ТОВА Е МОЯТ СКРОМЕН ПОДАРЪК ЗА ВАС, СЪРАТНИЦИ.
ТОВА Е ЗА ЦЯЛАТА ЛЮБОВ И ПОДКРЕПА, С КОЯТО НЕ СПИРАХТЕ ДА МЕ ЗАСИПВАТЕ ПРЕЗ ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ГОДИНИ. ТОВА Е ЗА ЛЮБОВТА, С КОЯТО НЕ СПИРАХТЕ ДА ЗАСИПВАТЕ И ТЕЗИ ГЕРОИ, ТАКА ЧЕ ТОВА МОЖЕ ДА ГО СМЕТНЕТЕ И КАТО РЕВАНШ, КАКТО ЗА ТЯХ, ТАКА И ЗА ВАС, ЗАРАДИ ВСИЧКО НА КОЕТО СЪМ ВИ ПОДЛАГАЛА ПРЕЗ ТЕЗИ ПЕТ ГОДИНИ. ТАЗИ ГОДИНА ПЪРВИ ЮНИ ДОЙДЕ С ДОСТА ЗАКЪСНЕНИЕ, НО ЯВНО ТАКА Е ТРЯБВАЛО ДА СТАНЕ. А, И ХОРАТА СА КАЗАЛИ "ПО-ДОБРЕ КЪСНО, ОТКОЛКОТО НИКОГА."
НАДЯВАМ СЕ ДА ВИ ХАРЕСА И АКО Е ТАКА, ЗНАЕТЕ КАКВО ДА ПРАВИТЕ - ИСКАМ ВОТОВЕ И КОМЕНТАРИ, ТАКА КАКТО ВИ ОБИЧАМ МНОГО, МНОГО, МНОГО, МНОООГООООО.
ЕНИУЕЙ ЛООООВ ЮЮЮЮ
ЕНДЖООООЙ
*Дарина*
Бях лека като перце. Носех се във въздуха и сякаш летях в облаците – само така можех да опиша усещанията, които изпитвах. Главата ми бе празна и лека докато движех тяло, напълно изгубена в ритъма на музиката. Вярно, не беше същото като купоните на Ибиса или като на черно, но в кръвта ми вече имаше толкова алкохол, че изобщо не ми пукаше на каква музика танцувах – беше ми важно просто да танцувам и да се изгубя. Триех тяло в испанеца зад мен, а неговите ръце ме обхождаха и бяхме в пълен синхрон. Голата кожа на бедрата ми настръхваше под допира му, а дъхът му палеше приятно там където го усещах на тила ми. Вдигнах ръце във въздуха, мързелива усмивка разтягайки устните ми, а гърбът ми беше плътно опрян в силните му гърди. Завъртях се с лице към него, а той се приведе. Избегнах устните му почти в последния момент, като единствено му позволих да ги погали деликатно. Обесих ръце на врата му и този път аз бях тази, която посегна за целувка. Рафаел се подсмихна, а наболата му брада ме погъделичка приятно. Не спирах да се поклащам докато преплитахме езици мързеливо. Той погълна един стон от мен, а после и аз един от него, когато прокарах пръсти през черните му къдрици и ги оскубах съвсем лекичко. Ръцете му тръгнаха надолу от ханша ми и успя да ги постави върху задника ми едва за части от секундата преди да ги хвана и махна от там. Мразех да бъда обарвана на публични места, без значение колко пияна съм, това нямаше да го позволя и той много добре го знаеше. Отделихме се един от друг и пияна усмивка разцъфтя на устните ми, когато той зарови лице в свивката на рамото ми и започна да го целува, карайки ме да потека като пюре.
KAMU SEDANG MEMBACA
Завинаги моя (18+)
RomansaДа затънеш в калта надали е детската мечта на някого, но се случваше на хората постоянно. Тези, които бяха родени в нея, обаче, не се притесняваха от червеите. Самите те бяха червеи. Това бях и аз - една безгръбначна гадина, която баща ѝ можеше да с...