capitolul 28

33 1 0
                                    

Mă uit drept în ochii lui.Acum nu-l mai priveam cu iubire.Ura acumulată de-a lungul acestor ani mi-a deschis ochii.
-Erai mort pentru noi,Derek Russon!
-Am venit doar să discutăm.
-Vane...începu Cleo.
-Mergeți la masă!
-Nu vrem!spune Bri.
-Mihai du-le odată la masa aia nenorocită!țip eu.
Mihai ia fetele și le duce la masă departe de discuția noastră.Încercam să mă calmez dar când îl văd în fața mea încep să mă enervez tot mai mult.
-Ce cauți aici?
-Am zis că am venit să discutăm.
-Și voi ați știut că e viu?spun eu arătând spre cei șase.
-A spus să ținem tot secret,spune Alex.
-Surioară nu am...
-Nu ați avut de ales,așa-i Elena?
-Te rog doar nu te enerva!spune Darrin.
-Și ce Darrin?Ce mă interesează?Oricum voi muri și tu domnule Russon să nu cumva să te văd în preajma fetelor.
-Vanessa stai!spune Ella.
Dar eu ieșeam deja pe ușa restaurantului.
-Cum adică va muri?întreabă Sara.
-Alex,Elena,Darrin să zică careva din voi ceva,spune Rolay.
-Voi ați dus-o atunci la spital,spune Monica.
-Și noi am promis că nu zicem nimic!spune Alex.
-Dar mai are rost să mai ținem ascuns Alex?
-Elena ce zici?
-Ce să mai ținem ascuns Darrin?Matei e în străinătate.Nici măcar nu știu dacă e în viață.Părinții mei și Cristina sunt morți și Vanessa îi urmează.
-Cum adică îi urmează?întreabă Dragoș.
-Elena zi!spune Anne.
-Va muri,așa-i?întreabă Chad.
-Are cancer pe creier.Șansele să trăiască sunt împărțite dacă ia tratamentul.Dacă nu-l ia șansele să rămână în viață sunt minime.
-Cât?întreabă Derek.
-Nici 20%!
-Tu ce faci aici?întreabă Nicholas.
-Amice calmează-te!
-Amice?Ști câte a suportat Vanessa?Câte a suportat în ăștia opt ani?spune Lonn.
-Am auzit tot!
-Atunci du-te în pana mea după ea!spune Rareș.
-Cu ce mașină a mers?întreabă Ella.
-Cu bmw-ul negru,spune Rivv.
-E nebună?I-am zis că bmw-ul ăla e periculos!spune Mihai.
-Du-te naibii după ea dacă tot regreți,spune Dragoș.
Derek merge cu mașina după mine.Eu deja mergeam cu 190 km/h.Ieșeam din oraș pe autostradă.Îl vedeam pe Derek pe oglinda de sus.Se apropia de mine.Tot dădeam mai mult.Ajung la 200.Acum 210!Ocoleam mașinile încercând să nu dau în vreuna.Derek era tot în spatele meu.Am ajuns la 240 km/h.Volanul tremura rău.Încercam să nu mă opresc dar o mașină tocmai era oprită în fața mea.Mă izbesc cu putere apoi am fost ricoșată cu mașina direct într-un tir.Impactul a fost atât de puternic încât am fost scoasă din mașină.Derek oprise la timp.Toate mașinile opriseră după ce văzuseră în fața lor.Mașina în care am dat prima dată avea distrusă spatele de tot.Tirul nu pățise mare lucrul dar era și el distrus.Eu am ieșit cu mașina de pe partea carosabilă înainte să ies pe parbriz.Mașina mea era distrusă în totalitate.Derek oprește mașina pe partea în care am zburat de pe drum.Văzând mașina lacrimile apărură și mai mult.
-Vanessa!
Dar eu eram inconștientă.Degeaba striga.Ambulanța și poliția sunară de zori.Derek se bagă în iarba deasă.Polițiștii începură să mă caute și ei.Oameni din toate mașinile începură să mă caute.Derek mă găsește plină de sânge la 30 de metri depărtare de mașină.
-Vanessa?Vanessa trezește-te!Promit că nu mai plec.
El mă ia în brațe stil mireasă și pleacă spre ambulanță.Ajungând acolo paramedicii mă pun direct pe targă.
-Trebuie să ajungem rapid la spital.Are nevoie de oxigen.
-Doar Dumnezeu o poate salva.
-Domnule Russon!
Derek era plin de sângele meu pe hainele lui.
-Da domnule polițist!
-Am înțeles că ați fost martor.Îmi puteți zice ce s-a întâmplat?
-O mașină era oprită pe banda ei de mers și Vanessa avea limita legală de condus dar nu a avut timp să încetinească și a dat în mașină apoi a ricoșat în tir și după a ieșit de pe partea carosabilă.
-Din relatările altor martori ei au zis că a avut mult peste limită.
-Nu cred asta.Vanessa nu e genul acela de persoană.Dacă mă scuzați va trebui să mă duc la spital.
-Sigur duceți-vă!
Derek ajunge odată cu mine la spital.
-Rezistă iubire!Totul va fi bine.
Derek mă așteptase de câteva ore deja.Avea telefonul meu în mâna lui.Hainele mele erau într-o pungă lângă el.Darrin,Nicholas,Matilda,Elena,Alex și Ella ajung la spital.Restul erau acasă.
-Ce s-a întâmplat!?
-Stați jos Ella!
-Dacă nu-mi zici...ce e cu sângele ăsta?
-Am cărat-o pe Vanessa plină de sânge.A fost cu 240 km/h.O mașină a fost oprită și a dat în ea apoi a ricoșat într-un tir și apoi a ieșit de pe partea carosabilă.
-Totul e din vina ta!
-Calmează-te iubire!
-Cum să mă calmez Alex?Vanessa moare!
-Ella are dreptate!Sora mea poate muri.
-Calmați-vă toți!spune Nicholas.
-Trebuie să ne ținem tari,spune Matilda.
-Astfel nu vom putea gândi limpede,spune Darrin.
-Apropiații doamnei Russon?
-Sunt soțul ei!Cum e Vanessa?
-Îmi pare rău să vă anunț dar doamna Vanessa va trebui să înceapă fizioterapia.Picioarele,mâinile și spatele sunt praf.Chiar mă mir cum supraviețuiește.Este o posibilitate să nu mai vorbească.Doar o minune o va face bine.
Iar doctorul pleacă.
-Va trebui să plecați,spune Derek.
-Să plecăm?Te auzi?întreabă Nicholas.
-Vreau să rămân doar eu cu ea.Stați liniștiți nu îi fac nimic rău.
-La câte minciuni ai zis până acum ce să mai credem?întreabă Alex.
-Vă rog!
-Dacă pățește ceva din cauza ta te omor,spune Elena.
Ei pleacă spre vilă.Derek intră la mine în salon.Se pune pe un scaun la capul meu.
-Totul va fi bine.O să te faci bine și după dacă chiar vrei voi pleca din viața ta.
-Ar...
-Nu te forța să vorbești dacă nu poți.
-Pot vorbi doar mă doare gâtul când o fac.
-Nu vreau să te doară nimic.
-Ce cauți aici?
-Eu te-am găsit pe câmp.
-De asta ai sânge pe...
Atunci mă apucaseră o durere de cap insuportabilă.Parcă o amintire încerca să-și facă loc la suprafață.Văd momentul impactului de prima mașină,impactul de tir,cum am ieșit de pe partea carosabilă și apoi din mașină.Îmi amintesc cum m-a dus Derek în brațe.Îmi amintesc tot!

Negocieri PericuloaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum