Rashid egy pillanatra nem kapott levegőt, annyira szerette az előtte álló nőt, hogy belesajdult a szíve.
Megfogta Samantha kezét és letérdelt elé.
– Samantha Mars, a hagyományainknak megfelelően elkértelek Mark Collinstól. Most téged kérdezlek. Megtisztelnél azzal, hogy megosztod életed hátralévő részét velem? Én ígérem, hogy örökké azon leszek, hogy boldoggá tegyelek, megóvjalak és szeresselek. Leszel a feleségem? – Rashid nyelt egyet és előhúzta a kis dobozkát, amelyben a gyűrű volt.
Samanthának elakadt a lélegzete.
Könnyek szöktek a szemébe és végignézett a jelenlévőkön.
Hana mosolyogva pityergett. Samantha tekintete megállapodott Amira asszony arcán, akinek szintén könnyes volt a szeme a meghatódottságtól és finoman bólintott.
Visszafordult hát szerelme felé.– Igen, minden vágyam, hogy a feleséged legyek, Rashid bin Zayed Al-Nahyan.
Rashid megkönnyebbülten felsóhajtott és boldog mosollyal húzta az ujjára a gyűrűt, majd felállt.
– A smaradg jelzi a hűséget és a békét. A gyémántok az örökkévalóságot. Szeretlek, Samantha.
– Szeretlek, Rashid.
Egy forró csókban forrt össze az ajkuk és a körülöttük lévők tapsoltak.
– Nagyon boldog vagyok, hogy a családunk része leszel – mondta Amira asszony és megölelte Samanthát.
– Üdvözöllek a családunkban, Samantha – mondta Hana sírós hangon.
Nadir férfiasan megveregette Rashid vállát, és elismerően Rashidra, majd Samanthára nézett:
– Jól választottál, barátom. Samantha, örülök, hogy te leszel az új húgom.
Samantha szíve nem bírta tovább, könnyeit törölgetve elfordult kissé, hogy összeszedje magát. Mélyet sóhajtott és megölelte Rashidot.
Rashid finom mozdulatokkal simogatta a hátát és megnyugtató szavakat duruzsolt a fülébe arabul.A vacsora finom és bőséges volt.
Az étkezés alatt megbeszélték, hogy mához egy hétre összeházasodnak.Másnap reggel Amira asszony és Hana ajándékokkal halmozták el a lányt, gyönyörű családi ékszereket kapott.
Amira asszony meleg mosollyal átölelte őt.– Van számodra még egy ajándékom. Kérlek írd alá ezt – mondta még mindig mosolyogva és a lány elé tolt egy szerződést.
Samantha meglepetten olvasta a sorokat.
A dokumentumban az állt, hogy a birtokra kötött adásvételi szerződés érvénytelenítését kérte Amira asszony.
Samantha a szájához kapott és párás szemmel nézett az asszonyra.– De, miért gondolta meg magát?
– Most már a családunk része vagy, Samantha. Szeretném, ha a nagyapád birtoka örökké a tiéd lenne, úgy ahogy a férjem akarta, hogy Arthur Mars-é legyen.
– Köszönöm asszonyom. Nem is tudom mit mondjak.
– Csak írd alá, drágám.
Samantha nagyot nyelt és aláírta az adásvételi szerződés érvénytelenítéséről szóló papírt, majd megölelte szerelme édesanyját.
Nadir is tartogatott Samantha számára egy meglepetést. Sam értetlenül pislogott először Rashidra, majd Nadirra, miután arra kérte őt, hogy menjenek a dolgozó szobába.
Samantha belépett és tekintete azonnal megakadt az asztalon lévő írógépen.– De, hiszen ez az én írógépem! Hogyan? Nekem teljesen kiment a fejemből, de.. nagyon nehéz lehetett. Ó, Nadir, köszönöm! – ölelte meg a lány.
ESTÁS LEYENDO
Nagyapám Birtoka ··· (Befejezett Történet)
RomanceSamantha Mars megboldogult nagyapjától örökölt egy kisebb birtokot a Perzsa-öböl térségében. Arthur Mars a halálos ágyán megeskette unokáját, hogy soha ne adja el. Amikor a Haard Ingatlaniroda erőszakosan próbálja rávenni az eladásra, Samantha szem...