İyi okumalar, oy ve yorum lütfenn
Lüüütfeeeeenn 🥺
----
Minho kesinlikle böyle bir hafta beklemiyordu.
Omega olduğu okulda yayıldığından beri ona bulaşmayı çalışanı geç sıkıştırıp dokunmaya çalışan bile olmuştu.
Şimdi ise okula istemeyerek yürüyordu. Bir hafta içinde tüm sabır kotası doldurulmuştu, birkaç kişi yüzünden vücudunda küçük çizikler oluşmuş ve bazı morluklarla baş başa kalmıştı.
Vücudunda korkudan çok sinir dolaşıyor ve onun odağını da bozuyordu. Kendine bakmaya bile özen göstermeden okula gitmişti. Ailesine de bahsetmiyordu.
Okula girdiğinde alaylı gözler yine üstündeydi. Çoğu kişi onun deltayla iletişim kurduğunu bildiği için ona yaklaşmasa da kaşınan çok kişi vardı.
Minho her zamanki gibi sınıfına çıkmak için merdivenleri tutunarak çıkıyordu. Yine uykusunu alamamıştı, yorgundu. O sırada omzunda hissettiği sert baskı ile vücudu yan dönmüştü, düşmemek için merdiven tutanaklarına yaslanmıştı.
Ona çarpan sigma arkadaşları ile birlikte gülüşerek yollarına devam etme kararı almak yerine Minho'ya dönmüşlerdi.
"Özür diler insan." Minho duyduğu aşağılayıcı cümle karşısında gözlerini başka yöne çekmişti. üstüne baktığında gömleğinin üstünde kırmızı bir kalem çizgisi görmüştü. Bunu gördüğünde 'hah' demiş ve sinirle solumuştu.
"Sikeyim... yeter." Minho'nun ses tonundaki sertlik yüzünden sigmanın suratındaki eğlenen ifade yok olmuş, yerini sinirli bir surat almıştı. Arkadaşları da gülüşmeyi bırakırken sigma elindeki kırmızı kalemi hir kenara atıp yanındaki yere yaslamıştı.
"Sen bana küfür etmeye cüret ettin. Sen? Bir omega?" Minho onun sözlerini çekmek yerine yeniden önüne dönüp merdivenleri çıkmaya başlamıştı. Koridordan dönüp diğer merdivene basacağı sırada sigma peşinden gelip ensesinden tutmuş, geriye doğru çekerek itelemiş ve önüne geçmişti.
"Nereye kaçıyorsun omega?" Sigma onu omzundan ittiğinde Minho sessiz kalmıştı.
"Kaçmıyorum. Saçma sapan konuşmalarını çekemem." Sigma kahkaha atar gibi güldüğünde Minho'yu omzundan daha sert iteleyip duvara çarpmasına sebep olmuş ve üstüne yürümüştü.
"Keşke koksaydın, en azından ilgimi çekerdin. Bir işe yaradığın da yok. Ne bu hava?" Elini uzatıp saçlarına dokunduğunda Minho onu sertçe itelemişti. Bunun sonucunda suratına sert bir tokat inmişti.
"Bir daha ittir de o elini kırayım senin." Sigmanın soluma sesi oldukça yakınından duyururken kızaran yanağını umursamamış, dilini ağzının içinde çevirmişti. Şu an tek bildiği şey sabır kotasının dolduğuydu.
Omzuna takılı çantasını yavaşça yere bıraktı. Gözleri önündekinin renklenmiş irislerine kaydığında onları incelemişti.
"Gözlerin..." Minho'nun gözlerinde küçük, kırmızı bir ışık parıldamıştı, kimsenin göremeyeceği kadar küçük. Bir tek önündeki sigma görmüş, fakat dikkat etmemişti. Cümlesini bitirmesini beklemişti.
"İğrençler." Minho'nun sözlerine güleceği sırada yakasından tutulup geriye doğru itilmesi ve suratına inen yumruk ile yere savrulmuştu.
Minho omuzlarını esnetmiş, yere düşenin üstüne tırmanarak yere sabitlemiş ve suratına sert bir yumruk daha geçirmişti.
Etraftakiler birbirlerine şaşkın halde bakarken sigmanın arkadaşları hocaları çağırmak için koşuşturmaya başladılar.
Sigma sonunda omeganın iki bileğini de yakaladığında yüzüne süratle inen yumrukları durdurup kendinden uzaklaştırmıştı. Minho kaşlarını çatıp kollarına iyice baskı yaptığında adamın boynuna baskı uygulamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Of Thitra ~minsung
FanficLee Minho, imkansızlığı parçalayarak aynı dönemde doğan iki deltanın birleşmesi sonucu doğan bir çocuktu. Dünyaya gelen ilk thitra olmuştu. Aynı zamanda da dünyaya bir delta daha inmişti. Sırf thitra'nın eşi olabilmesi için...