Lacrimile curgeau șuroaie din ochii amândurora.Ştie că am dreptate și se ura pe el dar eu îl iubeam.Îl iubeam mai mult ca înainte dar nu mai puteam face asta.Nu aveam cum s-o fac.
-Vanessa!
-Nu mă atinge!
-Vanessa te rog...
-Nu vreau să mă atingi.Vreau să pleci!
-Vanessa ascultă-mă!
-Ori pleci ori te sărut și crede-mă că nu rezist.
-Atunci nu rezista!
-Ce tot vorbești Derek?Îți dai seama că eu sufăr din cauza ta?
-Și eu nu sufăr?Când am plecat credeai că nu am suferit?Când te-am văzut plină de sânge?Când te chinuiai la fizioterapie cum credeai că sunt eu?Fato m-am tăiat!
Îmi arată brațele lui și nu-mi venea să cred ce i-am făcut.Mă pun jos lângă pat și încep să plâng și să-mi dau cu pumnii în cap.Nu am mai rezistat tentației și l-am sărutat.
-Îmi promiți că vom face orice și că nu mă vei părăsi?
-De ce să te părăsesc?Nu vreau asta!
-Atunci îți răspund la ce întrebări vrei cu condiția să nu te culci cu Senna ci doar cu mine.
-Ești sigură?
-Da!
-De ce te tai?
-Am suferit după tine.Crezi că sunt puternică?Atunci eram îndrăgostită de tine.
-Ce ai zis afară despre sarcină...
-Nu îți pot face copii Derek!Doctorul a zis că e prea târziu pentru a mai avea copil.Am fost violată prea mult.Doar cu o minune mai pot avea copii.
-Ai încercat să faci ceva?
-Avea rost?Nu!
-Crizele de ce sunt?
-Doctorul a zis să nu mă supăr după ce am ieșit din comă dar sunt supărată în mod constant.
-Mă mai iubești?
Dar nu am răspuns.Am coborât direct jos la mama lui.
-Ești bine Miranda?
-Da fata mea.Îmi pare rău dacă te-am supărat.
-Nu m-am supărat pe tine.
-Am aflat defapt despre Brianna.
-Oricum trebuia să afli cândva.Fiul tău nu e vreun sfânt.
-Dar îl iubești?
-Îl iubeam bine zis.
-Vanessa ce s-a întâmplat?
-Nu e nimic.
-Tu ai ceva.
-Miranda dacă se întâmplă ceva cu mine să ai grijă de toți.
-Doamne feri nu zice asta.Derek nu ar suporta.
-La câte am aflat despre el în ultimii ani crede-mă că a făcut și mai multe.
-Dar nu merită o șansă?El te vrea pe tine.Vrea copii cu tine!
-Nu-mi mai zi de Derek,Miranda.Nu mai suport.Chiar nu pot!Simt că mor!Am avut încredere în el.Nu mai pot face copii.Nu mai pot!
Mă duc afară.Nu mai suportasem.
-Vanessa?
-Matilda,hei!îmi șterg lacrimile.
-A aflat Derek adevărul așa-i?
-Da Nicholas!
-I-ai zis că ai avut un copil cu el?
-Nu și oricum nu mai pot face copii.E imposibil Kasandra.
-Spune-i de fiul lui.Spune-i adevărul la Derek,spune Lonn.
-Ce adevăr?Vanessa?Nicholas?Oameni buni ziceți ceva.
-Am fost însărcinată cu copilul tău.Eram în a șaptea lună.Trebuia să mă duc la cimitir dar nu bine ajung că Anesia apare în fața mea.A vrut să-l împuște pe Mihai că m-a apărat dar glonțul a ajuns în copil și l-a omorât.De asta am mai luat pastilele alea.
-Ce prost sunt!
-Derek stai!
-Nu-mi vine să cred.Vanessa mi-am pierdut copilul și acum aflu.Matei și Rhain aveau dreptate să mă întorc mai repede.
-Cine e Rhain?
-Nu contează!
-Derek cine e Rhain!?
-Fratele tău geamăn!I-am jurat lui Matei că nu-ți zic.De asta am plecat.Am fost la Matei tot timpul.Cu ei m-am întors aici.
-Unde sunt?
-La casa voastră.
-Vei veni cu mine.
-Surioară vin și eu.
-Nu poți veni Elena.
-Ba da vin!Nu mă interesează.
-Darrin explică-i tu!
-Elena are dreptate.Așa mergem toți patru.
-Veniți sau nu?întreabă Derek.
-Bine fie!Hai odată!spun eu.
Noi ajungem la casa noastră și intrăm.
-Matei!
-Vanessa!Cum ai știut că sunt aici?
-Un domn oarecare mi-a zis!
-Derek ce am vorbit?
-Eram amândoi într-un acces de furie și mi-a scăpat.
-Unde e Rhain?
-Rhain?Cine e Rhain?
-Aici sunt....
Rhain iese din baie uscându-și părul.
-Vanessa hai să vorbim!
