A férfi azonnal leszállt a nyeregből és magához vonta a lányt.
- Annyira hiányzol, Samantha - búgta mély hangon a fülébe, miközben erősen markolta a lány derekát.
Sam reszketett. Egyszerre fogta el gyengeség és határozottság. Ellépett a férfitól.
- Miért vagy itt? Még van egy hetem gondolkodni. Ne sürgess!
- Mit mondasz, ya habibati? Egy heted? Mire?
- Ne tégy úgy, mintha nem tudnád! És ne hívj a szerelmednek! - kiáltotta mérgesen és futásnak eredt a házához.
Feltépte az ajtót és már csukta volna be, amikor a férfi keze megfogta az ajtót. Belépett a házba a lány után és becsukta maga mögött az ajtót.
Samantha hátrált, megpróbált tudomást sem venni a férfi vonzerejéről és a tekintetéből sugárzó vágyról. Ő is érezte, hogy a teste a férfi után sóvárog.- Samantha, kérlek bocsáss meg nekem, én elakartam mondani, hogy ki vagyok. Amerikában okkal használok álnevet és ehhez hozzátartozik az is, hogy minden eszközzel védem a valódi kilétem. Ott az oázisnál akartam elmondani, de megszólalt a harangszó és jött a homokvihar..
- Miért Rashid? Miért nem bíztál bennem?
- Te talán rögtön megbíztál? Tudod, engem is megbántottak régebben. Nekem is voltak kétségeim a te szándékodat illetően, nagy hatalmú és gazdag ember vagyok.
- Engem nem érdekel a pénzed! Talán én gazdag nem vagyok, de megvan mindenem! - kiáltotta a lány.
- Miért ne mondjam, hogy szerelmem? - váltott hirtelen témát a férfi, arca lágy volt de hangjában nem volt finomság.
- Mert nem vagyok az, nem lehetek az! Te vagy itt az uralkodó én meg csak egy lány vagyok. Uramnak kéne szólítsalak és most sem lenne szabad itt lenned. Nincs közös jövőnk. Neked egy arab feleség kell. Nekem pedig egy megbízható férfi, aki őszinte és..
A férfi szája könyörtelenül lecsapott az övére, két kézzel húzta magához Samanthát és felnyögött, amikor megérezte a lány ízét.
Soha többé nem akart elszakadni tőle.
Samantha egy ideig nem csókolta vissza és próbálta eltolni magától, de a férfi erősebb volt.- Rashid.. - nyögte amikor a férfi hagyta, hogy végre levegőhöz jusson.
Rashidot még jobban feltüzelte Samantha kéjtől fülledt hangja.
Tovább csókolta az arcát, nyakát és végigsimított a testén, ezzel ostromolva a lány ellenállását.
Sam nem bírt tisztán gondolkodni, kezét a férfi nyaka köré fonta és csókra emelte fejét.
Rashid elmerült a lányban, felkapta és a hálószobába vitte.
Lefektette az ágyra és ő is mellé feküdt. Vágytól izzó tekintettel vetkőztették le egymást, sürgetőn, mintha soha többé nem érinthetnék meg egymást ezután.
Samantha nem tudta mire számítson vagy mit kéne tennie, ezért remegő kézzel simította végig a férfi meztelen felsőtestét és várt a férfi testének válaszára.- Samantha.. szerelmem.. te még sosem? - kérdezte Rashid és mélyen elérzékenyült amikor rájött, hogy a lány még szűz. Azt gondolta James után esetleg volt valakije.
Sam ingatta a fejét és elpirult.
Rashid magához húzta és testük egymásnak feszült, Samantha felnyögött amikor megérezte combjai között a férfi lüktető vágyát és még közelebb nyomta magát hozzá. Félt, de úgy érezte, hogy megakarja tenni.
Rashid csókokkal borította testét, lassan haladt lefelé. Végigcsókolta a hasát, a combjait, majd nyelvével megtalálta a legérzékenyebb pontot. Finoman, de erőteljesen nyalt bele, Samantha tehetetlenül nyögdécselt és érezte, hogy máris közel került az orgazmushoz.
Megmarkolta a férfi haját és élvezte, hogy válaszul még erősebben kezdte őt kényeztetni.
Úgy érezte itt a vég, a gondolatai eltűntek.
A hirtelen történt robbanás teljesen elemésztette a lányt. Mintha már nem is ezen a világon lett volna, csillagokat látott és nehezen tért vissza a valóságba.
A férfi ránehezedett és finom csókokkal hintette az arcát és szenvedélyesen megcsókolta, míg az utolsó remegés is elcsillapodott. Sam érezte, hogy elpirul és felkészült a fájdalomra, de nem történt meg. Rashid nem tette magáévá, hanem inkább mellé feküdt és magához szorította őt.
Belefúrta arcát a lány hajába és édes szavakat suttogott neki. Samantha eltolta egy kissé magától és belenézett a szemébe. A férfi megértette a néma kérdést.
YOU ARE READING
Nagyapám Birtoka ··· (Befejezett Történet)
RomanceSamantha Mars megboldogult nagyapjától örökölt egy kisebb birtokot a Perzsa-öböl térségében. Arthur Mars a halálos ágyán megeskette unokáját, hogy soha ne adja el. Amikor a Haard Ingatlaniroda erőszakosan próbálja rávenni az eladásra, Samantha szem...