Mini bilgi:
omega: türünün en altı. Kızgınlık dönemleri olur ve alfayla birlikte olursa daha az sancılı geçer.
Alfa: omegalardan ve betalardan üstün, gerisinden altta. Rut dönemi omegayla birlikte olursa daha rahat geçer.
Baskın alfa: alfa da olsa diğer alfalara göre daha baskın ve güçlüdür. Zapt edilmesi daha zordur ve rut dönemleri daha ağır geçer.
Baskın omega: fazla güçsüz olmaz. Bir alfayı diz çökertebilir. Rut dönemlerini seçtiği eşiyle geçirir, gerisi acısını dindirmez. İlla ki bir eş bulması gerekir. Baskın bir omega başka bir omegayla birlikte olabilir.
Sigma: enigma x alfa'dan doğan ırk. Alfalardan üstün. Top of top diyebiliriz.
Delta: en üstün ırk. 100 yılda dünyaya 1 kez gelir.
Vita: deltaların eşi. 100 yılda dünyaya 1 kez gelir.
Enigma: Alfalardan üstün alfalarla birlikte olabiliyor. Alfalar normalde hamile kalamaz ama enigmalar onları hamile bırakabilir.
Thitra: delta x delta'dan oluşur. Kısacası imkansız bir türdür, hiç gelmemiştir.
Gamma: baskın omega x omegadan doğar. Diğerleri gibi nadirdir. Güçleri farklıdır, sanki büyücüymüşler gibi doğa dışı özellikleri vardır.
Ben bu bilgileri kendi öğrendiğim şekilde yazdım. Siz farklı biliyor olabilirsiniz. Kısa bir tanıtım yaptım daha detaylısı için baska yerlere bakabilirsiniz.
Not: bu türlerin birkaçını hatta çoğu özelliğini kurguma göre değiştireceğim. Özellikle thitranın üstünde çok oynayacağım.
Biliyorsunuz ki omegaverse evreni çok karışık ve ben bu evren üstünde bayağı bir oynadım. Doğru bilgi diye buradan bakmayın yani. Kurgu için düzenlendi. Açıklamalara götten sıkma diyelim direkt.
Bu ficde yetişkin içerikli sahneler bulunabilir.
!iyi okumalar!
---
Yıl: /****/
Aynı yüzyılda bulunan iki delta. Dünya'nın sallantılanmasını sağlamıştı.
Jeon Jeongguk ve Kim Taehyung adında olan iki delta, aynı yüzyılda dünyaya gelmelerinden sonra bazı araştırmalar sonucu ortaya çıkmışlardı. İnsanlar imkansızlığın şokunu yaşarken yeni yeni ortamlarına girmiş olan medyada yayılan haberler ile Dünya sallanmıştı.
'yüyzılın deltaları aynı dönemde yaşıyor! İmkansızlık parçalandı!'
Ve bazı teoriler atılıyordu ortaya.
'Peki vitaları nerede? Aynı deltalar gibi iki vita mı bulunuyor? Kafa karıştırıcı!' Ve bir sürü haber daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Of Thitra ~minsung
Fiksi PenggemarLee Minho, imkansızlığı parçalayarak aynı dönemde doğan iki deltanın birleşmesi sonucu doğan bir çocuktu. Dünyaya gelen ilk thitra olmuştu. Aynı zamanda da dünyaya bir delta daha inmişti. Sırf thitra'nın eşi olabilmesi için...