Assalammualaikum dan hello! New stories in August. Inspired from, isu semasa dan imaginasi ketika mendengar lagu serta berguling-guling indah di atas tilam.
Kenapa saya nak tulis kisah ini. Sebab sad romance memang kena dengan tekak saya. Selain itu, seperti yang kalian tahu saya pernah tulis Syarat Bahagia dan tak puas nak tulis sebab tak terlalu painful.
So, this time 100% painful. 0% happy. Hero -4000% kindness. It's Blackflag this time. Jangan risau, Shazrin Ammar sebagai watak sampingan di kisah kali ini.
Warning awal², abuse marriage & banyak scene jijik. Kalau rasa cerita ini "bodoh." Jangan baca awal². Saya tak berapa nak layan toxic. Fahamkan? saya ni manusia biasa nak cuba jugak kejam² ini.
Laptop saya problem. So, saya guna fon sahaja dulu yer untuk update. Maaf kalau ayat kurang gramatis atau membosankan. Saya lebih suka tulis santai-santai. Kalau rasa tak kena selera. Jangan baca awal-awal okay?
Bila saya akan updated? Ha, bila free saya akan update! Saya harap korang tinggikan kesabaran tu yer.
Overall chapter 50++ & 60++ exclude Prolog & Epilog.
Oh ya, nama tempat, lokasi atau sebarang scene yang saya tulis hanyalah sekadar imaginasi dan rekaan semata-mata. Tiada kaitan dengan yang masih hidup atau meninggal dunia. Sebab apa? sebab ni fiksi tempat kita berangan-angan mak jenin!
Sweet and sour reminder. This is originally idea from raishacomel. Di larang menciplak @ tiru idea-idea saya. Kalau tiru jugak, saya tak halalkan dunia dan akhirat.
Last but not least, jangan lupa rajin-rajinkan jari tekan star & comment. Korang tahu tak, underrated author macam saya ni kalau dapat komen dan star banyak² tu dah kembang semangkuk. Atleast, saya terasa di hargai sangat.
Hilang penat lelah tau bila tengok korang komen & bagi star tu. Saya tak naklah syok sendiri. Mana tahu, ada yang boleh saya baiki kan dari segi penyampaian cerita. Who know right?
Apa pun, kisah ini saya terbitkan kerana permintaan tinggi daripada readers. I hope you will like it and enjoyed!
Happy reading as always from me, your raishacomel🙈❣️
YOU ARE READING
CRUEL DESTINY | OG
RomanceEmpat tahun lalu, dia ditinggalkan atas alasan sang wanita lelah dengan keadaan. Chempaka Elana - Seorang gadis yang entah dari mana asal usulnya. Malah, gadis muda yang berusia 21 tahun itu sangat terkenal di dalam dunia model. Rais Andika - Seor...