Oczywiście,że nie przebrałam się w ciuchy które były w szafie.Po pierwsze nie należą do mnie a po drugie nie będzie mi mówić co mam robić. Byłam ciekawa co tu robię i co się dzieje dlatego zeszłam za ochroniarzem.Dom wyglądał jak pałac.Na prawdę.Dużo nie udało mi się zwiedzić dlatego że szybko dotarliśmy do jego gabinetu.
-Usiądź
Usiadłam
Super jeszcze mam wysłuchiwać jego rozkazów.
-Widzę,że się mnie nie posłuchałaś.Kazałem ci się przebrać.
Przewróciłam oczami
-Oficjalnie jutro media obiegnie informacja ,że jesteś moją narzeczoną.Na balu charytatywnym zostaniesz przedstawiona jako moja narzeczona.Zdaje sobie sprawę z tego że pewnie masz dużo pytań.Dlatego w najbliższym czasie wszystko ci opowiem.Teraz możesz już iść do swojego pokoju.
Po prostu siedziałam i się śmiałam tyle mi zostało.
-Na prawdę jesteś taki śmieszy , że prawie się nabrałam.Serio dobrze ci to wyszło.My tu gadu gadu ale ja się do domu spieszę więc musimy się pożegnać.-powiedziałam kierując się w stronę drzwi tak aby wyjść z tego pokoju.
Mężczyzna pokazał coś ochroniarzowi a ten zagrodził mi drogę .To są chyba jakieś jaja .-To jest twój dom od dzisiaj.Możesz się rozgościć,skarbie.
-Przestań sobie ze mnie żartować to wcale nie jest śmieszne.
Chciało mi się płakać.
-Ależ ja sobie nie żartuję kochanie.Stive odprowadź moją narzeczoną do pokoju.
Skierował palec w moją stronę i powiedział:
-Wyśpij się kochanie przed jutrzejszą uroczystością.
A i jeszcze jedno nawet nie próbuj uciekać myszko.Wszędzie cię znajdę.*
Aleksander pov
-Wyśpij się kochanie przed jutrzejszą uroczystością.
Jej rekcja była bezcenna.Ale grzecznie poszła za ochroniarzem.Podobała mi się taka.Udawała że ją to nie rusza a prawda jest taka,że się bała.Bała się mnie i miała do tego pełne prawo.Bo byłem zły. I wcale jej nie potrzebowałem.Gdyby nie moja matka,która se ubzdurała,że potrzebna mi jest żona.Moja mała słodka Lily jeszcze nie wie dlaczego to akurat ją wybrałem.I chociaż zdaję sobie sprawę że się o tym dowie to nie martwię się tym.Jest mi potrzebna tylko aby stać obok mnie i dobrze wyglądać. Jak dla mnie później możemy wziąć szybki rozwód i po sprawie .
-Panie Weston ma pan gościa.
Zapomniałem o spotkaniu biznesowym.
-Możesz go wpuścić.
Spotkanie trwało kilka godzin.Było już grubo po 24 dlatego od razu udałem się do łóżka i zdjąłem wszystko z siebie .Taki komfort właśnie lubię bez bielizny bez wszystkiego.Nie mogę doczekać się jutra i reakcji mojej narzeczonej.Nie zna takiego świata.Wepchnąłem ją na głęboką wodę i czerpię z tego satysfakcję.
Zasnąłem z uśmiechem na ustach.
Do zobaczenia rano Lily
CZYTASZ
gangster revenge
Teen FictionCzasem pewne zakończenie może być początkiem czegoś wyjątkowego,czegoś co będzie trwać wiecznie - Miała być moją małą zemstą zabawką w moich rękach,a stała się moim wszystkim.Moja mała słodka Lily. - Gangster revenge to historia opowiadająca o dwójc...