Capitolul 3

231 11 0
                                    

Si zilele de scoala parca zburau, iar eu nu mai eram singura.Imi facusem multi prieteni si devenisem oarecum populara in acel liceu, nu am incetat insa sa ii povestesc totul celei mai bune prietene, Anna, care ma sfatuia intotdeauna.Si totusi, nu puteam uita acea privire inocenta a baiatului. Nu! Nu era bine ce gandeam...acum parca ma schimbasem, vroiam altceva, baiatul acela mi se parea mult prea *simplu* pentru mine...vroiam mai mult. Intr-o seara, mi-am insotit prietenii intr-un pub foarte cunoscut in Londra.Era clar ca in mintea mea era o varza totala...

-Uite, Anna, uite ce baiat dragut si smecher la masa de acolo.

-Abbey ce ai patit? Acela e cel mai fitos baiat pe care il cunosc si in calitate de prietena a ta nu te las sa faci o prostie. Stii? Baiatul acela din liceul nostru, Jake...fetita pe care a ajutat-o? Remember?

-Anna, are doar 16 ani  -_- ce stie el despre dragoste si alte chestii?

-Dar tu ce stii fetito? Ai 15 ani! Plus ca, pe Jake il cunosc de mult, e prietenul fratelui meu si e un baiat foarte sensibil si educat. De ce te lasi controlata de orgoliu?

-De ce? De ce?! Ce tot atatea intrebari? Ma duc la masa tipului de acolo. 

-O sa regreti pentru ca nu mi-ai ascultat sfatul cum o faceai de fiecare data. Ce se intampla cu tine?

-Acum sunt populara, nu mai am nevoie de tine.

Anna a ramas singura la masa si plangea, pentru ca o dureau spusele mele.Nu puteam sa cred ce se intampla cu mine. Devenisem egoista si rea. Pentru un baiat? Intre timp, m-am dus la masa baiatului si am aflat ca il chema Mike.

-Hey Anna, m-am intors. El e Mike, noul meu iubit.

-Ce??? De ce? Il cunosti de cateva ore.

-Ce conteaza? E bogat, are multi prieteni si e foarte popular. Ce imi trebuie mai mult?

Atunci in pub a sosit Jason, fostul meu coleg.

-Abbey! Cat ma bucur sa te vad.El cine e? Prietenul tau?

-Da!Da!Da! Spune-mi ca macar tu ma sustii.

Atunci m-a luat deoparte si mi-a soptit:

-Abbey, imi pare rau, dar te-ai schimbat mult. Baiatul acesta o sa te raneasca cum a facut cu toate celelalte fete.Eu, nu te pot sustine.

-Bine, parasiti-ma toti! Halal prieteni!.....

Anonimul ce-mi descrie viata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum