Gitmeden önce bir yb daha. Oy ve yorum lütfenn.
----
Minho ders sonrası kullandığı kitaplarını topladığında çantasını almak için uzanmış fakat bulamamıştı. Yerinden kalkarak etrafta çantasını bulmaya çalışmıştı.
"Yok artık." Okulun itibarının kötü olduğunu biliyordu ama üstünde süslemeler olan bir çantayı çalacaklarını düşünmüyordu. İçinde hırkası vardı, o da gitmişti.
Derin bir nefes alarak sınıfı dolaştı. Daha fazla dayanamayarak sinirle nefes almış, sıralardan birine oturmuştu.
"Bir daha en son çıkan olmayacağım. Gerçekten. Çıkış saatinde bile değiliz ya! Yuh ama!"
-----
Jisung, kaşları çatık bir halde elindeki süslemeli çantayı karıştırıyor ve eşyaları inceliyordu.
"Bunu niye aldık biz?" Çantanın içindeki siyah hırkanın ucu gözüktüğünde Jisung onu çekip koklamıştı.
"Kokuyu almıyor musunuz siz?"
"Ne kokusu?" Jisung burnunu hırkaya bastırdığında kokuyu daha derin çekmiş, anlamaz bir şekilde başını eğmişti.
"Güzel kokuyor işte."
"Parfüm sıkmıştır." Changbin yaklaşarak siyah hırkanın ucunu tutup kokladığında hiçbir koku alamamıştı.
"Ne bok kokuyor ne bir şey." Jisung hırkayı tekrar kokladığında kendini iyice sapık hissetmiş, çantayla birlikte kenara itelemişti.
"Delireceğim şimdi." Alnını ovuşturduğunda odaya gergin bir koku yayıp Changbin'in nefes almakta zorluk çekmesini sağlamıştı.
"Kanka sakin ol." Yaklaşarak Jisung'un sırtını sıvazladığında eli itilmişti fakat Jisung'un gergin kokusu da gitmişti. Bu yüzden Changbin derin bir nefes almıştı.
"Jisung senin vitayı bulamadık ama belirsiz bir şey bulduk. Onunla geçinir gidersin bence sen." Okyanus mavisi saçlara sahip olan enigma konuştuğunda Jisung kıkırdamıştı.
"Ne sikim olduğunu bilmiyorum ama oldukça ilgimi çektiği gerçeği o çocuktan daha garip."
"Kimden bahsediyoruz?" Bir anda belirip yanlarına gelen kırmızı saçlıya dönmüştü gözler.
"Şu geçen konuştuğun çocuğun türünün ne olduğunu biliyor musun Hwang?" Hyunjin lolipopunu ağzında çevirmiş, kısa boyluya bakmıştı.
"Omega olan mı? Hmm... hasta mıydı neydi sanki. Garip omega çocuktan mı bahsediyoruz?" Changbin'in tek kaşı havalanırken Jisung alayla sırıtıp saçlarını taramış ve oturduğu yerden kalkmıştı.
"Emin misin? Bir omega mı?" Baskın omega dudaklarını büzerek ellerini 'bilmem' der gibi iki yana kaldırmıştı.
"Farklı olduğunu söylemişti. Yalan söylemediyse tabii." Lolipopunu diliyle çevirmiş ve ağzında dolaştırmıştı.
Jisung, kendine inanamayarak gülmüş ve sinirle Changbin'e dönmüştü. Changbin arkadaşını sakinleştirmek için ellerini omzuna koyduğunda Jisung onları itmişti.
"Hadi ama Jisung, belirsiz bir şeyden hoşlanmak o kadar büyük bir sorun değil."
"Belirsiz bir şey olsaydı keşke... Ama siz omega olduğunu söylüyorsunuz." Ceketinin kenarlarını çekiştirmiş ve odada dolaşmaya başlamıştı.
"Hoşlantı falan değil. Ona ait garip bir koku ve aura var..." Jisung'un düşünceleri aklında karışırken arkadaşları onu izliyordu.
"Belki ciddi ciddi canın çekmiştir, ısırasın gelmiştir falan. Deltasın sonuçta." Baskın omega düşünmeden konuştuğunda Delta ona sinirle bakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Of Thitra ~minsung
FanficLee Minho, imkansızlığı parçalayarak aynı dönemde doğan iki deltanın birleşmesi sonucu doğan bir çocuktu. Dünyaya gelen ilk thitra olmuştu. Aynı zamanda da dünyaya bir delta daha inmişti. Sırf thitra'nın eşi olabilmesi için...