_____________________♤_____________________
Ağrı
Han Jisung uyandığında hissettiği tek şey ağrıydı.
Başı, kasları, kemikleri... Han kesinlikle ama kesinlikle içmeyj sevmezdi. Tabi dün herkesin korkulu rüyası olan kumarbaz patronu yenince kendine minik bir ödül vermişti. Tek shotla sarhoş olmayı beklemiyordu. Bünyesi oldukça hassas ve bu tür şeylere karşı dayanıksızdı.
Dün neler olduğunu hatırlamaya çalıştığında eline geçen tek şey biraz daha baş ağrısı olmuştu.
Hatırlayamama duygusuna sinirlendi. Telefonundan saatine baktı. Saat 1'e geloyordu.
P: O kadar uyudum mu...
Kendini zorlayarak yataktan doğruldu. Yatağın kenarındaki aynadan kendine baktı. Cidden dağılmış görünüyordu.
P: Bir daha tek başıma içmeyeceğim...
Ama yo... Bu Han Jisungtu. O sözlerini tutmayan bir insandı.
Telefonunu kıyafetinin cebine attı ve odasından çıktı. Sahi? Üzerinde pijamaları yoktu. Dünkü kıyafetleriyle uyanmıştı. Seungmin her seferinde onun pijamalarını giydirir. Yatağa içki kokan kıyafetlerle girmesine izin vermezdi.
"Acaba acelesi falan mı vardı?" diye düşündü.
Mutfağa ilerlediğinde ailesinin işe gittiğini görüp oh çekti. Yoksa yine ona bir ton laf sayarlardı.
Buzdolabından çıkardığı yemeği ısıtma gereği duymadan buz gibi yemeye başladi. Bu sırada bildirimlerini kontrol etti.
|Miniverse 4+ bildirim|
|Takip istekleri (1)|
|Takip ettiklerinizden Yong.lixxx ve 3 diğer kişi yeni gönderi paylaştı.|
Jisung seungminden gelen mesajlara tıkladı ve okudugunda oldukça şaşrdı
Miniverse:
Hannie hyungggg eve sağ sağlim varabildin mi? (02.36)
Uyanınca bana mutlaka mesaj at (02.36)
Hyung başın falan ağrıdı mı? (07.48)
Bugün de gelecek misin? (07.49)Doolsetnet:
Seungmin beni dün eve
sen bırakmadın mı?
(14.17)Miniverse:
Hannie aslında ben bırakacaktım ama patron izin vermedi kendi kucakladı götürdü seni.Doolsetnet:
*Yazıyor...*
*Çevrimiçi.*
*Yazıyor...*
*Çevrimiçi.*Nasıl yani? Anlıma o tüy gibi öpücüğü bırakan da mı oydu. Hayır hayır babam ya da annem falandır. Siktir... onlar benden nefret ediyor. Yoksa patron gerçekten...
Doolsetnet:
Oraya geliyorum seungmin.Seungmine kısa bir mesaj çekti ve otoparka arabasını almaya indi. Ah tabii ki de arabası burada değildi! Dün kumarhaneden onunla dönmemişti ki?
Cidden bugün tamamen sinirlerini bozmak için yapılmıştı. Adımlarını otobüs durağına yönlendirirken içinden küfürler savurarak kendini rahatlatmaya çalıştı.Durağa oturdu ve birkaç dakika otobüsün gelmesini bekledi. Otobüsün numarasına baktığında ise 37 sayısına göz devirdi.
Cidden sinirleri tamamen bozulmuştu. Sanki evren bir anda onu Patron Know'a götürmeye yemin etmişti. Bu adamda kendini etkisi altına alan bir şeyler vardı.
Kumarhanenin tabelasına baktı ve kapıdaki kas yığınıyla muhattap olmadan kapıdan iceri sıyrıldı.
Ortama girdiğinde patronu yendiği dedikoduları yayılmış olmalıydı ki onu gören insanlar fısıldaşmaya başlamıştı. Bu ilgi hoşuna gitmemiş değildi. Tabii ki gitti. Kimin gitmezdi ki?
Gerçek ismini saklayan bir çaylak(!) Bir anda gelip patronlarını yenmişti.
Seungmin benimle konuşmaya çalıştığünda hemen onu başımdan attım ve siyah kapının önünde dikildim.
Yine kapıyı tıklamadan içeri daldım bu bir alışkanlık gibi bir şey olmuştu.
İçeride oturan misafiri gördüğümde kendime lanetler edip uslu bir insan gibi davranmaya başladım.
P: Oh... üzgünüm patron misafiriniz mi vardı... ben sonra geleyim öyleyse.
Lee🗣: İyi edersin Peter...
Oldukça sert ve ciddiydi. Galiba misafiri oldukça önemli biriydi.
Sıçtın Jisung.
Tam geri dönüp çıkacaktım ki ihtiyar misafirin seslendiğini duydum.
🗣: Hey sen misin şu meşhur çaylak?
Cidden sıçtın.
Yavaşça geri döndüm. Yüzüme minik bir gülüş yerleştirdim.
P: Ah şey...
Bakışlarım Minho'ya kaydı. Başını iki yana sallıyordu. Dudaklarımı ısırdım ve devam ettim.
P: Evet bayım... siz?
🗣: Geç otur bakalım şöyle...
Lee🗣: Senin yapacak işlerin yok muydu Peter?
P: Vardı... V-vardı. Di mi ben gideyim öyleyse.
🗣: Peter. İşlerini birazcık ertele. Otur şu sandalyeye konuşalım...
Bir gözüm hep patrona gidip duruyordu. Parmaklarıyla burun kemiklerini sıkıştırıyordu. Olduğum yerde ondan onay bekledim.
Lee🗣: Otur peter... Otur konuşalım. Sende onu fazla sorguya çekme Baba.
Baba.
Patronun babası.
PATRONUN BABASI BENIMLE TANIŞMAK İSTİYOR!
_____________________♤_____________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gambler//minsung
Fanfiction🗣: HaHa! bu çaylak usta kumarbaz Lee'ye mi meydan okuyor? Kafayı yemiş olmalı... #minsung 🥇 02/11/2024 #gambler 🥇 04/08/2024 #kumarbaz🥈01/08/2024 #Peter🥉12/08/2024 #Lee 🥉 05/11/2024 Semeho\ Ukesung\ şiddet korku cinsellik illegal işler ve yaş...