🌟
Saat 10.24
Hyunjin uyanmış yanında yatan Jeongini izliyordu. Pembemsi dudakları, uzun kirpikleri, sol yanağındaki ben, ipeksi saçları insanı baştan çıkarmak için yeterliydi.
Yumuşacık saçlarıyla oynarken Jeongin gözlerini araladı. Kahverengi gözleri ışıl ışıldı.
" Günaydın "
" Günaydın güzelim "
Masumca sırıttı Jeongin. Camın yanındaki yatağından dışarıyı izlemeye başladı.
" Yağmur yağacak sanırım "
" Galiba, dışarı çıkmak ister misin? "
" Neden olmasın? "
" Hadi çıkalım "
İkiside yataktan doğrulup banyoya girdiler. Yüzlerini yıkadılar, dişlerini fırçaladılar, saçlarını yaptılar...
Jeongin üstüne sweatini geçirdiğinde içeri Hyunjin adımladı.
" Hazır mısın? "
" Hazırım "
" Hadi o zaman "
İkili el ele dışarı çıktı. Bulutlar ve serin rüzgar iyi hissettiyordu. Yüzlerine vuran rüzgar saç tellerini dans ettiriyordu, yüzlerini okşuyordu.
" Nereye gideceğiz? "
" Çocukluğuma gideceğiz "
Jeongin şaşırdı ve anlam veremedi. Şaşkın ifadeyle konuştu.
" Nasıl yani? "
" Ben küçükken sürekli gittiğim bi park vardı, her okul çıkışı giderdim ve salıncakta sallanırdım. Ama yanımdaki mavi salıncak hep boş olurdu.
Bir gün kendime söz verdim. Bu mavi salıncağa hayatımın aşkı oturacak. Ve de ben; sadece dalgalanan saçlarını izleyeceğim, salınmayla etkilenen o saçları...
Şimdi oraya gideceğiz bebeğim, mavi salıncağa, 10 sene önceye "
Jeongin kocaman elleri sıkıca kavradı. Mutluydu.
" Hadi gidelim "
İkili soğuk rüzgarla yürümeye başladı. Sonbaharın son vuruşlarıydı bunlar. Tadını çıkarmak lazımdı.
🌟
" Şurdaki mavi salıncağı görüyor musun? "
" Tam önümde "
İkili birbirine döndü, pürüzsüz yüzlerine aşkla baktılar.
Hyunjin kırmızı salıncağa yönelirken Jeongin maviye adımladı. Rüzgarla dans etmeye başladı Jeongin. Hızını her arttırdığında daha da iyi hissediyordu.
Jeongin sallanırken Hyunjin onu izliyordu. Sonunda kendine söz verdiği bu işi yerine getirmişti.
Sevgilisi o mavi salıncakta sallanıyordu.
" Beğendin mi? "
" Çok beğendim "
Yaklaşık 10-15 dakika sallandıktan sonra Jeongin ayaklarıyla kendini durdurdu.
" Neden sallanmadın? "
" Seni izlemek istedim, sonbaharın eşsiz gününde eşsiz bebeğimi izlemek istedim "
Jeonginin yanakları kızardı. Eldivenli elleriyle yüzünü kapatmaya çalışıyordu.
" Kapatma o güzel yanaklarını "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10. Pet | Hyunin
Fanfiction10. Sınıfa yeni başlayan Jeongin, Fizik öğretmeni Hyunjin ile bir tartışma yaşar. ‼️ Yaş farkı vardır ‼️ Hwang Hyunjin × Yang Jeongin Jeongin: 16 Hyunjin: 24