capitolul 32

37 1 0
                                    

Derek vine rapid la mine.
-Mor așa-i?
-Doamne feri Vanessa.Doar că tu nu ne-ai zis întreaga poveste cu copilul.Ai făcut criză.Doctorul nu știa nimic de glonț.Ai vrut să te omori.
-De opt ani mint cu tot ce mi se întâmplă.
-Vei fi băgată în operație.
-Va fi bine Derek?întreabă Elena.
-Sperăm!
-O să mă întorc moartă,spun în șoaptă încât să mă audă Derek.
-Mă puteți lăsa singur vă rog cu Vanessa înainte să plece?
-Sigur frate,spune Darrin.
Cei patru pleacă lăsându-ne singuri.
-Vanessa știu că nu e momentul potrivit dar vreau să ști că te iubesc mult și că vreau să fi soția mea în adevăratul sens al cuvântului.
Scoate o cutiuță cu un inel în el.
-Derek!
-Nu trebuie să accepți dar vreau să ai inelul ăsta cu tine în timpul operației ca să ști că sunt lângă tine în orice moment.
Dar nu am mai rezistat și l-am sărutat.Trecuseră deja zece ore de când intrasem în operație.
-Ce durează așa mult?întreabă Derek.
Eu eram într-un vis.Îl vedeam pe Derek cu fiul nostru dar mai erau două persoane.Una era Brianna fata lui Derek.Cealaltă fetiță semăna cu mine.Operația se terminase.
-Doctore Klaus cum e?întreabă Derek.
-Am reușit să localizăm rana.Erau urme de la glonț și le-am luat.Ne-am băgat și pe creier la tumoare și am eliminat o parte din el dar nu am reușit tot pentru că cea mai mare parte din tumoare e localizată într-o parte unde nu putem ajunge cum vrem noi.Am încercat la inimă să vedem ce are mai exact dar am descoperit niște cheaguri de sânge care o puteau omorî.Va fi în stare critică pentru 24h.
-Mulțumim mult,spune Matei.
Afară se făcuse ziuă.Operația se terminase la patru și eu m-am trezit la șapte.
-Vanessa?Prieteni s-a trezit!spune Derek.
-Surioară!spune Elena.
Toți îmi făceau cu mâna și le fac și eu cu mâna.Rhain se lipește cu fața de geam încercând să mă facă să râd și reușește.
-Suntem aici,spune Matei.
-Darrin,sora mea e bine.Vanessa e bine.
-Ți-am zis că va fi bine,Elena.
-Ce se întâmplă?întreabă Rhain.
Inima începuse să mă doară.Îmi întorc capul de la ei și ochii mi se închid.Monitorul începuse să afișeze linie dreaptă.Inima nu mai bate.
-Vanessa trezește-te!spune Rhain.
-Vanessa!zice Elena.
-Nu ne părăsi Vanessa,spune Matei.
-Avem nevoie de tine,spune Darrin.
-Doctore hai repede!spune Derek.
Toți plângeau.Doctorul începuseră să mă resusciteze.Eu m-am trezit în mijlocul unui pod.La capătul podului îmi vedeam părinții și sora.
-Vino scumpo,spune mama întinzând mâna după mine.
-Te-am așteptat!spune tata.
Mă îndreptam spre ei când îi aud pe cealaltă parte a podului pe Derek,Darrin,Elena,Rhain și Matei.
-Chiar vrei să ne părăsești?întreabă Elena.
-Trebuie Elena!Mă așteaptă!
-Și noi nu am făcut-o?întreabă Darrin.
Eram aproape de părinții mei,de Cristina.
-Ce vom face fără tine?întreabă Matei.
-Ce fac fără geamăna mea?întreabă Rhain.
Dar Derek era cu privirea în jos.
-Pa prieteni!spun cu lacrimi în ochi.
Între timp doctorul renunțase.Derek intră la mine și mă ține de mână.
-Nu poți pleca!Vanessa te iubesc.Nu pot trăi fără tine.
Ajunsesem aproape de părinții mei când podul se rupe.Toți dispar iar eu cad în jos.Uitându-mă în sus îl văd pe Derek cu aripi de înger coborând după mine și salvându-mă.
-De ce ai făcut asta?
-Trebuie să revii la noi!
Între timp,Rhain și Elena încercau să-l ia pe Derek de la corpul meu neînsuflețit.
-Hai Derek!spune Elena plângând.
-Trebuie să sunăm acasă,spune Rhain plângând și el la rândul lui.
-Nu o pot lăsa.Nu-mi poate muri sufletul.
-E prea târziu,spune Matei.
-Numă poate părăsi.Trebuie să revii la noi!
Rhain și Darrin încearcă să-l ridice pe Derek.Ajungând la ușă pulsul îmi revine.Monitorul lucra iar.
-Vanessa?Doctore vino!
-Cum trăiește?
-Nu știu dar trăiește,spune Derek.
După asta mă trezesc la ora zece.
-Vanessa ești bine?
-Da sunt bine Derek!
-Ne-ai speriat tare,spune Elena.
-Pentru un moment te-am crezut moartă,spune Darrin.
-Eram gata să aleg moartea,spun eu.
-Cum adică?întreabă Matei.
-Eram în mijlocul unui pod.Pe o parte erau tata,mama și Cristina.Mă așteptau.Când eram gata să ajung la ei vă văd pe cealaltă parte a podului.Mă implorați să nu plec.Doar unul nu vorbea,Derek.Când să o iau pe mama de mână podul se rupe și cad în gol dar îl văd pe Derek că vine după mine și mă salvează.Înainte să-mi revin aud de la Derek:Trebuie să revii la noi!
Cei cinci se uită unul la altul.
-Ce e?
-Asta a zis Derek înainte să-ți revii,spune Rhain.
-În fine,tot ce contează e că Vanessa e bine,spune Elena luându-mă în brațe.
-Ce fac fetele?Dar Miranda?
-Sunt bine!Nu știu nimic despre tine,spune Derek.
-De ce nu le-ați zis?
-Am promis că vom păstra secret tot,spune Matei.
-Cum ați păstrat secret despre fratele meu geamăn și l-ați implicat pe Derek de l-am crezut mort.
-Trebuia să te apărăm!spune Rhain.
-Ce apărat?Știți prin câte am trecut?Tatăl lui Derek era să mă omoare și după 10 ani și ceva mă violează!Derek mă urăște.Toți credeți că sunt bine dar niciunul nu ați stat lângă mine nopți la rând să vedeți cât de mult am plâns.Vă rog ieșiți!Nu vreau să vă mai văd.
-Hai să ieșim,spune Derek.
-Bine,ai grijă,spune Darrin.
Toți pleacă.Îmi apuc telefonul de pe noptieră și apelez un număr.
-Vanessa ce e?
-Trebuie să ne vedem!
-Ce s-a întâmplat?
-O să povestim!Pe scurt Derek s-a întors acum ceva timp.Mama voastră e bine.
-Ai dus-o pe mama la vilă?
-În ce stare a fost trebuia.Nu contează!Unde ne vedem?
-Pe faleză!
-Ne vedem acolo la ora 22.
-Bine!
Atunci Derek intră și eu ascund telefonul.
-Ce e?
-Putem merge acasă.
-Bine!
Ajungând acasă stau în pat până la cină.
-Unde mergi?
-Păi,Alex,eu mă duc până în oraș.
-De ce mă rog?
-Derek nu contează.
-Nu ai voie să ieși din casă.
-Cine zice?Ce ești tu să-mi zici ce să fac și ce nu?
-Sunt soțul tău!
-Hai pa!

Negocieri PericuloaseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum