13. Bölüm - Evim

36 7 0
                                    

" Ne olmak isterdin? "

Jeongin kafasını önüne döndürüp düşünmeye başladı.

" Evim olmanı isterdim "

Hyunjin, Jeonginin boynundan tutarak kendine doğru döndürdü.

" Ev bazen 4 duvar ve 1 çatı değildir Hyunjin, ev bazen insandır "

Hyunjin narin parmaklarıyla Jeonginin saçlarını okşadı.

" Ben senin evin olabilirim, her daim sıcak ve huzur bulduğun o yerim "

Jeongin parmaklarıyla Hyunjinin ellerini kavradı. Gözlerini kapattı.

" Seni seviyorum Hyunjin, ne olursa olsun beni bırakma "

" Bırakmayacağım "

Hyunjin yavaşça Jeonginin dudaklarına eğildi. Narin dudaklarını onunkiyle birleştirdi.

İşte ev burasıydı, bu narin dudaklar, bu yumuşak eller, bu sarı saçlar, bu öpüştü ev, benim evim burasıydı, huzur bulduğum yerdi.

" Duş almak ister misin? "

Jeongin evet anlamında kafasını salladı.

" Bende geleyim mi? "

" Ya şımarma hemen "

" Tamam tamam gir hadi "

🌟

Jeongin duş alırken Hyunjin de yemek hazırlıyordu. Domatesleri doğrarken banyodan ses işitti.

" AHH "

" Jeongin! "

Hyunjin koşarak banyoya geldi, kapıyı açtı ve içeri girdi.

" Ya niye giriyorsun? "

" Kafanı mı çarptın noldu? "

" Ayağım kaydı düştüm "

" Var mı bi yerinde bir şey "

Hyunjin Jeonginin çıplak vücudunu inceliyordu. Görünürde bir yara veya hasar görünmüyordu.

" Ya bakma "

" Sevişirken her yerini gördüm zaten "

Jeongin yan gözle bakarak ayağa kalktı.

" Otur kalkma, ben yıkarım seni "

" Ya Hyunjin çıkar mısın saçmalama "

Hyunjin Jeongini oturttu ve kendi de soyunmaya başladı.

" Ben az önce dedim sana bende geleyim diye, beni dinlemeliydin "

" Ya Hyunjin saçmalama çıkar mısın? "

" Otur dedim Jeongin "

Hyunjin tamamen çıplak olduğunda duşakabinin kapısı kapattı.

" Söylenmeyi bıraksan iyi edersin Jeongin, yoksa iyi şeyler olmayabilir. Hazır ikimizde çıplağız "

" Of Hyunjin ne diyorsun ya "

Hyunjin sırıtarak eline şampuanı aldı ve Jeonginin saçlarını ovalamaya başladı.

Jeongin rahatlamış hissediyordu, Hyunjin bir yandan saçlarını ovarken oda kafasını geriye yaslamış keyfine bakıyordu.

" Bakıyorum Hoşunuza gitti "

" Hihi "

Hyunjin Jeonginin saçlarını duruladıktan sonra banyo lifini eline aldı ve Jeonginin sırtını ovalamaya başladı.

" Koca bebek seni "

Hyunjin bir yandan Jeonginin sırtını ovalarken bir yandan kulağına fısıldıyordu.

" Daha iyi misin? "

Jeongin Hyunjinin fısıltıyla konuşmasına tahrik oluyordu. Kendini tutmaya çalışırken konuştu.

" İyiyim "

Hyunjin Jeonginin sırtından göbeğine gelmişti, göbeğini ovalarken tekrar fısıldadı.

" Bir şeyler kalkmış gibi gözüküyor "

Jeongin kafasını Hyunjine döndürüp konuştu.

" İndirsene o zaman "

" Hay hay "

‼️ +18 ‼️

Hyunjin hızlıca Jeongini ayağa kaldırıp duvara yapıştırdı. Dudaklarını sertçe öpüyordu, Jeonginde inleyerek karşılık veriyordu. Biraz öpüştükten sonra araya dilleride kattılar. Birkaç dakika aynı şekilde devam ettikten sonra Hyunjin Jeonginin boynuna yöneldi.

Jeongin yüksek sesiyle inlemeye devam ederken Hyunjin Jeongine iyice yapışmıştı, kalkan erkekliğini hissedebiliyordu.

" Yap şunu dayanamıyorum "

" Sabırlı ol bebeğim "

Hyunjin aldığı duş başlığı Jeonginin eline doladı, artık Jeonginin elleri havadaydı.

" Ne yapıyorsun? "

" Sessiz ol "

Hyunjin erkekliğini tutup Jeonginin deliğinin etrafında gezdirmeye başladı. Jeongin daha da tahrik olmaya devam ediyordu.

" Y-yapma "

" İyi hissettiriyor, değil mi? "

" İçime gir yalvarırım "

" Biraz daha yalvar "

Hyunjin Jeongini biraz daha tahrik ederken prezervatifi takıyordu.

" Bebeğim becer beni lütfen "

Hyunjin bir anda Jeonginin içine girdi, ikisi de büyükçe bir inleme çıkardı.

" Acıyor mu? "

" Hemde çok! "

" Birazdan zevkten delireceksin "

Hyunjin yavaşça ileri geri yapmaya başladı. Jeongin bacaklarını Hyunjinin beline sarıp inlemeye devam ediyordu. Hyunjin ise Jeongini tutup hızını arttırıyordu.

(Sonraki bölüm smut devam edecektir)

10. Pet | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin