'' Ρία, Ρία ξύπνα''
''Μμμ τι έγινε Ανίλ;''
'' Έχεις βιντεοκλήση στο skype από την μαμά σου. Την δέχτηκα και σε περιμένει να μιλήσετε. Εγώ πάω στην δουλειά. Όταν θα έρθω θα ετοιμάσουμε λίγα ρούχα γιατί θα πάμε σήμερα το βράδυ στην αδελφή μου.''
'' Καλά. Τι ώρα σχολάς;''
'' Στις πέντε.''
Ήθελα να κοιμηθώ λίγο ακόμα. Είναι η πρώτη φορά που δεν ξυπνάω στις πέντε το πρωί και ήθελα να το απολαύσω.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στην κουζίνα.
'' Καλημέρα μαμά!''
'' Καλημέρα ψυχή μου. Πώς περνάς; Τι κάνεις; Τελικά τι έγινε με την δουλειά; Είδα τις λίγες φωτογραφίες που ανέβασες, μα τι όμορφη που είσαι, η Πόλη σε ηρέμησε. ''
''Όπα όπα μαμά, μόλις ξύπνησα. Πες μου πρώτα τα δικά σου μέχρι να κάνω καφέ.''
Τελικά ο Ανίλ μου είχε αφήσει έτοιμο ζεστό καφέ και κουλουράκια πάνω στον πάγκο. Έτσι πήρα το λάπτοπ και τον καφέ μου και πήγα στο μπαλκόνι. Είπα τα πάντα στην μαμά μου, με μερικές εξαιρέσεις.
'' Και έτσι σήμερα το βράδυ θα πάμε στην Πρίγκηπο. Χτες μίλησε με τους γονείς του, δεν ξέρω τι είπαν αλλά φαγώθηκε να πάμε. Μετά θα πάω να βρω να τους πάρω όλους κανένα μικρό δωράκι.''
'' Καλά θα κάνεις παιδί μου και καλά να περάσεις.Έστειλα με την μεταφορική και τα αρχιτεκτονικά σου εργαλεία. Άντε κλείνω τώρα γιατί θα πάω θάλασσα.''
'' Κάνε και καμιά βουτιά για μένα.''
Έβαλα ένα αεράτο φορεματάκι και πήγα για να αγοράσω τα δώρα. Η πλατεία Ιστικλάρ σφύζει από κόσμο.
Αφού τέλειωσα με τα δώρα κατέβηκα στον παραλιακό δρόμο για να περπατήσω λίγο να σκεφτώ. Πήγα μέχρι το Dolmabahce Mosque και κάθισα στο παγκάκι. Έβγαλα μερικές φωτογραφίες και τις ανέβασα.
Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω πολύ άγχος για σήμερα που θα γνωρίσω τους γονείς του. Νομίζω πως φταίει το γεγονός ότι είμαι διαφορετική από όλους. Αλλά γιατί να μην δεχτούν μια φίλη του γιού τους.
Το άλλο πάλι,το φιλί. Γιατί με φίλησε; Όχι ότι δεν μου άρεσε αλλά ήταν ξαφνικό. Όμως ήμουν τόσο χαρούμενη. Μάλλον πρέπει να μιλήσω μαζί του σήμερα κιόλας.
Σηκώθηκα και πήγα πάλι στο σπίτι για να κάνω δουλειές και να μην σκέφτομαι.
Η ώρα είναι τρεις. Σκούπισα, σφουγγάρισα, ξεσκόνισα, έπλυνα και σιδέρωσα τα ρούχα. Νομίζω ότι έχω μια νευρικότητα αλλά δεν ξέρω γιατί.
ESTÁS LEYENDO
Έρωτας στη Πόλη
RomanceΣτόχος της Ελευθερίας είναι να σπουδάσει και να φύγει από την χώρα που κατάγεται, την Ελλάδα. Θέλει να φύγει μακρυά από τις αναμνήσεις που την πονάνε. Να ξεκινήσει μια καινούρια ζωή σε άλλο μέρος. Τόσα χρόνια αποφάσιζαν άλλοι για την ζωή της. Τώρα ε...