2. Bölüm - Coffee

53 9 0
                                    

Gördüğü manzara ile şoka girmişti. Hyunjin ona bakıyordu.

" H-hocam "

" Az önce dediklerini yüzümede söylemeye cesaret edebilir misin? "

" Hocam bi-"

Hyunjin Seungmin'e susması için elini kaldırdı. Seungmin hiçbir şey söylemeden kafasını eğdi.

" Seni dinliyorum Jeongin "

" Özür dilerim hocam "

" Efendim, duyamadım? "

Jeongin yavaş yavaş sinirlenmeye başlamıştı, dişlerini sıktı ellerini yumruk yaptı.

" Özür dilerim "

Hyunjin zevkten dört köşe olmuş gibiydi, ikilinin suratlarına gülümseyerek konuştu.

" Bir daha olmaz umarım Jeongin, yoksa fiziği nasıl geçeceksin? "

Jeongin'in kafasını okşadı ve ordan uzaklaştı.

Jeongin'in sinirden eli ayağı titriyordu. Seungmini dinlemeden hızlıca sınıfa gitti.

🌟

Son dersin zili çalmıştı. Jeongin biraz daha sakinleşmiş hissediyordu. Çantasını topladı ve okuldan çıktı. Kafasını dağıtmak üzere okulun yakınlarındaki bir kafeye gitti. Kahveleri incelerken tanıdık bir ses işitti.

" Jeongin bey, burda da denk geldik ha? Umarım burda da arkamdan kaynatmıyorsundur, gerçi Seungmin buralarda değil sanırım "

Jeongin cevap vermeden elindeki menüyü incelemeye devam etti.

" Bir tane iced chocolate alabilir miyim? orta boy olsun "

" Bende aynısından alayım "

" Hocam ne istiyorsunuz benden? "

" Ne var aaa, canım onu içmek istedi "

Göz devirerek önüne döndü. Günü inanılmaz kötü geçiyordu. Daha ilk günden başı fizik hocasıyla dertteydi.

" Buyurun kahveleriniz "

" Teşekkür ederim "

Jeongin kahvesinin parasını ödeyip ordan çıktı.

🌟

Akşam 21.35


Jeongin
Aga bugün kahve alırken bu amk hocasını gördüm yine

Seungmin
Eee konuştunuz mu?

Jeongin
O konuştu, benimkiyle aynı kahveyi aldı aq

Seungmin
E aga alsın nolcak

Jeongin
Ya aga sinir oldum yine de

Seungmin
Aman ya boşver takma, sen onla uğraşırsan oda seninle uğraşır
Suyuna gitmeye çalış

Jeongin
Bakarız

Seungmin
Sen bilirsin

🌟

Jeongin yine okul için sabah uyanmıştı. İlk dersin fizik olduğunu gördü, yüzü düştü. Yine o adamı görmek istemiyordu.

" Of gitmesem nolur ilk derse ya, uyuya kaldım derim "

Yüzünü buruşturarak geri yatağa uzandı. Kalkması gereken saate alarm kurdu.

🌟

09.15

Jeongin yine alarmın sesiyle gözünü açmıştı, 2. dersin başlamasına 20 dakika vardı, hızlıca formasını giyip evden çıktı.

09.35

Jeongin tam zil çaldığında okula varabilmişti. Hocanın sınıftan çıkmış olduğunu düşünüp sınıfına doğru yürümeye başladı. Merdivenleri adımlarken yine onu gördü, sınıfından çıkıyordu, Hwang Hyunjin.

10. Pet | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin