День 10. Колія

13 5 8
                                    

Колія – це певний життєвий шлях, який часто буває визначеним і передбачуваним. Багато коли ми рухаємося по певній колії, дотримуючись встановлених норм і очікувань. Це може бути комфортно, адже йдеш вже протоптаною дорогою, знаючи, що попереду немає сюрпризів чи несподіванок. Все прораховано за тебе.

Водночас, це відчуття руху може бути обмежуючим. Інколи ця колія стримує від справжнього самовираження, від дослідження нових горизонтів. Від того, що деколи варто відійти зі знайомого шляху і віднайти свій особистий. 
Рух по колії немов слідування встановленим стандартам, де тісно творчості та спонтаності.

Відхилення від звичного курсу може бути складним і навіть лякаючим, але саме це дозволяє рости і розвиватися. Я знаходжу натхнення в тих, хто зважується зійти з колії і йти своєю власною дорогою.

Колія має свої переваги, безумовно. Вона дає певну стабільність і впевненість у завтрашньому дні. Проте, я вчуся дозволяти собі іноді сходити з неї, щоб побачити, що ще може запропонувати життя. Це баланс між звичним і новим, а ще класний виклик нетолерантності до невизначеності.

Колія – це частина шляху, але не вся його сутність. Певний відрізок життя, де є чіткий шлях та рух, але як же важливо вчасно зійти з колії, аби вона не віднесла тебе туди, де не твоє місце.

30 Days Where stories live. Discover now