День 18. Гроза

12 4 12
                                    

Все життя я боялась її. Це було пов'язано з одним дитячим епізодом, після якого кожна гроза викликала в мене дикий страх і паніку. Настільки сильну, що бабуся наполягала щось зробити з цим і повела мене до якоїсь гадалки, яка катала мені яйце по голові.

Не пам'ятаю, що вона казала, але, здавалося, вона навіть допомогла! Аж потім ми зрозуміли, що нічого не змінилося і не допомогло. Просто наступила осінь і зима, коли не буває гроз. А з приходом весни все почалося знову.

Зараз я вже знаю, чому так відбувалося і що справа була зовсім не в грозі. З кожним роком я все більше і більше роздивлялася цю стихію, вчилася витримувати її напір та силу.

Щось в ній є - первісне, могутнє, незбагненне. Вона зачаровує і вивільняє все те, що накопичувалося. Розрядка від накопиченої напруги.

Гроза - очищення і новий початок. Після неї повітря стає свіжим і чистим, а природа оживає і насичується новою енергією. Подібно до цього, переживши емоційну бурю, ми часто відчуваємо полегшення і новий прилив сил. Гроза нагадує нам, що навіть найсильніші переживання проходять, залишаючи після себе ясність і спокій.

Гроза вчить приймати свої емоції, навіть якщо вони іноді здаються надмірними або неконтрольованими. Вона показує, що немає нічого поганого в тому, щоб іноді дозволяти собі відчувати всю гаму емоцій – від радості до гніву, від страху до полегшення. Гроза нагадує про силу, яку ми маємо всередині себе.

І якби раніше я не боялась гучних звуків і гуркоту грому, зараз я рада цьому. Згодна слухати грозу кожен день і кожну хвилину. Аби тільки не вибухи...

30 Days Where stories live. Discover now