13.Przeszłość

6 3 0
                                    

29 kwietnia 2013 rok
11 lat temu

Dzisiaj tatuś zabiera mnie ze sobą do wujka Gabriela. Kiedyś bardzo nie lubiałam tam jeździć ,bo on tylko pracował a ja się nudziłam,ale nie dawno poznałam mojego chłopaka. Nazywa się Aleksander. Mówię na niego Aleks,bo uważam że Aleksander to śmieszne imię. Aleks podoba mi się o wiele bardziej. Wczoraj zapytał się mnie czy zostanę jego dziewczyną. Zgodziłam się i od wczoraj mam chłopaka. Tatuś nie wie. Aleks też nie powiedział swojemu tatusiowi,że jestem jego dziewczyną. Jest starszy ode mnie o 3 lata i uważa że nasi tatusiowe tego nie zrozumieją. Ufam mu i wierzę.

-Córeczko ja teraz pójdę do wujka a ty tu zostaniesz ze swoim kolegą w porządku?

Miałam ochotę przewrócić na tatusia oczami i powiedzieć mu,,tato to nie jest mój kolega tylko chłopak"

Kocham Aleksa. Ma śmieszne nazwisko Weston. Brzmi tak bardzo poważnie. Powiedział mi,że zostanie kiedyś adwokatem albo będzie strzelał z pistoletów jak tatuś. Nie wiem kim jest adwokat,ale jeśli on chce nim być to ja też.

-Cześć Lilia.

-Cześć Aleks! Przywiozłam kredki,może byśmy pomalowali kolorowanki?

-Jasne ale później. Teraz mam lepszy pomysł!

-Jaki?

-Podpiszemy umowę jak mój tatuś.

-Jaką umowę? Nie wiem co to znaczy.

- Weźmiemy kartki i napiszemy na nich,że już na zawsze będziemy razem. Będziemy mieszkać w domu mojego tatusia,który mi obiecał w Hiszpanii. Kupimy pieska i kota co ty na to? To będzie nasza mała tajemnica i obietnica.

-Oh Aleks ty głuptasie. Przecież ja nie umiem czytać ani pisać!

-Ale ja umiem. To ja napisze a ty tylko się podpiszesz co sądzisz? -Nauczę cię jak pisze się Lily. To bardzo proste wiesz?

-Tak! Naucz mnie.

Umowa Lily i Aleksandra(Aleksa)

My niżej podpisani oświadczamy,że będziemy się kochać do końca naszego życia. Zamieszkamy w Hiszpanii. Będziemy mieć kotka i psa o imieniu Bella i Coco.

Lily. Aleksander Weston

gangster revengeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz