4. Bölüm - Barış

51 8 0
                                    

Herkes kahkaha atmaya başladı, Jeongin ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Diğerleri hala gülmeye devam ederken Jisung konuşmaya başladı.

" Şaka yapıyoruz oğlum. Kim bunu 3 günde öğrenebilir? 2 haftamız var daha "

Jeongin bayağı rahatlamış hissediyordu. 2 haftada kolayca öğrenebilirdi. Nasıl olsa daha sınavların başlamasına vardı.

" Of çok korktum ya "

Diğerlerinin de gülmesi artık sonlanmıştı. Gülmekten yanakları kızarmıştı.

Jeongin biraz utansada kendini rahat hissediyordu.

" Utandın mı lan? şaka yapıyoruz rahat ol "

" Rahatım "

" 2 hafta sonra yarışmaya katılacağız. Okuldaki diğer müzik grubuyla kapışıcaz. 2 tane şarkı çalacağız, sen ilk bunu ezberle, çalış. Diğeri kolay halledersin onu hemen "

Jeongin elindeki kağıdı inceleyerek şarkıyı çalışmaya başladı.

🌟

17.24

" Beyler bugünlük bu kadar çalışma yeter, Jeongin parçanın çeyreğini öğrendin sayılır. Evde de zamanın olursa çalış lütfen "

" Çalışırım "

" Hah Jeongin unutmadan söyleyelim, grubumuzun adı xxflat, karşı takımda, yywar "

" Dağılalım "

🌟

Ertesi gün 09.32

İlk zille beraber Jeongin ve Seungmin yine dışarı adımladılar.

Jeongin, Seungminle yürüyerek sohbet ederken bir ses işitti.

" Hey sen! "

Jeongin sesi duyduğu yöne döndü. Karşısında iri yapılı, kaslı bir çocuk vardı.

" Buyurun? "

" Sen şu xxflat grubundaki gitarcı değil misin? "

" Napacaksın? "

Jeongin önündeki iri yapılı adamın üstüne yürümeye başladı. Seungmin korkuyor gibiydi.

" Hayırdır lan sen, ufacık boyunla bana atar mı yapıyorsun? "

Önündeki iri çocuk iki eliyle Jeongini ittirdi.

Jeongin sinirlenmeye başlıyordu. Sinirle konuşmaya başladı.

" İki kas yapmışsın diye götün kalkmış bence "

" Ne diyorsun lan sen?! "

Jeongin yüzüne sert bir yumruk yediğini fark etti. Yanağını tutarak ayağa kalktı ve bir yumrukta kendisi attı.

Yere düşen genç tekrar yumruk atmak üzere kalktığında Jeongin yüzünü kapatıyordu. O sırada bir el gördü.

Bu eller fizik öğretmeni Hyunjin'e ayitti. Parmaklarındaki ince yüzükler muazzamdı. Kemikli parmakları insanı baştan çıkarıyordu.

Jeongin ne düşündüğünü fark ederek kafasını topladı. Ellerini yüzünden çekip Hyunjin'e döndü.

" Napıyorsunuz siz?! Bune hal?! kaç yaşında adamlarsınız yakışıyor mu size? Neyi paylaşamadınız? "

Jeongin hemen lafa atladı.

" Hocam Seungminle yürüyorduk. Bir anda sen xxflat grubunun gitarcısı mısın dedi. Napacaksın deyince yumruk attı bana. "

" Niye yumruk atıyorsun oğlum? sende niye onu kışkırtıyorsun? "

" Neresi kışkırtma bunun hocam? İnsan gibi napacaksın dedim kendisi artislendi "

" Ama hoca- "

" Daha fazla bir şey duymak istemiyorum, Jeongin benle gel, sende Changbin hocanın odasına git. Jeongin'in kafası kanıyor. Ona bakıp gelicez "

" Hocam- "

" Yürü dedim! "

Kaslı çocuk yanlarından ayrılıp uzaklaştı. Bütün okul onları izlerken Jeongin ve Hyunjin okulun içine adımladılar. Rehberlik hocasının odasına gittiler.

Hyunjin sıkıca kapıyı kapattı ve Jeongin'in yanına oturdu.

" Ne oldu oğlum? "

" Anlattım hocam orda işte, yumruk attı bana "

" Jeongin, eğer seni savunmamı istiyorsan bana bütün olayı anlatmalısın. Yoksa ikinizde uzaklaştırma alacaksınız. Daha ilk haftadan "

" Sizin savunmanıza ihtiyacım yok, kafamı temizleyelim gidicem "

" Jeongin, artislik yapma bana. Sen beni sevmiyor olabilirsin ama ben şuan seni korumaya çalışıyorum. O bu sene mezun olacak gidecek. Senin daha 2 senen var. Siciline işlemesin böyle bir olay "

Jeongin yere bakarak düşünmeye başladı. Evet, Hyunjin hocayı sevmiyordu ama şuan o kendisine yardım etmek istiyordu, kendisine iyi bir adım atmıştı. Bu fırsatı geri çevirmemeliydi. Aralarındaki bu anlaşmazlık ne kadar sürecekti?

Jeongin evet anlamında kafasını salladı.

Hyunjin pamuk ve ilaç almak üzere odadan çıktı.

10. Pet | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin