Hyunjin Jeongin'in kolundan tutup hızlıca mescide götürdü. İçeriye soktu ve kapıyı kilitledi.
" Ne oluyor? "
" Artık sınırı kırma vakti geldi bence "
" Sınır hiçbir zaman olmadı aramızda bence "
" Sen öyle diyorsan "
‼️+18‼️(İsterseniz geçebilirsiniz)
Hyunjin Jeonginin saçından tutup dudaklarını öpmeye başladı. Jeonginde vakit kaybetmeden karşılık veriyordu. İkiside birbirinin dudaklarını yarınlar yokmuşcasına öpüyordu.
Biraz daha öpüştükten sonra Hyunjin yavaş yavaş Jeonginin boynuna kaymaya başladı. Hem öpüyor hem ısırıyordu.
" İzler çıkacak yapma "
" İstediğim bu zaten "
Jeongin inanılmaz tahrik olmaya başlamıştı. Ağzından sessizce inlemeler döküldü.
Hyunjin Jeonginin gömleğinin düğmelerini açmaya başladı. Bir yandanda Jeongin Hyunjinin düğmelerini açıyordu.
İkiside yarı çıplak kaldığında öpüşmeye devam ettiler.
Hyunjin Jeonginin göğüsüne kadar inmişti, meme uçlarını ısırıp yalıyordu. Jeongin tahrik olmaya ve inlemeye devam ediyordu.
Hyunjin Jeonginin kalçasına yaklaştı. Pantolonunu çıkardı ve bir kenara fırlattı. Boxerını da çıkardı ve erkekliğiyle göz göze geldi.
" Utanıyorum zaten yap ne yapacaksan "
Hyunjin gülümsedi ve Jeonginin erkekliğini ağzına aldı, ileri geri yapıp Jeongini izliyordu.
Jeongin ise deli gibi inliyor ve Hyunjinin kafasından tutup kendine daha da bastırıyordu.
Hyunjin hızı arttırırken Jeongin inlemelerini tutmaya çalışıyordu aksi takdirde yakalanabilirlerdi. Kendini ne kadar tutmaya çalışsada inlemeler çıkıyordu ağzından.
Hyunjin hızını doruk noktasına çıkarınca Jeonginin bacakları titremeye başlamıştı. Hyunjin geleceğini anlamıştı.
" Geliyorum! "
Jeongin büyük bir inlemeyle boşaldı. İkisi de nefes nefese kalmıştı.
" Sıra sende "
Jeongin ilk defa birine sakso çekecekti. Hem istiyordu hem korkuyordu.
Yavaşça Hyunjinin pantolonunu sıyırdı boxerıyla birlikte.
Oldukça büyüktü nasıl ağzına alacağını düşünüyordu.
" Bakma artık al ağzına şunu "
Jeongin ağzına alarak ileri geri yapmaya başladı. Hyunjin ise erkeksi sesiyle inleyip Jeongini daha da tahrik ediyordu.
Bir yandan elleriyle yön verirken sesli bir şekilde inlemeye devam ediyordu. Jeongin daha da hızlandı.
Jeongin hızını arttırdığında Hyunjin boşalacağını hissetti. Konuşamadan Jeonginin ağzına boşaldı.
İkiside rahatlamıştı. Bu yaptıkları çok yanlıştı ikiside farkındaydı ama aşk her şeyi göz ardı edebilirdi.
🌟 (+18 Sahne bitti)
İkiside giyindiler ve yanyana oturdular.
" Ne yaptık biz? "
" Ödülünü verdim bebeğim "
" Hayatımdaki en iyi ödül "
" Sevindim "
Hyunjin heyecanla lafa atladı.
" Bu arada, bu yarışma işi ne olacak şimdi? "
" Hiç düşünmedim onu ya ama artık yarışma falan olamaz üçünüde atarlar okuldan "
" Kesin atarlar da siz kimle yarışacaksınız? o kadar çalıştınız iptal olmasa bari "
" Düşüneceğim bakalım, Changbin hoca da artık ne istersem onu yapar diye düşünüyorum "
" Yapmazsa ben konuşurum bebeğim "
" Bebeğim mi? "
Jeonginin yanakları kızarmıştı.
" Az önce inlerken böyle yanakların kızarmamıştı bebeğim, yoksa benim oğlum fazla mı azgın? "
" Sus biri duyabilir, hem çıkalım artık burdan, öğle arasına az kaldı "
Hyunjin sırıtarak ayağa kalktı ve elini Jeongine uzattı.
" Kalk hadi "
Jeongin hocasının elinden tutup kalktı. Hyunjin kapının kilidini açtı ve kapıyı araladı. Karşısındaki manzarayla ikiside donup kaldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10. Pet | Hyunin
Fanfiction10. Sınıfa yeni başlayan Jeongin, Fizik öğretmeni Hyunjin ile bir tartışma yaşar. ‼️ Yaş farkı vardır ‼️ Hwang Hyunjin × Yang Jeongin Jeongin: 16 Hyunjin: 24