CENK
Paylaştığın lavuk kim ?
BORA
Sanane ?
O orosbu çocuğu dimi
başını belaya sokan piç.
Sen niye laftan anlamıyorsun amına koyayım ?
bir sal beni.
Boram, ciğerimin içi o sikik sana birşey yaparsa onu yaşatmam.
yok ederim onu bu dünyadan.
Kimsenin bana birşey yaptığı yok,kafanda kurup durma.
yazıp yazıp da durma, siktir git sevgilinin yanına.
Akşam gelicem yanına.
Son mesajına bakıp sabır dilercesine nefesimi verdim dışarıya. O günden sonra Aras ile haberleşip buluşmuştuk, bir iki saat oturup dağılmıştık. Aras yerinde durmayan, belayı kendine çeken bir tipti ama sonuç olarak arkadaşımdı. Ailesi o küçükken boşanmıştı, Aras'a babannesi bakmıştı. Babannesi iki sene önce vefat edince Aras belalı işlere bulaşmıştı, her uyarmaya çalıştığımda beni geçiştirip sorun yok diyordu. Belki de bu yüzdendir bırakamıyordum onu, başına bir iş alacak diye korkuyordum.
"Sen konuştun mu Enesle ?"
Bakışlarımı Esra'ya çevirdim, sabırsız bakışlarla bana bakıyordu, bir cevap bekliyordu benden. Ona anlatmamaya karar vermiştim, sonuçta Enes'in kendi kararıydı, kendisi bu işi çözmeliydi.
Kafamı iki yana salladım, "konuşmadım"
Yüzü asıldı, "acaba ben mi kafamda kurdum" diyerek kendini sorguya çekti.
"Sahiden.." diye doğruldum oturduğum yerde, "sen nasıl böyle bir düşünceye girdin ?"
Oflayarak sağa sola baktı, anlatması zor bir durumdu onun için bu yüzden usulca anlatmasını bekledim.
"Beni Erkut ile ilk tanıştırdığı gün hani Erkut bir kavgadan bahsediyordu ya.. orada verdiği tepkiye şaşırdım çünkü fazla öfkelenmişti, gereksizdi yani. Ondan sonra yine o gün baya bir içti Enes, böyle mayhoş mayhoş bakıyor falan. Erkut geldi yanımıza, bakışlarını ona çevirdi.." bir süre sustu Esra, kendini toparlamaya çalıştı.
"Aşık aşık bakıyordu ona, sanki aşk acısı çeken biriymiş gibi. Erkut her konuştuğunda ona odaklanıyor, uslu uslu onu dinliyor falan. Hatta bir ara Enes fenalaşır gibi oldu, o arada Erkut yoktu yanımızda biriyle konuşuyordu ayaküstü neyse ne ara gördü bilmiyorum koşa koşa yanımıza geldi Enes'e su içiriyor, saçını geriye doğru tarıyor falan. Ne bileyim işte Bora, onları öyle görünce içime kurt düştü."
Esra sanki kafasında kurduğu şeyden suçluluk duyuyormuş gibi anlatıyordu ama asıl ben onu dinlerken suçluluk duyuyordum..
"Abimle konuştun mu bu mevzuyu ?"
Kafasını iki yana salladı, "hayır, bana öyle güzel davranıyor ki ben şimdi nasıl diyeyim böyle bir düşünceye girdiğimi.. ama onun yanında olunca çok durgunlaşıyor, ruhu çekiliyor gibi oluyor"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meyus (bxb)
Teen FictionOkul-ev arası gelip giden, okul çıkışlarında abisine yardım eden Bora ile her gün arabasıyla son ses müzik açıp mahallede dolaşan Cenk'in ilişkisi.