2.1

232 27 95
                                    

_____________________♤_____________________
Peterin gözünden:

Lee🗣: Şu an dönen oyunun farkındayım Peter... Kendini olabildiğince o heriften uzak tut. Seni seviyorum.

Lee beni seviyor
Know beni seviyor
Rhino beni seviyor
Minho beni seviyor

Sevdiğim adam... beni seviyor.

Boynuma tüy gibi bir öpücük bıraktı.

Oysa böyle olmamasi gerekiyordu... yoksa babası...

----------------------(1 gün öncesi )---------------------
Minhoyu sinir krizinden sonra zor da olsa sakinleştirmiştim. Şimdi kucağımda uyuyor, bense uyumakla uyumamak arasında gidip geliyordum.

Uyumak için gözlerimi kapattığımda kapı büyük bir gürültüyle açılmıştı.

O sırada minhonun uykusun ağır olmasına şükürler ederek içeri girene baktım.

Babasıydı.
Lee Mingyu.

Kollarımın arasında uyuyan bir Minho'nun yanından dikkatlice sıyrıldım.

P: Buyrun bayım? Ne istemiştiniz?

🗣: Dışarı gel Peter. Konuşacağız.

Biraz tereddüt etsem de ağır adımlarla çıktım odadan. Ardından kapıyı kapattım.

Evin geniş salonuna geçtik. O büyük koltuğa yerleşirken kenardaki sandalyelerden birine oturdum ben de.

🗣: Bak Peter, Minho senin Jisung olduğunu anladı. Seni geçen sene geçirdiğin kazada hastane kayıtlarına öldü diye geçirdim. Böylece Minho sonunda senden kurtulacaktı.

P: Ne?!

🗣: Bölme beni adam akıllı dinle.

P: ...

🗣: Aferin... Bak benin oğlum gay değil tamam mı? Sırf onu yoldan çıkartıyorsun diye uzaklaştırmaya çalışıyorum sonra geliyorum bir bakıyorum birlikte uyuyorsunuz.
Aşk Minho'ya göre değil Peter. Minho 37 yaşına geldi ve şimdiye kadar hiçbir ciddi ilişkisi olmadı.
Olmayacak da.
Senin ölmediğini anladığından beri becerip attığı kızların yüzüne bile bakmadı. Sende ne buluyor anlamıyorum ama ona bir daha yaklaşmayacaksın.

Başımı iki yana salladım hızla. Bunu yapamazdı. Rhino'mu benden alamazdı.

P: Yapamam...

🗣: Hadi ama Peter seni öldürmek istemiyorum.

O anda anlıma doğrultulan silahla donakaldım. Bu herif açık açık beni tehtid ediyordu. Ölmekten korkmuyordum ama ben ölürsem rhino da ölürdü. Onu yaşatamazdı. Ve ben sevdiğime kıyamadım.

Ona zarar gelmesin diye ondan uzaklaşmalıydım...

P: Tek bir şartım var...

🗣: Şu an şart koşacak bir durumda değilsin.

P: Onu son kez görmek istiyorum. Lütfen... En azındna bu iyiliği yapın.

------------------------(Ertesi gün)-----------------------

Lee🗣: Şu an dönen oyunun farkındayım Peter... Kendini olabildiğince o heriften uzak tut. Seni seviyorum.

Bu sözler canımı o kadar yaktı ki.

Hiçbir şey diyemedim...

Ama bunu bilmelisin rhino

Ben de seni seviyorum...

O sanki söyleyemediklerimin farkındaydı. Boynuma o öpücüğü bıraktı. Gözlerimden akan yaşa engel olamadım. Bunu fark etmesin diye odadan olabildiğince hızlı çıktım.

Tabii fark edecekti.

O Lee Minho'ydu. Ondan bir şey saklanmazdı. Çünkü inatçıydı. Be yapar eder bulurdu.

Çünkü Minho çok severdi.  Öylesine severdi ki babasının bana yaptığı teklifi eğer ona yapsaydı bu Minho'nun umrunda olmaz, beni bırakmazdı.

Ben onun kadar güçlü olamadım... Henüz birbirimize olan sevgimizi kabullenememişken şu an bir daha görüşmeyecek olmak çok koyuyordu.

Ama Felix'e çok teşekkür edeceğim... Bana Rhino'mu yeniden gösterdiği için. Rhino beni bırakmazdı. Benden asla gitmezdi. Belki de kaderimiz birlikte yazılmıştı ve bu yaşlı moruk ölüp gidince mutlu mesut yaşardık. Ama şu anda bu hiç mi hiç mümkün değildi.

Hastane koridorunda sessiz sessiz göz yaşlarımı dökerken o piç yeniden beni acıya sürükledi.

🗣: Şimdi oğlumun hayatından siktir git ibne!

İbne mi? Ne kadar da berbat bir söz. Lisedeyken de derlerdi... Tabii Minho çocukların hepsini iyi bir benzetmişti o zaman. Ağızlari yüzleri dağılmıştı. Şimdi onu da duysaydı da beni de korusaydı diye geçirdim içimden.

Duymuştu.

Aralık kapıdan bakan sinirli gözlerinin başka bir açıklaması yoktu.
_____________________♤_____________________

Abovvv Minho şimdi ne işkence yapar he...
Neyse haketti o piç.
Bu bölümde Minho'nun babasının adını öğrenmiş olduk. Lee Mingyu.

300 oy özel bölüm için anket attım yt'ye. Aslında bu bölüm özel bölüm olcaktı ama bazılarınız oyları çekmiş 290 oy olmuşuz yine. O yüzden atmadım.

Herneyseeee

Seviliyorsunuz
Öptümm♡♡♡

Gambler//minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin