#ترويض_ملوك_العشق
#الجزء_الثاني_مواجهة_القدر_ح_9
#الكاتبة_لادو_غنيم
🍁
اللهم صلِّ وسلم وبارك على سيدنا محمد 🌺»
"
بعتذر عن التاخير بس والله حسباتي متهكرة و لسه قادرة أسترجعها من شوية بعتذر منكم مره تانيه♥
ـــــــــــــــــــــــــــ
زاي مابقولك كدا الڤيديو مش متفبرك الڤيديو حقيقي، و الشخص اللى جواه أنتَ "شعرا بالجنون يترئسهُ فكيف و متى فعلا ذلك، و ذاد الأمر قسوة عليه حينما أقتحمت رؤيه مكتبهُ بعين يملئها الكسره بعدما سمعت ما قالهُ عامري. أرتجف قلبهُ حينما وقعت عيناهُ عليها.«و» أسرع بالركض إليها. ليدافع عن ظلمهُ.«و» أمسك بكفتيها يناظر عيناها بـقلقاً"
أقسملك بالله معارف أزاى مش متفبرك. مش أنا اللى جوه الزفت دا .!!رفعت بصيرتها به تخترق مجري عيناه «و» كأنها تبحر داخلهُ لتغرق بـأفكارهُ. ثم هـتفت بيعض الهدوأ"
أنتَ ليه مفكرنى غبيه للدرجادي«و» هـصدقك. أحنا خلاص يا جبران اللى بنا خلص. أنتَ قولتهالى بلسانك يوم ما تظهر النتيجة أعمل فيك اللى عاؤزاه.«و» أنا بقى خلاص مش عاوزاك"!أخترقة الكلمة مجري سمعهُ مثل الزخيره الحيه تفتت خلايا عقلهُ. نظراتهُ بها أصبحت مشتته «و» كأنهُ يحدثها دون صوت. شعرا بغصه تتشكل بجوفهُ فباح بقولاً متردد"
أنتِ _بتقولى_ايه_يعنى_ايه_مش_عاوزنى؟يعنى عاوزاك تطلقنى"!
أرتجف جسدهُ ببسمة أنكار"
أنتِ أكيد بتهزري. رؤيه. بلاش هزار فـى أومور
زي ديه"!!«و» عشان أنا عارفه كدا كويس فـكلامي مش
هزار يا جبران أنا عاوزه أطلق"تحوله تشتتهُ إلى حقمه من التمرد المشتعل بعروقهُ.«و»أمسك منتصف يداها يعتصر نسيجها بين أصابعهُ الغليظه يبوح بحده أرهقة أذنيها"
أخرسي خالص. الكلمه ديه مش عاوز أسمعها منك تانى. أنتِ هـتفضلي مراتي فـاهمه يعني ايه هـتفضلى مراتـى يـا هانم.؟ناظرتهُ بشراسه بصريه.«و» بحة بكأء"
هـو الجواز بـالعافيه قـولتلك مش عاوزه أكمل خلاص بقي سابنى فـى حالى"عارضها بحدة"
حالك هـو حالى. أنتِ ليه مش عاوزه تفهمى كدا"!أشاحت يداهُ عنها تكابر بقهراً"
أفهم ايه أنى شوفتك معا واحده غيري.«و» لما كدبت عنيا طلع الڤيديو حقيقي. أخر الكلام يا جبران أنا مش هكمل فـى الجوازه ديه.«و» دا أخر كـلام عندي"؟باحت بما يألم صدرها «و» ركضت من أمامهُ إلى الخارج فـلحق بها لـيمنعها من المغادرة.«و» أمسك بذراعها «و» جذبها لتصبح أمامهُ يبصر بعيناها بجفاء"
بلاش فضايح أدخُلى يا بنت الناس بيتك «و» متخليش حد يخرب عليكي.من فضلك سابني أمشي عشان خاطري لـو جواك حب ليا سابني أمشي"
توسلتهُ بحزناً خيم علي عيناها. فـقتربا منها يسند جبهتهُ بـجبهتها.«و» كأنها السند الوحيد لهُ بتلك الحياه .«و» عزفة الأحزان مقطوعات العتاب عـلى أوتارهُ.فـباح بأرهق"
حبك مالى قلبي بس كلامك دا بيكسرني.بـلاش تتخلى عنى أنا محتاجلك عشان خاطري. أنا لأول مره بترجا حد يا رؤيه. "
أنت تقرأ
ترويض ملوك العشق
Любовные романыنتحدث هنا يا سادة عن ملحمة أمبراطورية المغازي تلك العائلة العريقة" التي يدير اعمالها الحفيد الأكبر «جبران المغازي» المعروف بقساوة القلب وصلابة العقل وتحطيم قلوب وأجساد من يحاولون أختراق امبراطورية المغازي" وهي أنثي راقية العقل متفتحة العقل تحمل من ا...