Bir kaç dakika sonra genç adam tarafından kapı açıldı. Elinde pamuk ve ilaç vardı.
Pamuk ve ilacı önündeki sehpaya bırakıp Jeonginin yanına oturdu. Pamuktan bir parça koparıp ilaç damlattı. Jeonginin yüzünü temizlerken bir yandan onunla konuşuyordu.
" Bana ne olduğunu çarpıtmadan anlat "
Jeongin başını temizleyen hocasına bakıyordu. Dolgun dudaklarına baktığını fark etmeden hocası konuştu.
" Neden dudaklarıma bakıyorsun? "
Jeongin hemen kendini toparladı. Konuşmaya başladı.
" Dalmışım özür dilerim. Size anlattığım gibi oldu ama kas yaptığın için götün kalkmış dedim "
" Aferin sana Jeongin "
" Napsaydım hocam? ezik gibi kalamazdım "
" Bu dediğin çok ayıp bir şey "
" Biliyorum ama o zorladı, ilk başlatan o "
" Her neyse, halledeceğiz bir şekil "
Jeongin daha 2 gün önce kavga ettiği hocasının neden şimdi onu savunduğunu merak ediyordu.
" Hocam "
" Hm "
" Biz daha 2 gün önce tartışmadık mı? Neden şimdi beni korumak istiyorsunuz? "
" Tartıştıysak nolmuş? Bazı meseleleri uzatmak mantıklı değil "
Bir şey demeden yüzünü temizleyen hocasını izlemeye devam etti.
Bir kaç dakika daha temizledikten sonra Hyunjin Jeonginin alnına yara bandı yapıştırdı.
" Teşekkür ederim "
" Hadi müdürün yanına gidelimde çözelim şu işi "
Jeongin kafasıyla onaylayarak ayağa kalktı. Birlikte odadan çıktılar ve müdürün odasına yürümeye başladılar.
🌟
Hyunjin ve Jeongin kapıyı tam açacakları sırada sesler duydular.
" Hocam Hyunjin hoca elime vurdu bir anda! "
Jeongin şaşırarak Hyunjine döndü. Sessizce konuşmaya başladı.
" Hocam ne diyor bu? "
Hyunjin hiçbir şey söylemeden kulağını kapıya koydu, dinlemeye başladı.
" Oğlum Hyunjin hoca öyle bir şey yapmaz "
" Hocam vurdu diyorum gerçekten "
Hyunjin bir anda kapıyı açıp içeri daldı. Jeonginde arkasından.
" Sen utanmıyor musun arkamdan sallamaya? "
" Hocam noluyor? Bu ne terbiyesizlik dan diye giriyorsunuz odama? "
" Kusura bakmayın hocam ama yalan söylüyor. Ben ona vurmadım. Kendisi Jeongin'e vurmak istedi elini tuttum sadece "
Hyunjin kendini aklamaya çalışırken Jeonginde durmadı, az önce kendisini kurtaran öğretmenine yardım etmeliydi.
" Hocam Hyunjin hoca doğruyu söylüyor. Bu arkadaş bana vurmaya kalktı hatta bakın kafam kanadı. İnanmıyorsanız bakalım kamera kayıtlarına "
Changbin hiç cevap vermeden kamera kayıtlarını açmayı denedi fakat kayıt yoktu.
" Kayıt niye yok? "
" Hocam yoksa kendinizi aklamak için kamera kayıtlarını mı sildirdiniz? Changbin hoca nasıl olsa her zaman okulda yok hazır boş bulmuşken sildirdiniz değil mi? tam sizlik hareket "
" Niye öyle bir şey yapayım? İşim gücüm yok seninle mi uğraşacağım? "
" Hiç belli olmaz, sizin yüzünüzden geçen sene fizikten kaldım "
" Notların 30larda geziyordu ona rağmen yüksek sözlü verdim. Oturup çalışsaydın da geçseydin "
Jeongin arkadan Hyunjin'e dokundu.
" Hocam sakin olun "
Changbin ellerini masaya vurarak konuştu.
" Yeter bu kadar! İkinize de 1 hafta uzaklaştırma yazacağım. Ne bu terbiyesizlik karşımda "
" Ya hocam! "
" Hyunjin hocam yeter bu kadar. İkinizde okuldan çıkın "
Hyunjinin kafasından aşağıya kaynar sular dökülmüştü. Hiçbir şey demeden odadan çıktı.
" Senin canını okuycam ulan "
Karşısındaki çocuğa sertçe baktı Jeongin. Oda başka bir şey söylemeden odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10. Pet | Hyunin
Fanfiction10. Sınıfa yeni başlayan Jeongin, Fizik öğretmeni Hyunjin ile bir tartışma yaşar. ‼️ Yaş farkı vardır ‼️ Hwang Hyunjin × Yang Jeongin Jeongin: 16 Hyunjin: 24