Я обожнюю ніч. Завжди залишаюся до піздна, якби шкідливо це не було, не можу відмовитися.
Є в цьому часі своя особлива магія, коли все навколо сповільнюється, затихає і ти можеш побути в цьому стані. Вона огортає світ п'янкою темрявою, приховуючи все буденне і зайве, залишаючи лише найголовніше. Проте, не завжди це приємне. Всі найпрекрасніші та найвідвертіші слова у моєму житті були сказані вночі. Але й найжахливіші панічні атаки та нав'язливі думки - також.
У темряві ночі приховано безліч історій, сподівань та слів. Під зоряним небом я часто думаю про минуле, про всі ті моменти, які вже стали частиною моєї історії. В цей час мрії здаються більш реальними і досяжними. Я дивлюся на далекі зорі і думаю про всі ті можливості, які чекають на мене попереду. Ніч дарує мені віру в те, що навіть найсміливіші мрії можуть здійснитися.
І коли вслід за ніччю тихо крадеться відчуття страху, невизначеності, тривожні думки починають звучати голосніше, я вчуся долати свої страхи і знаходити внутрішню силу. Ніч нагадує мені, що навіть у найтемніші часи є світло – світло зірок, світло мрій і надій.
Ніч – унікальний час, коли я можу бути собою, без масок і ролей, які я виконую протягом дня. Це час для самопізнання і внутрішнього спокою. Ніч вчить мене приймати себе такою, якою я є, зі всіма своїми думками, почуттями і мріями.
ВИ ЧИТАЄТЕ
30 Days
Short Story«30 днів» - письменницький марафон до річниці створення Українського Wattpad Ком'юніті ✨