🖤28.Bölüm🖤

327 37 35
                                    

Debriyaja sonuna kadar yüklenip vitesi 4 taktım zira gidebileceğim kadar hızlı gitmeliydim.

Şehir içinde bu kadar hız yapılır mı tabakhaneye bok mu yetiştiriyorsun? Demeyin çünkü birincisi şehir içinde değilim.Teşbihte kusur olmasın Allah'ın unuttuğu bir dağ başındayım.Niye ordasın diyorsanız ikinci kısma geçiyoruz tabakhaneye bok değil ecelini bekleyen bir kula ecel yetiştirmeye çalışıyorumda ondan.

Kısaca Türkçe meal şu ki bu iflah olmaz gardaşınız bir kere daha sırtından hançerlendi.

Tebrik ve aşırı akıllı bir insan evladı olmamla ilgili tüm övgü dolu mesajlarınızı şöyle uygun bir yere
bırakırsanız sevinirim 👉👉👉👉👉

Tebrik ve aşırı akıllı bir insan evladı olmamla ilgili tüm övgü dolu mesajlarınızı şöyle uygun bir yere bırakırsanız sevinirim 👉👉👉👉👉

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tüm övgü dolu mesajlar için şimdiden teşekkürler 🫡😘

Peki bacım seni yine kim hançerledi diyecek olursanız suç ortağım, canım arkadaşım Flip tarafından sırtımdan hançerlendim daha doğrusu hançerlenmişim.

Şimdi söyle ki ben Necip abilerin evinden çıkıp arabada zarfı açmıştım ya. Hah işte ondan sonra kendi evime geri döndüm,odama girip amaçsızca yatağıma uzandım ve odamın beyaz tavanıyla bakıştım bir kaç saat işte tam o an bir aydınlanma geldi bana.

Şu Clayde her kimse bana mesaj attığı özel numaraya dair bir şey bulamıyordum lakin elimde başka şeylerde vardı fotoğrafların geldiği zarf ve satranç takımı gibi şeyler.

Bunları kullanıp kendime sağlam bir ip ucu buldum. Öncelikle bunların her ikisi de aynı kargo şirketinden gönderilmişti o yüzden ilk iş olarak kargo şirketinin internet üzerindeki arşiv sistemine sızdım ve son iki haftanın tüm sistemini inceledim. İncelemelerim sonucunda ise yurt dışı üzerinden siparişlerin elime ulaştığı bilgisini aldım. İkinci olarak da zarfın içinde gelen fotoğrafların altında fotoğrafların bastırıldığı fotoğrafçının markası vardı önce markayı aratarak fitoğrafçının nerde olduğunu buldum. Ne tesadùf ki fotoğrafçı da Amerikadaydı Flip gibi...

Daha sonra kaderin bana güldüğü anlardan birini yaşadım zira fotoğrafçının banka hesabı bizim bankadaydı bu sayede hesap hareketlerinden fotoğrafçıya en son para aktaran banka hesaplarını ordan da bu hesap sahiplerini buldum. Sizce bunlardan biri kimdi?

Filip diyenleri 10 10 10 10 10 50 puanla şampiyon ilan ediyorum.

Lakin hala Flip'in böyle bir işe kalkışmak için geçerli bir sebebi olmadığı için maşa olduğu açıktı. Bu yüzden Flip'in arama geçmişine girdiğimde son günlerde sık sık benim bilmediğim onun telefonunda da kayıtlı olmayan bir numarayla konuştuğunu görünce bu durumdan süpehelendim ve numaradan faydalanarak numaranın anlık konumuna erişmeyi başardım.

Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin