_____________________♤_____________________
Herif dediğini yaptı... kumarhanenin ortasına koca bir masa getirtti ve şu an 4 kişi oynuyoruz. Kimler mi? Sağımdaki Patron bozuntusu tabii ki kendini oyuna kattı. Sam denen uzun saçlı herif ise karşımda. Solumda ise tanımadığım bir adam var öğrendiğime göre ismi Taehyung'muş. Burada oynamıyormuş kendi kumarhanesi varmış ama en iyilerdenmiş. Tabii benden sonra.Oyuna başladığımda ne kadar şanssız bir insan olduğumu yeniden kanıtladım. Elimdeki 4 Jokerle bakışıyordum. Bu başka insanlara göre iyi bir şey olsa bile joker as kartı karşısında sizi dibe sürüklerdi. Bunun farkında olduğum için oldukça dikkatliydim. İlk Taehyung denen herifin gözlerine baktım. Saçları hafif gözlerinin önüne düştüğü için biraz zor olmuştu ama hemen fark ettim elindeki sinek valesini. Bu beni sıkıntıya sokacak bir kart değildi.
O yüzden patron Know'a döndüm bu sefer. Zaten gözleri üzerimde olduğu için bakışlarını yakalamak uzun sürmemişti. Ah ne talihsizlik. Elindeki tüm kartlar sayı kartıydı. Onlarla yapılabilecek hiçbir şey yoktu.
Karşımdaki adama baktım. Sam. Bu adam kartları tam göz hizzasında tutuyordu. O yüzden sandalyede oturuşumu değiştirerek hafifçe yükseldim. 2 deste kardığımız için onun da elinde Joker vardı. Ve bir de as... Tamam belki bu sorun olabilirdi.
Bu kesinlikle bir sorundu.
Ama hayır. Ben yenilmezdim. Bana oynamayı öğreten de bir profesyoneldi. Ve bana hep derdi ki:
Şansına kaybedersen şansını kaybedersin.
Bu sözü aklımdan çıkarmadan oynardım. Ve o aptal Sam As'ı sona saklamak yerine kullanmıştı. Hah ne kadar da amatör. Artık elimdekinin üstünde bir kart kalmadığını fark edip rahatladım. Etrafa göz gezdirdim.
Neden herkes bize bakıyordu?
Hayır hayır.
NEDEN HERKES BANA BAKIYORDU?Beomgyu bile sahneden inmiş kalabalığın arasından parmak ucuna kalkmaya çalışıyordu.
Seungminin acil durum olmadığı surece yerinden ayrılması yasaktı o bile olduğu yerden masayı görmeye çalışıyordu.
Herkes bana bakıyor.
Fısıldaşıyorlar.
Benim hakkımda.
Elimde bir tutuş hissettiğimde yerimden sıçradım ve sağıma döndüm.
Lee🗣: İyi misin peter?
Ellerimin titrediğini ve ten rengimin solduğunu o an fark ettim.
Hızlıca başımı salladım. Konuşmak için ağzımı açsam hiçbir kelime çıkmazdı muhtemelen.
Bay Know masanın altınan titreyen parmaklarıma parmaklarını kenetledi.
SICACIK ELLERINI BENIMKILERE KENETLEDI.
İçimden küfrede küfrede oynamaya devam etmeye çalıştım. Tabii sadece çalıştım çünkü başparmağıyla elimi okşamaya başlamıştı.
Cidden nefesim kesiliyordu ve boğuluyor gibi hissediyordum. Elimdeki son Jokeri de kart destesinin üzerine koydum. Işte olmuştu
Yine kazandım.
Neden herkes bana çatık kaşlarla bakıyor ki. Kazandım işte? Yoksa bir hata mı yapmıştım?
Sanırım o an birkaç saniye başka dünyalara daldım geldim. Çünkü kendime geldiğimde Bay Know elimi bırakmadan beni bir yere götürüyordu. Ona güvenemezdim o bir düşmandı.
Ama yanlızca bir sefer izin verdim ona.
Zayıf yanımı ona tek seferliğine açtım.
Ya da ben öyle sanıyordum.Sonunda alkol ve sigara kokusundan biraz olsun farklı bir hava nüfus etti ciğerlerime. Burası bir teras olmalıydı.
Orada nefeslenirken bile bırakmadı elimi. İyi de beni yanlızca 2 gündür tanıyorken neden bu kadar yardım ediyor ki?
Yoksa anladı mı?
Onunla geçmişimizin daha, çok daha eskilere dayandığını.
Lee🗣: Seni sıkıntıya sokmak istememiştim. Neden söylemedin ki anksiyetenin olduğunu.
P: Yenmiştim. Tekrarladı.
Beni kendine çekti ve kollarını sardı etrafimdan. Başımı boynuna saklamama izin verdi.
Lee🗣: Ben çok korkuttun çaylak... Öylesine korktum ki sende benim yüzümden bir hasar kalmasından.
Sessiz kaldım.
Biliyordu.
Onunla dün tanışmadığımızı biliyordu.
İsmimi saklamalıydım. Anlardı yoksa. Han Jisung'un onun hayatına etkisi büyüktü. Ama Peterin Han Jisung olduğunu bilmemeliydi. Bilirse kendini zaafım haline getirebilirdi. Çünkü Han jisung Lee know'a, eski ismiyle rhino'ya deli gibi aşıktı.
______________________♤____________________
İlk semeyi aşık etcem dedim ama aslina uke ilk aşık olmuş :D. Bir anda böyle gelişiverdi işte napayım.
Sizce eski tanışıklıkları ne zamandan?
Ayrıca Patron Know Jisung'u neden hatırlamadı?
Bu arada youtube povlarında birsürü spoiler var aslında siz fark etmiyorsunuz :) her neyse sıradaki bölümde görüşürüzzz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gambler//minsung
Fanfic🗣: HaHa! bu çaylak usta kumarbaz Lee'ye mi meydan okuyor? Kafayı yemiş olmalı... #minsung 🥇 02/11/2024 #gambler 🥇 04/08/2024 #kumarbaz🥈01/08/2024 #Peter🥉12/08/2024 #Lee 🥉 05/11/2024 Semeho\ Ukesung\ şiddet korku cinsellik illegal işler ve yaş...