1.8

267 26 54
                                    

_____________________♤_____________________
Lee'nin gözünden:

Jisung'u yarım bıraktıktan sonra L koltuğa yerleştim. Aslında 1 posta siksem fena olmazdı ama beni ilk yarım bıraktıktan sonra elimden kolay kurtulamazdı.

Tuvaletten gelen inlemelerle kendini rahatlatmaya çalıştığını anlamıştım.

Ama yanlızca çalıştığını.

Bir işe yaramıyor gibiydi çünkü sesi kesilmiyor dakikalardır devam ediyordu.
Onu biraz olsun daha sinir etmek için seslendim.

L: Güzelim dikkat et de kopmasın.

İçerden inlemeyle karışık küfür sesleri gelirken sırıttım.

L: İşini kolaylaştırabilirim.

Sesler kesildi.

L: Ön taraf yerine arkayı kullan bebeğim.

Peter🗣: Siktir L-Lee ben altta olmam.

L: Sen bilirsin.

Birkaç dakika sonra sesi yeniden duyulur hale geldi. Ama bu sefer kesik kesikti. Canının acıdığı net şekilde belli oluyordu.
Dediğimi yaptığını anlayınca sırıtışım kat kat artmıştı.

Kendim de iyi durumda sayılmazdım. Üzerime geçirdiğim bol kıyafetler bile sıkı hissettiriyordu.

Kendimi fesat düşünceleden uzak turarak biraz daha rahatladım.

Kısa bir süre sonra banyodan gelen inlemeler son buldu. Sonunda rahatlamış olmalıydı. Onun beni düşünerek kendini parmaklaması bile sertleşmeme sebep olabilirdi.

Giyinip banyodan çıktığında üzerindeki kıyafetlerimi süzdüm.

Kıyafetlerim ona içinde kaybolabileceği kadar büyük gelmişti. Minik bir bedeni olduğunun farkındaydım. Sık sık kucağımda olması bunu anlayabilmem için en büyük fırsatlardandı.

Yine kucağıma yerleşti.

L: Dediğimi yaptın değil mi?

Peter🗣: bu konu hakkında konuşma.

L: Tatlı Peter...

Bana göz devirmesiyle kahkahalarımı tutamadım. Bu haliyle cidden tatlıydı. Benim sweatimin içindeydi, benim duş jelim kokuyordu, kendini beni düşünerek tatmin ediyordu. O benimdi.

Jisung bana aitti.

Boynundaki morluklara baktığımda ise bunu herkesin görecek olması hoşuma gitmişti.

Şimdiye kadar arkadaşım diye kendimi kandırdığım Jisung şu an kucağımda tatlı tatlı hareketler yaparken yeniden sertleşmemeye çalışıyordum.

L: Güzelim.

Peter🗣: hm?

L: Biraz uyumak ister misin? Bugün çok fazla olay yaşandı.

Peter🗣: Olur... hangi odada yatayım?

L: Benimkinde.

Peter🗣: O zaman sen nerede yatacaksın?

L: Odamda.

Peter🗣: Hayır Minho beraber uyuyamayız.

L: Az önce durdurmasam altıma giriyodun.

Peter🗣: Banyoda yaşananları unut. Hiçbirşey gerçekleşmedi.

L: Hayır gerçekleşti. Öptün beni. Sonra da ağzını becerdim. Bunları unutamam jisung. Çünkü benim için hayatımın en önemli anlarındandı.

Peter🗣: Minho unut onları gerçekten istemeden oldu.

Kırıldım.
Gerçekten kırıldım.

Hala kucağımda olması sinir katsayılarımı artırıyor bağırıp çağırmamak için zor duruyordum.

L: Misafir odası 3. Kapı.

Onu kovduğumu anlamıştı. Hızlıca kalktı kucağımdan bahsettiğim yere doğru minik adımlarla gidiyordu. Göz ucuyla bana bakmayı da ihmal etmiyordu.

Bacaklarını  hafif titrediğini fark ettim. Henüz beni düşünerek yaptığı mastürbasyonun etkisinden çıkamamışken bana herşeyi unut demişti.

Elimdeki bardak bir anda patladığında ne kadar sıkı tuttuğumu anladım.

Kendime küfürler savurdum ve süpürgeyle cam kırıklarını süpürdüm.
Etrafa saçılan kırmızı şarap lekeleri geçecek gibi değildi. Halıyı rulo yaptım ve yarın yıkamaya vermek için kapının yanına koydum.

Bu sırada kapıdan kafasını çıkaran Jisung'a göz devirdim.

L: Yat uyu sabah da erkenden gidersin zaten.

Bunun kendimce anlamı: 'Şu an çok kırgınım bir süre gözüme gözükme ve uzak dur' idi.

Madem beni sevmiyordu neden umut verdi ki öylesine?

Madem beni seviyordu neden unut dedi ki öylesine?

Chan yine beni arıyor.

(📞Telefon konuşması📞)

Chan🗣: Patron dün istediğin bilgileri araştırırken çok önemli bir şeye rastladım bunu görmelisin.

Lee: Neymiş o?

Chan🗣: Telefondan söylemek iyi olmaz yanıma gel.

Lee: Peter evimde. Ne diyeceksen de artık.

Chan🗣: Onu hemen eve mi attın?! Ona dokunmadın değil mi?

Lee: Dokundum. O kısım seni ilgilendirmez.

Chan🗣: ah pekala patron... aslına bakarsanız jisungun hastane kayıtlarına bakıyordum fakat burada öldüğü yazıyor. Peter Jisung olmayabilir...

Lee: sikeyim böyle işi.

(📞Arama sonlandırıldı📞)
______________________♤____________________

Kaosları hafiften başlatıyorum.
Bölümleri atma işini yeniden bir tempoya bindirmek istiyorum. Sık sık bildirimlerk kontrol edin her an yb atabilirim yani

Seviliyorsunuz
Öptümmm♡♡

Gambler//minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin