14. fejezet

163 12 13
                                    

Samantha idegesen járkált a lakásban, egyre azon törte a fejét, hogy hol lehet Rashid.
Nem hagyott neki semmilyen üzenetet. Nem bírt tovább a lakásban maradni, felöltözött és kitárta a bejárati ajtót. Felsikoltott, amikor az ajtaja túloldalán egy magas arab férfit látott meg.

– Jó reggelt, Mars kisasszony. Ne haragudjon, nem akartam megijeszteni. A nevem, Nadir Al-Qassem, Rashid barátja és bizalmasa vagyok.

Nadir utoljára sötétben látta Samanthát, a megtalálásakor. Akkor be sem tudott neki mutatkozni. Igazán lenyűgözte a lány szépsége.

– Én vigyázok az ön épségére, míg a sejk visszatér. Ha szeretne menni valahová, elkísérem.

Samantha szíve őrülten vert.

Szóval Rashid tényleg komolyan gondolta, hogy mostantól vigyázni fog rám – fordult meg a fejében azonnal.

Keveredtek benne a melegség és a harag érzései, ahogyan arra gondolt, hogy Rashid előbb megkérdezhette volna, vagy szólhatott volna, hogy már ma reggeltől él az őrségi jelenlét számára.

– Üdvözlöm önt – hebegte Samantha zavartan.

– Kérem, kisasszony, ne haragudjon a sejk döntése miatt. Indult valahová?

– Igazából.. csak.. hová ment Rashid?

– A teendőit intézni.

– Értem. Nem kér egy kávét, esetleg teát? Jöjjön be nyugodtan.

– Elfogadom a teát. Hálásan köszönöm.

Samantha visszamasírozott a lakásba, és a konyhában hellyel kínálta a férfit. Nadir körülnézett a lakásban, egyszerűen berendezett, világos és tiszta volt.
Miközben Samantha teát és kávét készített, Nadir azon gondolkodott, vajon a lány milyen ember is lehet valójában.
Lehet, hogy Samantha tényleg az a nő, akiért érdemes mindent megtenni?
Nadir hűséges barátként mindig támogatta a sejket, de a múltbéli csalódások miatt féltette is őt.

– Na, és mióta is ismeri Rashidot? – kérdezte Samantha, mert kicsit kezdte feszélyezni a közéjük beállt csend.

– Mióta az eszemet tudom.

– Az hosszú idő.

– Az, bizony.

Samantha letette Nadir elé a teát, maga elé pedig a kávét és leült. Belenézett Nadir kíváncsiságtól csillogó szemeibe.

– Köszönöm szépen a teát – mondta Nadir és lassan belekortyolt a meleg italtba. – Nagyon finom.

Samantha örült, hogy ízlik neki, vidáman bólintott, majd komoly hangon megszólalt:

– Nézze, látom a szemében, hogy szeretne valamit megtudni. Tegye fel a kérdését bátran.

Nadir meglepődött Samantha felismerésén. Elmosolyodott.

– Ön igazán szereti a barátomat, igaz?

– Igen.

– Akkor kérem, ne bántsa meg többet. Soha nem láttam még úgy kikészülve, mint amikor maga eltűnt, azután pedig, hogy elment.. teljesen kifordult magából. Elhanyagolta a teendőit, nem fogadott senkit, csak engem.

– Én.. azt hittem, hogy helyesen cselekszem.

Nadir megértően bólintott. Látta a lány szemében az őszinteséget.

– Elmondja nekem, hogy pontosan mit mondott Amira asszony önnek a kórházban? Ígérem, hogy köztünk marad.

Samantha sűrűn pislogott. Megbízhatónak tűnt a férfi, de nem akarta bevallani, hogy Amira asszony igenis el akarta őt üldözni, már az elejétől fogva. Végül úgy döntött, elmondja neki az igazat.

Nagyapám Birtoka ··· (Befejezett Történet)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang