День 8. Терпіння

17 5 8
                                    

Терпіння – це те, чого мені завжди бракувало. Я зазвичай нетерпляча, хочеться, щоб все відбувалося швидко і за моїм планом. Я не люблю чекати, і будь-яка затримка може викликати у мене роздратування.

Моя нетерплячість проявляється в різних аспектах життя: в роботі я завжди хочу бачити миттєві результати своїх зусиль, а не отримуючи їх одразу, вирішую, що я ні на що нездатна; у відносинах з людьми я прагну до негайного розуміння і вирішення проблем; у нових хобі я очікую того, що все вдасться мені одразу і я стану професіоналом за короткий час. Що все буде легко, швидко і без розчарувань у собі на цьому шляху.

Але життя постійно нагадує мені, інколи грубим способом, що не все йде за моїм сценарієм й іноді потрібно просто дати подіям можливість розгортатися в своєму темпі. Я не можу контролювати все і вся. Заспокойся трошки.

Я розумію, що терпіння – це важлива якість, яка допомагає зберігати внутрішній спокій і досягати довгострокових цілей. Я намагаюся вчитися бути більш терплячою, усвідомлюючи, що все вартісне потребує часу. І ні, ти не нікчема в чомусь, якщо це не вийшло одразу класно і так, як хочеться. Невеликі кроки до цієї мети – це маленькі перемоги над собою. Часом я змушую себе зупинитися, глибоко вдихнути і нагадати, що все відбувається у свій час і з певною метою. Головне - продовжувати, якщо я дійсно цього хочу і мені це подобається. Якщо я знаю, для чого мені це.

Я ще вчуся цьому, і хоча процес складний, я вірю, що він вартий зусиль. Але ж, бляха, як інколи хочется, щоб все сталося швидше і вийшло так, як хочется, тут і тепер.

30 Days Where stories live. Discover now