Hallgatás!

973 13 0
                                    


6 héttel később....

Megkértek hogy írjak. Szóval itt vagyok és nézem a képernyőn a betuket. Fojtogatnak ezek a betuk. Fojtogat a szoba. De irni meg mindig konnyebb mint amit akarnak vagy elvarnak tolem. A beszédet.

"Ribanc szolga vagy"

Fojtogatnak az emlékek. "22 es" Hallom még mindig a nevem. "22 es"
22.-én raboltak el. Ezert kaptam ezt a számot. Heteken át szoros nyakörvben voltam. Vastag erős fojtogato bőrben. És mégis abban éreztem magam a legnagyobb biztonságban. "A vedelmem alatt állsz! Amig ez rajtad van"

Még mindig rab vagy.

Senki sem kerdez rola. Tojashéjon lepkednek körülöttem. Korhaz. Diliház.

A csukloim eddig szijban voltak. Féltek. Korvin szerint elovigyazatossag. Szabi poenkodni probalt hogy igy jobban tetszem neki. Szerintem tul koran jott poen mert nem tudom hogy reagaljak. Nem tudom még kezelni.

Probalok egy olyan valamit talalni amit pozitívnak vélek de csak olyat talalok ami mindenkinek termeszetes. Nekem nem az. Már nem. Az ablakon van egy kis pok. En hoztam be es tettem oda. A setanal talaltam egy bokron.

A beszed nem ment. Mar nyitogattam a szamat es van a torkomban hang is de még nem jonnek onnan magyar szavak. Csak az ima. Allahu akbar, esedu enle ilehe illallah, esedu enne Mohammeden ruszullah, hejjá állfelláh.

Még mindig rab vagy.

A fák azonban jolesnek ahogy rajuk nezek. A fenyes ablak. A pok ahogy szövi a hálojat. A termeszet részei amik megnyugtatnak. Odakint hőség. Itt egesz kellemes.

Megkertek irjam le a napom. En meg szot fogadok. 22 es szot fogad. 22es ribanc rabszolga.

A heten sok dolog tortent. Tul sok.
Lassuk csak:
Egyik reggel megprobaltam fogat mosni de hanyas lett belole. A nyelvem érzekeny. A tukroket leszedték. Nincsenek sehol. A gyógyszer es reggeli utan meglattam egy foltot a matracon ami emlekeket hozott fel igy egy panikrohamban osszehanytam magam. Szabi itt van miota behoztak. Velem van miota meghalt Omalik.
Nem tudom megszokni hogy valaki megfog. Mondta hogy turelmes. Ki tudja meddig.

Sosem szerettem a korhazi fertotlenitot de most jo mert legalabb tiszta. Itt nincsenek olyan szagok. Nem tudom hogy tegnapelott volt bent Korvin vagy az tegnap volt.

Aludtam is de hozzam ert a takaro. Egy szolganak minek takaro? A Ribancnak minek matrac?

A het elso feleben leszijazva tartott deeee... A panikrohamban meghuztam a csuklomnal az inam. Korvin megkért hogy értsem meg ezeket a szabályokat.
"22 es szot fogad. A ribanc szolga teszi amit mondanak neki"

Rangatom a csuklom es nezek ra könyörgően. Fogamat szoritva rancigálom magam. Leszoritja a karom hogy ne tegyem.
- Anna. Olyan trauman mentel keresztul ami kivalthat egy ujabb kiserletre valo hajlandosagot. A te kartonoddal nem lennék felelős orvos ha ezt most megtenném. Megérted? - Nyűszitve valaszolok. Hangokkal es mimikával kommunikalok vele. Megrazza a fejét hatranyul jelez valakinek. A neve Gitta es főnőver. Kegyetlenul erosen leszoritja a karomat es a branulomet kinyitva Korvin befecskendez valamit. Majd megnyugszik hogy stabil vagyok es ramhuzza a lepedot. Nem akarom. Jaj de nem akarom. Amig elmegy addig Gitta ellenorzi a vernyomasom. Ujabb verteszt kell hogy felszivodnak e egyaltalan a gyogyszerek vagy a zavarom miatt nem hatnak semmit sem.

Igy kezdődött ez a frenetikus Klinikai tartozkodasom.

Par ora fekves es falmustra utan Korvin visszatert.
- Ígérd meg nekem hogy nem bántod magad. Megbizhatok benned Anna? - bolintok. Sokaig nez de aztan dontest hoz. Kiszijaz. Az elso dolgom hogy levetkozom es a foldre fekszem. Nem tudom megszokni az ágyat. Nagyon magas. Lementem a foldre. Megszoktam. A ruhat sem tudom megszokni. Nem érhet a bőrömhöz semmi. Korvin nem rak vissza. Inkabb lehuzza a matracot a korhazi ágyrol es lerakja mellem a foldre. Ugyhogy odakuporodom inkabb.  - Nem lesz semmi baj Anna. Még visszajövök hozzád beszélgetni.
NEM AKAROK BESZÉLGETNI!!!
Enni azt hiszem delben ettem de ki is jott. Jah es itt volt Petya is. Vagy az is lehet hogy az tegnap volt. Keresek inkabb valami pozitív dolgot mert ez a mai feladat.
Hálát adok.... hálát adok.... nem fáj a labam... nincs rajta gyorskötöző. Vagy a fejem... már nem vernek össze. NEM TUDOM. A gyogyszer ha bennem marad akkor egeszen jol tompit. De a szuri rossz emlekeket idez.

Vulkán 10.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora