Capitolul 2.

301 13 0
                                    

O noua zi plictisitoare de scoala incepea...sau? Sa nu fie chiar asa?

Da...s-a dovedit ca nu era chiar asa.Chiar daca era cam prin octombrie...aproape de ziua mea de nastere, era cald si stateam la geam impreuna cu Anna...priveam copii de clasa a 5-a. Dintr-o data, Anna m-a avertizat sa ma intorc. Era tocmai pe holul nostru si langa clasa noastra.Ceva ciudat se intampla cu stomacul, mintea si inima mea...:) Sa fie oare acel sentiment? Dragostea?! Hmmm..nu prea cred...acel sentiment pe care pana acum nu-l mai simtisem , care imi era total necunoscut.Sa fie oare ce cred eu ca era?  Dar...poate va intrebati ce era :)) Exact! Si eu eram la fel de uimita cum nu-l obsevasem pe acel baiat, era un inger in ochii mei..si totusi trecusera atatea zile de scoala si eu parca fusesem oarba.Ce m-a impresionat asa de mult la el? De ce priveam viata acum cu alti ochi? Multe intrebari la care nu gaseam raspuns.Insa acest baiat, facuse un gest pe care nu credeam ca o sa mai vad vreodata.O fetita cazuse, iar el s-a dus repede sa o ajute si a ridicat-o de jos.Ooo doamne..dar  ce era chiar asa?!!Pana la urma era un gest cam nesemnificativ, dar pe mine ma impresionase extrem de mult sensibilitatea acestui baiat.In mintea mea se nastea acum un sentiment ciudat. Oricine ar fi facut asta! Abbey...te-ai prostit? ( gandeam eu) Da...chiar oricine ar fi facut asta! Sau nu? Nu, pentru ca in ochii mei doar el era special.In mintea mea se dadea un adevarat razboi intre orgoliu si acel sentiment ciudat.♥...

Anonimul ce-mi descrie viata...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum