🌟
Saat 11.46
Jeongin sınıfta dersteyken bir anda kapı tıkladı.
" Buyurun "
İçeriye Hyunjin adımladı.
" Hocam Jeongini alabilir miyim? "
" Ahh tabii ki hocam, Jeongin koş "
Jeonginin beklediğini an sonunda gelmişti. Şimdi tam zamanıydı.
Hocasıyla beraber müdürün odasına indiler. Kapıyı çaldılar.
" Girin "
İkisi birlikte içeri adımladı.
" Ne için geldiniz yine? "
" Bugün siz değil ben konuşacağım. O arkadaşı çağırır mısınız? "
" Bu ne biçim bir üslup? ayr- "
" Hocam, bir kere olsun şu çocuğu dinleyin artık "
Changbin ikilinin ciddi ifadesini fark etmişti. Bir şey söylemeden nöbetçi öğrenciye çocuğu çağırmasını iletti.
🌟
Çocuk içeri girdiğinde kapıyı sıkıca kapattılar.
" Ne istiyorsunuz benden hala? "
Jeongin sırıtarak hareketlendi.
" Evet... Sevgili öğretmenim, sevgili artis arkadaşım, ve çok güzel dinleyen müdürüm. Bugün bu olayı tamamen çözmeye geldik "
" Neyi çözeceksin daha ya? Hocanla sen akıllanmadın mı hala? "
" Bugün sadece ben konuşacağım. O yüzden o ağzını kapat "
Jeonginin gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu. Odadaki herkes gerilmeye başlamıştı.
" Şimdi... olayın en başından başlıyoruz. Geçen hafta çarşamba günü. Sen yanıma geldin ve xxflat grubunun gitarcısı olup olmadığımı sordun, ama hayvanca bir üslupla, istediğin kavga çıkarmaktı çünkü. Kavga çıkarıp beni gruptan attıracaktın, ve yarışmaya 2 hafta kaldığı için yeni gitarcı bulamayacaklardı. Bu durumda sen ve o çok akıllı arkadaşlarınız otomatikman 1. sayılacaktınız.
Ne hikmetse bu olay çarşamba günü oldu. O günde Hyunjin hoca bahçede nöbetçiydi ve Hyunjin hoca geçen sene seni fizikten bıraktığı için ona büyük kin besledin, intikam almak istedin. Olaya müdahale etsin diye özellikle çarşambayı seçtin. 1 taşla 2 kuş vurmak istedin aklınca. Ama o kalın kafan bunu beceremedi haliyle "
Jeongin tane tane olayı anlatırken Hyunjin sadece sırıtarak öğrencisini izliyordu. O kadar güzel konuşuyorduki karnında kelebekler hissetmeye başlamış gibiydi.
" devamına gelelim... biz aşağıda tartışırken 2. arkadaşın müdürü bir şekilde odasından çıkardı ve yukarı götürdü. 3. arkadaşında gelip o açının kamera kayıtlarını sildi. Ama siz 3 ucube aşırı aptal olduğunuz için diğer açıları silmediniz. Hepinizin o saatte yediği haltlar kameralarda var. Changbin hocanın odadan çıkartıldığı, diğerinin odaya gizlice girdiği, hepsi gözüküyor. İsterseniz açalım Changbin hocam "
Changbin eli titreyerek o günün kayıtlarını açtı.
" Bakın bakın, 2. çocuk geliyor, changbin hocayı çıkarıyor. Onlar çıktıkları anda 3. kişi geliyor, temizlikçi ablayı geçip odaya giriyor. Odanın kayıtlarını açalım hocam "
Hyunjin ve Jeongin hariç herkes titriyordu.
Changbin kayıtları açtı.
" Bakın hocam, sizin bilgisayarınıza giriyor, kayıtları siliyor ve zil çaldığında hızlıca çıkıyor "
Jeongin büyük bir zevkle konuşmaya devam etti.
" Biz o gün kayıtlara baktığımızda yoktu ama yine ne hikmetse ertesi gün baktığımızda Hyunjin hoca bu salağa tokat atıyordu. Nasıl olmuş bu ya? yalnız montajı harika yapmışsınız dostum ellerinize sağlık. Changbin hoca bile inandı valla "
Hyunjin hiç tepki vermiyordu, karşısındaki Jeongini büyük bir takdirle izliyordu.
" Ben o gün diğer açılara bakmamızı söyleyecektim ama Changbin hoca beni konuşturmayıp direk hocama uzaklaştırma vermeyi tercih etti "
İkisininde yüzleri kızarmıştı. Konuşamıyorlardı.
" Sonuç olarak, planın tutmadı dostum. Sıçtın batırdın. Ve siz Changbin hocam, Hyunjin hocaya bir şey borçlusunuz sanki "
Changbin kızarmış suratıyla ayağa kalktı.
" Özür dilerim hocam, sizi dinlemek yerine uzaklaştırma verdiğim için. Neden bu çocuğa inandım bilmiyorum "
Jeongin sadece güldü ve yanındaki çocuğa döndü.
" Sen bir şey demeyecek misin? dilini mi yuttun yoksa? Yüzün kızarmış, su ister misin? "
Koltuktan sinirle kalkan çocuk omzunu Jeongine vurarak odadan çıktı.
" Sporu azalt dostum "
Hyunjin büyük bir keyifle ayağa kalktı.
" Jeongin, biz gidelim artık "
" Hay, hay "
İkili büyük bir neşeyle odadan çıktılar. Hyunjin Jeongin'in elini tuttu.
" Ne oldu hocam? "
" Bir ödülü hak ettin değil mi? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10. Pet | Hyunin
Fanfiction10. Sınıfa yeni başlayan Jeongin, Fizik öğretmeni Hyunjin ile bir tartışma yaşar. ‼️ Yaş farkı vardır ‼️ Hwang Hyunjin × Yang Jeongin Jeongin: 16 Hyunjin: 24