-Nu Matei!Eu am de vorbit cu Rhain!Cu tine nu mai am ce vorbi.
-Ar fi bine să plecați afară până vorbim.
-Rhain!
-Derek e sora mea geamănă.Mă descurc!
Toți ies lăsându-ne singuri.
-Cum adică sora geamănă?
-Sunt fratele tău geamăn.Nu vezi cât semănăm?
-Derek a zis că ești fratele meu geamăn dar nu am crezut.Părinții mei nu ar face asta.
-Eram bolnav și încă sunt.Am probleme mari cu inima.Am fost împușcat la șapte ani.
-Exact ca mine!
-Tatăl lui Derek ne-a făcut asta.Eu am ajuns în Olanda.Au vrut să te trimită și pe tine dar nu au mai avut destui bani.Matei m-a găsit lucrând la un atelier auto.
Abia respiram.Are aceleași probleme ca mine.A fost împușcat.Problema cu inima.Aceeași problemă!Mă dezechilibrez.Reușesc să ating clanța ușii de la bucătărie.
-Rhain!
-Îmi pare rău Vanessa!Nu am vrut să suferi.
-R...
Dar când să-i mai zic odată numele leșin și dau cu capul de vaza unei flori.
-Vanessa!
Se pune la capul meu.Sângele i se scurgea prin degete.
-Derek!Matei!Veniți rapid.
-Ce e?întreabă Matei.
-Vanessa?întreabă la unison Derek și Elena.
-A leșinat în fața mea și a dat cu capul de vaza asta.
-Surioară trezește-te.Hai te rog!Cleo și Bri au nevoie de tine,spune Elena plângând.
-O ducem la spital!Hai odată,spune Derek înainte să mă ia.
Ei așteptau cu nerăbdare să vadă dacă sunt bine.
-Derek!
-Doctor Klaus cum e Vanessa?
-Avem două probleme.
-Care?întreabă Rhain.
-Cum sunteți gemeni aveți amândoi problema la inimă cauzată de gloanțele alea dar Vanessa e cu mult mai rău.
-Spune ce e cu ea,zice Elena.
-Cum a dat cu capul și-a pornit tumoarea de care ziceam să aibă grijă să nu cumva să o pornească că e fatală.
-O putem salva?
-Da Darrin dar e periculos.
-La noi nu ne-a zis nimic de nicio tumoare,spune Derek.Nu poate rămâne chiar deloc însărcinată?
-Cum și-a născut copilul prematur și mort șansele ca următorul copil să se nască sănătos sunt de 30%.Din cauza violurilor suferite s-ar putea să aibă multe probleme atât genetice cât și fizice.
-Câte șanse sunt să rămână însărcinată?
-Acum șansele să rămână sunt de 15%.Îmi pare rău!
Doctorul pleacă iar eu sunt dusă într-un salon.Aveam capul bandajat.
-Ești bine surioară?întreabă Matei.
-Sunt bine!
-Ne-ai speriat rău,spune Rhain.
-Mai bine muream...
-Te rog nu începe iar,spune Darrin.Ști ce ai pățit data trecută.
-Ce s-a întâmplat?Vanessa zi ceva!spune Matei.
-Nu de mult am ieșit din comă.Înainte cu câteva luni să împlinească fetele opt ani.Am stat trei ani în comă pentru că am luat o sticlută cu pastile după la ziua lor apare fără nicio grijă domnul Derek.Ne-am certat desigur și m-am urcat în bmw-ul care eram sigură că nu o duce mult.Aveam 240km/h când am dat într-o mașină apoi am ricoșat într-un tir și apoi în afara carosabilului și am ieșit prin parbriz.Sunt o criminală.Am ucis-o pe mama lui Brianna.
Și atunci încep să fac criză.Încep să mă lovesc cu palmele în cap.Derek îmi ia mâinile în a lui.
-Te rog calmează-te.Te rog!
După un minut și ceva am început să mă calmez.Derek iese cu doctorul pe hol.
-De la ce are crize?
-Ideea că tu ai plecat acum opt ani a adus-o așa.
-Mie mi-a zis că le are de când a ieșit din comă.
-Nu!Din cauza crizei a pierdut copilul.A vrut să se omoare.
-La noi ne-a zis că a fost împușcată și glonțul a ajuns în copil.
-A fost găsită în criză și pe jumătate inconștientă.E adevărat că curgea sânge dar noi am crezut că e cum a pierdut copilul.
-S-ar putea să mai fie rana acolo încă?
-Și cum a făcut fizioterapie....Să se pregătească sala de operație!
-Klaus ce e?
-Rana aia o poate omorî mai ales dacă glonțul e în ea.
-Trebuie să mă duc la ea.
-Fugi!
CITEȘTI
Negocieri Periculoase
RomanceCând inima devine monedă de schimb și viața ta va fi exact ca o bancnotă care se plimbă dintr-o mână-n alta negăsindu-şi locul.Vanessa trece prin multe lucruri nedorite,fiind forțată să fie soția unui mafiot cu inimă rea care o modelează cum vrea.Nu...