3. Bölüm - Yeni Ekip

59 7 5
                                    

Jeongin yutkundu, işte şimdi sıçmıştı. Ne kaçabilirdi, ne de bir şey diyebilirdi. Olduğu yerde öylece durdu.

Genç öğretmen Jeongin'i gördü, sanki çok mutluymuş gibi sırıtıp Jeongin'in yanına yanaştı.

" Vay, vay, vay. Bende sabah seni arıyordum Jeongin bey. Neden gelmediğinizi sorabilir miyim acaba? "

" Uyuya kalmışım hocam "

Jeongin yine elleri yumruk dişlerini sıkarak konuşuyordu.

" Hmmm, ikinci günden uyuya kalmak hemde fizik dersinde! Bak sen şu işe yav 😨 "

" Hocam alarmı duymamışım gerçekten "

Hyunjin elini Jeonginin omzuna attı ve kibirli ifadesiyle konuştu.

" Eminim öyle olmuştur "

" Öyle "

" Kesinlikle genç adam, bir daha olmasın "

Pişkin gülüşüyle Jeonginin yanından ayrıldı.

" Puşt herif "

Jeongin sınıfa girer girmez çantasını sırasına fırlattı ve sinirle sırasına oturdu.

" Noluyor oğlum? "

Şaşkın bir ifadeyle konuştu Seungmin. Burnundan soluyan Jeongini izliyordu.

" Amına kodumun hocası yakaladı beni az önce "

" Dersimi ektin? "

Sinirli bir şekilde kafa salladı.

" İyi bok yedin "

Jeongin hiçbir şey söylemeden sırasına oturmaya devam etti.

🌟

3. Zilin çalmasıyla Jeongin ve Seungmin dışarı çıktılar.

" Aga sana söyliycektim daha önce ama unuttum, bizim okulun müzik grubu var, sende iyi gitarcısın aslında. Hem gitarcı arıyorlar diye duydum. Katılmak ister misin? "

Jeongin biraz düşündü, bu iyi bir fikir olabilirdi. Seungmin'in dedikleri kafasına yatmış gibiydi. Kendinden emin bir şekilde konuştu.

" Çok iyi olur aslında, nerde bu grubun çalıştığı yer? "

" B bloğun arkasında siyah kapı var görmüşsündür. Müzik odasına gidiyor orası. Genelde orda çalışıyorlar "

" Okul çıkışı gidip bir sorayım bakalım "

🌟

Son zilin çalmasıyla birlikte Jeongin koşa koşa arka kapıya gitti, kapı kolunu döndürüp içeri girdi.

İçerisi oldukça büyüktü, duvarlarda enstürmanlar vardı, gitar çeşitleri, keman çeşitleri, her şey vardı.

Biraz ilerlediğinde yarı açık bir kapı gördü. İçeri adımladı.

" Merhaba "

" Merhaba? "

" Sanırım gitarcı arıyormuşsunuz, bence o kişiyi buldunuz "

İçerdeki 3 kişi birbirine baktılar. Liderleri öne atladı.

" Adın ne? "

" Ben Yang Jeongin, 10. Sınıfım "

" Bende Chan. Bu felix buda Jisung. Aynı zamanda han da diyoruz. "

" Memnun oldum "

" Ben ve Jisung 11. Sınıf. Chan ise 12 "

" En küçüğünüz benim ha "

" Öyle olacak gibi "

" Nasılsın gitarda "

" Elektroda klasikte çalabiliyorum, bir şarkıyı 3-4 günde öğrenebilirim "

" 3-4 gün süper bir sayı, gel bi deneyelim senle "

" Pekala chan abi "

" Hiçbirimize abi demene gerek yok, çok fazla bir yaş farkı yok zaten "

" Tamamdır "

Felix ayağa kalkarak duvardaki elektro gitarı aldı, Jeongine uzattı.

Jeongin gitarı eline aldı, rengi, modeli çok güzeldi. Bayılmıştı bu gitara.

Jisung elindeki kağıdı Jeongin'e uzattı.

" Bunu 3 günde öğrenebilir misin? "

Jisung'un uzattığı kağıdı eline alıp incelemeye başladı. Bu çok zor bir şarkıydı. 3 günde öğrenmesi baya bir zor olacaktı.

Ne diyeceğini düşünüyordu.

" Eee şey "

10. Pet | HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin