Capitolul 13

29 3 0
                                    

-Bună, dragii mei.
-Hei, Abbey. Ce e cu fericirea asta pe chipul tău?
-Ce...fericire?!
-nevermind.... ne spui şi nouă ce ai de gând să faci cu adresa lui Jake?
-sau mai bine spus...ce am făcut deja cu adresa lui..
-sau aşa.
-m-am tot gândit în ultima vreme la ce persoană groaznică am fost cu baiatul înger care a ţinut la mine după toate cele întâmplate.... şi.... mi-am dat seama că încep să..... pffff, da....să îl iubesc...
-oooo, păi ăsta e un lucru bun, Abbey..
-nu tocmai. Ştiţi voi?!..dacă nu va vrea să mai audă de mine?
-Nu fi naivă.. şi totuşi... care e faza cu adresa?
-M-am gândit că nu aş putea să îmi exprim mai bine ce simt decât printr-o mică scrisoare, aşa că.... mi-am pus toate gândurile pe hârtie şi no.....am trimis scrisoarea la adresa găsită de voi. Spuneţi că nu sunt genială.
-Cea mai genială, Abbey. Sper că nu l-ai înjurat din nou, se gândea Anna.

Desigur că lui Mike nu i-a ajuns doar suferinţa pe care i-a provocat-o lui Abbey şi din pură curiozitate, a surprins o discuţie între Anna şi Jason care l-a mai pus încă o dată pe gânduri.
-Mi se pare o idee destul de îndrăzneaţă ceea ce a făcut Abbey.
-Da, dar totuşi.. gandeste-te şi tu....merită să fie şi ea fericită. Trebuie să poţi privi dincolo de latura asta a ei de *fată rea* şi o să descoperi un om minunat, plin de viaţă şi cu multe, multe sentimente sincere.
-da, trebuie să recunosc că ai dreptate. Scrisoarea asta pe care i-a trimis-o lui Jake trebuie să îi aducă fericirea aşteptată.

Uuuu.... dar despre ce scrisoare o fi vorba? Abbey a mea a devenit brusc sentimentală? Ce aiurea....chiar credea că va scăpa aşa uşor de mine? S-a înşelat amarnic fata asta. Aş putea face eu un lucru mai bun. Dacă o să devin prieten cu acest Jake, aş putea face rost de scrisoare, desigur, să o citesc doar eu, fiindcă nu îmi doresc să o citească fraierul ăla.... iar ca răspuns, draga mea Abbey o să primească cea mai frumoasă scrisoare de dragoste pe care a văzut-o vreodată. Cred că nu îmi va fi aşa greu, nu?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 11, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Anonimul ce-mi descrie viata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum