıb, yatmağa üz tutduq. Sabah bizi başqa hadisələr gözləyir.
Telefondan saata baxdım və saat 22:57 idi. Söndürdüm, çəkməcənin üzərinə qoyub yorğanın altına girdim. Yay gəldi amma mənim yorğan sevdam bitmədi.
Boynunuza alın hamınız beləsiniz hihihi. Çarpayının yanındakı çəkməcənin üzərindəki lampanı söndürüb, gözlərimi yumdum. Və yuxu mənə qollarını açtı. Beləliklə Dörd Müşketyor'un bir günü daha sonlandı.
----
Salamm canlarım) Bu gün 2 bölüm atdım, qarşılığını alıram😉 Qarşılığında oy verib, yorum yaza, bölümlər haqqında fikirlərinizi bildirə bilərsiniz:) Sizləri çooooooxxxx seviyorkineee♡ Növbəti bölüm tez bir zamanda gələcək😽 Sağolunnn))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dörd Müşketyor | Texting
De TodoBiz dörd nəfərik. Dörd uşağıq. Dörd yetkin insanlarıq. Biz dörd ayrılmaz canıq. Biz Dörd Müşketyor'uq. Bura bizim krallığımızdır. Bura bizim dünyamızdır. Dünyamıza xoş gəlmisiniz.