Το ξυπνητήρι χτυπάει και πετάγομαι από το κρεβάτι μου. Επιτέλους νιώθω μια ανακούφιση που τέλειωσα το πανεπιστήμιο και έχω άπειρο ελεύθερο χρόνο. Μόνο που δεν έχω δουλειά. Πρέπει αυτές τις μέρες να κάνω το βιογραφικό μου και να το στείλω στο εξωτερικό.
Σε δύο ώρες έχω ραντεβού με την θεία μου στον Ναυτικό Όμιλο στη Νέα Παραλία για καφέ. Μπαίνω να κάνω ένα γρήγορο ντουζάκι και να ετοιμαστώ γιατί θέλω να περάσω και από τον φούρνο της μητέρας μου πρώτα να φάω κανένα κρουασάν.
''Καλημέρα μανουλίτσα μου''
''Καλημέρα κούκλα μου. Τι ομορφιές είναι αυτές;''
''Θα βγω με τη θεία Δώρα για καφέ''
'' Ααα καλά να περάσετε και πολλά φιλιά να της δώσεις''
'' Εγώ θα της δώσω. Εσύ δώσε μου ένα κρουασάν με σοκολάτα να φάω στο δρόμο''
Παρκάρω το αμάξι μου έξω από τον όμιλο. Πάλι καλά που δούλευα από μικρή τα καλοκαίρια και μάζευα χρήματα και φυσικά και με την βοήθεια της μαμάς μου πήρα το τζιπ τον ονείρων μου. Η μερσεντέζ μου είναι οι κόποι μου τόσα χρόνια για αυτό την λατρεύω.
Πλησιάζω το τραπέζι που κάθεται η θεία μου.
''Θεία μου τι κάνεις;''
''Καλά είμαι αγάπη μου εσύ τι κάνεις τώρα που τέλειωσες;''
''Τι να κάνω θεία.. θα ετοιμάσω το βιογραφικό μου και θα δω...''
'' Λοιπόν,άκου να σου πω τι έψαξα και έμαθα''
''Για λέγε θεία...''
'' Έχω κάτι μουσουλμάνους φίλους που μένουν στην Κωνσταντινούπολη. Με πήραν τηλέφωνο πριν 3 μέρες και συζητούσαμε διάφορα γιατί και το δικό τους παιδί σπουδάζει στην Άγκυρα. Έμαθα ότι στην Τουρκία υπάρχει μεγάλη ζήτηση και απορρόφηση αρχιτεκτόνων και πολιτικών μηχανικών. Ξες κάνουν αναπαλαίωση στα κτήρια και όλο χτίζουν καινούρια. Σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να έστελνες το βιογραφικό σου και εκεί μιας και ξές την γλώσσα.''
'' Εμένα ξές ότι πάντα μου άρεσε η Κωνσταντινούπολη και με τόσες ιστορίες που με έλεγε η προγιαγιά μου έχω την ευαισθησία αλλά η μαμά δεν θα θέλει μόνο και από την ιδέα''
'' Δεν έχεις τίποτε να χάσεις. Άσε που η μαμά θα το δεχτεί όπου και αν πας. Εγώ θα χαρώ πολύ να πας και έχω ανθρώπους να σε βοηθήσουν.''
''Μακάρι. Κι εγώ έχω έναν πολύ καλό φίλο στην Κωνσταντινούπολη που θα με βοηθήσει. Θα το δω και θα στείλω το βιογραφικό μου''
''Και με τον άλλον στην Γερμανία τι θα γίνει;''
'' Θεία πάντα θα τον αγαπώ και θα πονάω που δεν είναι δικός μου αλλά κακό του κεφαλιού του.Εγώ είχα τάξει στον εαυτό μου να είναι ο πρώτος μου και έτσι έγινε. Πλέον ας κάνει ότι θέλει αφού όταν πήγα Γερμανία να συζητήσουμε και να δούμε τι θα κάνουμε δεν βγήκε τίποτα. Ας ακούει την μαμά του και την αδελφή του ο μπέμπης. Εγώ πάντα θα τον αγαπώ αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα προχωρήσω την ζωή μου.''
''Κρίμα πάντως να χαθεί μια τόσο μεγάλη αγάπη αλλά έχεις δίκαιο πρέπει να συνεχίσεις την ζωή σου. Τώρα τι σκέφτεσαι να κάνεις; Θα ψάξεις για καμιά εποχιακή δουλειά τώρα για το καλοκαίρι;''
'' Έχω βρει. Θα δουλέψω για δεύτερο καλοκαίρι στο ξενοδοχείο Sani στην Χαλκιδική.''
''Ααα υπέροχα! Τι πόστο;''
'' Στη ρεσεψιόν.''
''Πόσο καιρό;''
'' Μόνο τον Αύγουστο. Έχω ακόμα ένα μήνα και...''
Όταν γύρισα στο σπίτι κάθισα στο λάπτοπ για να κάνω το βιογραφικό μου. Το εκτύπωσα καμιά εικοσαριά φορές.
Ακούμπησα την πλάτη μου στην καρέκλα και κοίταξα το βιογραφικό μου
Μπλά μπλά μπλά...
Ξένες γλώσσες: Αγγλικά, Γερμανικά, Τούρκικα,Ρώσικα, Ελληνικά
Μπλά μπλά...
Τόσα μαθαίνουμε και δεν βρίσκουμε σωστή δουλειά. Ένα γεμάτο βιογραφικό. Μέχρι και πτυχίο πιάνου και βιολιού έχω και τι θα το κάνω;... Άλλα μην παραπονιέμαι αφού ποτέ δεν μου άρεσε να κάθομαι και πάντα ήθελα να έχω γεμάτο πρόγραμμα. Μακάρι να μου φανούν χρήσιμα
YOU ARE READING
Έρωτας στη Πόλη
RomanceΣτόχος της Ελευθερίας είναι να σπουδάσει και να φύγει από την χώρα που κατάγεται, την Ελλάδα. Θέλει να φύγει μακρυά από τις αναμνήσεις που την πονάνε. Να ξεκινήσει μια καινούρια ζωή σε άλλο μέρος. Τόσα χρόνια αποφάσιζαν άλλοι για την ζωή της. Τώρα ε...