capitolul 24

21 2 0
                                    

După o oră și ceva Vanessa e dusă acasă.Acolo Derek fierbea de nervi.
-Unde naiba ai fost?
-Lasă-mă Derek!
-Nu că lasă-mă!
-Vreau doar să mă întind în pat și să dorm.
-Și fetele?
-Ai și tu grijă de ele.Una ți fiică și una ți soră.Descurcă-te!
Derek îi dă o palmă.
-Să nu cumva să mai ridici mâna la mine.Nicholas ajută-mă să ajung în cameră te rog.
-Sigur Vane!
El mă ajută să ajung în cameră.
-Îmi dai pistolul!
-Nu ar trebui.
-Te rog!Să mă apăr!Îl pun în noptieră.
-Bine fie,uite-l!
Eu pun pistolul în noptieră.
-Dacă te supără cineva,sună-mă și vin imediat!
-Sigur Nic!
Nicholas mă ia în brațe înainte să plece.Aveam niște somnifere în noptieră.Scot trei pastile și le iau fără apă apoi mă culc.Nu știu unde a dormit Derek.În timpul nopții sunt răpită.Dis de dimineață,sunetul de pistol răsună în curtea vilei.Toți se trezesc și coboară la parter.
-Unde e Vanessa?întreabă Elena.
‐Poate e afară deja!îi răspunde Alex.
Sunetul de afară continua.
‐Aveți pistoalele?întreabă Derek.
-Da frate,spune Darrin.
Dar când să iasă sunetul se termină brusc.Ei ies afară.
-Mihai!
-Da șefu!
-Ce s-a întâmplat?
-Erau niște mascați și au tras spre casă.
-Nu ați văzut-o pe Vanessa?
-Nu Ella!răspunde Dragoș.
-Hai în casă,spune Rolay.
-Ce e acolo?întreabă Clarissa arătând spre o foaie cu o șuviță de păr înfiptă în ușă.
-Hai să vedem,spune Chad.
Când ajung la ușă.
-E șuvița de păr a Vanessei,spune Sara.
Derek ia scrisoarea.
-Derek ce scrie?întreabă Alex.
-Derek zi!spune Ella.
-Bă Derek,
Ce faci, mă?Ai început un joc periculos, și acum trebuie să plătești prețul. Vanessa e acum cu noi, iar dacă nu te conformezi, o să-ți arătăm noi cum stă treaba.Ți-am trimis o șuviță de păr de la ea, dar urmează și alte "cadouri" dacă nu asculți. Noi patru, am hotărât să-i dăm o lecție pentru toate prostiile tale. O să o torturăm până îți dai seama că nu glumim.Dacă vrei să o vezi în viață, mai bine începe să-ți pui capul la contribuție. Nu te juca cu focul, Derek, că te poți arde rău de tot.
Semnat,
Unul dintre răpitori
-Ce naiba?Derek unde naibii ai fost când ea dormea?spune Elena plângând.
-Calmează-te te rog,spune Darrin.
-Cum să mă calmez?ea avea șuvița mea de păr în mână.
-Hai să mergem în camera ei să găsim ceva dovezi.
Când ajung în cameră observă pastilele îmburdate pe noptiera mea.
-De ce a luat somnifere?
-Nu putea dormi Clarissa!spune Sara.
-Sunt lipsă trei pastile!spune Rolay.
-Am primit niște poze!
-Vezi ce sunt Derek!spune Elena.
Toți se strâng în jurul lui Derek și nu le vine a crede că aia sunt eu.Sunt plină de sânge și încă nu eram trează.Efectul somniferelor.Derek când vede pozele ia vaza de pe noptiera mea și o trântește pe jos de nervi.
-Hai să ne calmăm!spune Ella.
Atunci în cameră intraseră Nicholas,Matilda,Lonn și Kasandra.
-Ce s-a întâmplat?întreabă Lonn.
-Derek zi!țipă Nicholas.
-Calmați-vă și voi!spune Alex.
-Să explice careva ce se întâmplă.Primim un mesaj de pe telefonul Vanessei și nu mai răspunde,spune Kasandra.
-Doar că nu e ea,nu?Știu Derek!spune Matilda.
-Ce zici Mati?
-Nu e clar Nicholas?Fata a fost răpită.
-Să ne explice și la noi trei cineva că ne-am pierdut.
-Ieri știți ce s-a întâmplat cu Vanessa.Când am ajuns acasă nesimțitul ăsta s-a certat cu Vanessa și a lovit-o înainte să intrați voi în casă.Dimineața cineva a tras spre casă și când am ieșit nu a mai fost nimeni doar scrisoarea asta cu șuvița ei de păr,spune Elena înmânându-le scrisoarea și ei o citesc.
-Apoi am venit în casă să căutăm dovezi,ceva!Tot ce am aflat e că Vanessa a luat trei somnifere,spune Darrin.
-Trăgeți-vă acum!spune Nicholas.
-Ce e amice?întreabă Rolay.
-Trebuie să verific noptiera.
Când caută în noptieră îi găsește pistolul cu o altă parte din corpul ei și altă scrisoare.
-Bună,bună!Sângele e din corpul ei și inelul acela cu deget e tot ce a rămas din mâna aceea.Ar trebui să-mi pară rău dar merită toate astea.Russon timpul trece repede.Tic-tac!Tic-tac!Imediat nu va mai fi nicio Vanessa de salvat,citește Nicholas.
-Să-mi bag!Cum nu a lăsat pistolul la pantaloni!?strigă Derek de durere.
-Acum ți-ai găsit să plângi după fata asta?Când ai făcut copilul nu te-ai gândit,spune Alex.
-V-am zis și atunci și vă zic și acum.Nu am vrut niciodată să o pierd pe Vanessa.
-Pentru că ea a fost lângă tine tot timpul.Nu pleca ca celelalte fufe,spune Chad.
-Frate te rog!
-Nu că te rog!Chad are dreptate.Toți au dreptate.Ți-am ținut partea cât am putut până când mi-am îndepărtat singura prietenă care m-a înțeles,spune Vanessa.
-În locul tău m-aș ruga zi și noapte ca fata aia să fie bine că dacă moare fi sigur că și tu vei fi mort,spune Darrin.
Derek iese nervos pe hol.
-Alo Mihai!
-Da șefu ce e?
-Strânge-i pe toți oamenii afară.Tu pune-te cu Dragoș,Rareș și Rivv în primul rând.Sunteți oamenii de bază.Vreau ca toată lumea să fie afară în cinci minute.Ne întâlnim acolo!
-Cu cine te întâlnești iar?întreabă Ella.
-Iar pleci la Senna?întreabă Matilda.
-Culmea!Tor a fost lângă ea la spital,spune Rolay.
-Mi-am dat seama cine sunt răpitorii!
-Spune Derek!zice Clarissa.
-Vă voi zice imediat!Veniți jos?
-Hai să vedem ce va fi!spun Lonn și Alex deodată.
Când ajung toți jos,toți bodyguarzi erau afară.
-Așa!Avem o misiune foarte grea.Vreau să mă ascultați cu atenție.Trebuie să o găsim pe Vanessa vie.Nu altcumva!Vreau să ascultați de toți oamenii din spatele meu și de cei patru din primul rând.Sunt oamenii de bază ai Vanessei.Fiți cu ochii în patru și cu urechile ciulite.

Negocieri PericuloaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum