" Tabii ki de bir şey yok chan, saçmalıyorsun "
" Jeongin yalan söylediğin belli, kıpkırmızı oldun. Bak beni abin olarak gör, bir şeyler varsa bana söyle lütfen. Söz kimse bilmeyecek, Felix ve Jisungta "
Jeongin kendini rahatlatmaya çalışırken konuştu.
" Gerçekten yok "
" Şuan söylemek istemiyorsun sanırım. Sen bilirsin ama eğer bir şeyler varsa asla kimseye söyleme ve belli etmeyin. İkinizinde hayatını bitirirler "
" Şimdi ben gidiyorum Jeongin, akşam saat 18.00'de burda ol. Sahneyi falan ayarlayacağız "
Jeongin kafasıyla onayladı ve Chan dışarı çıktı.
" Kapıyı kilitle! "
" Tamamdır! "
Jeongin gitarını duvara bırakıp düşünmeye başladı. Chan nasıl tahmin etmişti? Aynı zamanda boynundaki kızarıkları kapatmalıydı.
" Ah Hyunjin ah! hayvan herif dişlemiş resmen "
Jeongin üstünü başını düzeltip oradan ayrıldı.
Okulun çıkışına geldiğinde Hyunjini gördü.
" Hyunjin hocam "
" Nasılsın Jeongin? "
Etrafta insanlar vardı. Dikkat çekmemeleri gerekiyordu.
" İyiyim hocam siz? "
" Bende iyiyim teşekkür ederim "
Jeongin, Hyunjin ile konuşmaya devam ederken omzunda el hissetti.
" Jeongin, Hyunjin hocayla arayı düzelttiniz sanırım "
Bu Minhoydu. Sınıftan bir öğrenci.
" Bir şey yoktu ki düzeltelim "
" Okulun ilk günü tartışmıştınız o yüzden sordum "
" Hayır Minho aramızda bir anlaşmazlık yok. Hem sen derslerine odaklan boşver diğer kişilerin hayatlarını. Değil mi? "
Hyunjin gözlerini belerterek konuşuyordu. Minho daha fazla laf etmemesi gerektiğini anlamıştı.
" Haklısınız hocam, hoşçakalın ben gideyim artık "
" Görüşürüz "
Minho yanlarından ayrıldığında Jeongin konuştu.
" Korktu sanki "
" Bir tık "
İkiside gülerek ayrıldılar.
🌟
Perşembe 17.45
Jeongin okula adımladığında sahnenin kurulmaya başlandığını gördü. Chan görevlilere yardım ediyordu. Hızlıca yanlarına gitti.
" Selamm "
" Hah Jeongin hoş geldin, Felixle müzik aletlerini hazırlar mısınız? Sahne tamam sayılır "
Jeongin kafasıyla onaylayıp Felix'e yardım etmeye gitti.
Felix mikrofonu, Jeongin ise gitarı taşıyordu.
Jisungun yardımıyla da bütün işleri bitirdiler.
🌟
Saat 18.03
İnsanlar yavaş yavaş doluşmaya başlamışlardı, öğrenciler, öğretmenler, veliler birçok kişi burdaydı.
Jeongin gitarını ayarlarken gözleri bir yandan Hyunjini arıyordu.
Gitarıyla biraz daha ilgilendikten sonra Hyunjinin içeri adımladığını görmüştü.
Siyah gömleği, pantolonu ile o kadar seksi gözüküyorduki Jeonginin ağzının suyu akmıştı resmen, aynı zamanda da kıskanıyordu. Kız erkek farketmeksizin bütün okul peşindeydi. Bir çok kızın gözdesiydi.
Jeongin sırıtarak Hyunjinin adımlamasını izlerken Chanın konuşmasıyla irkildi.
" Jeongin, bu işin sonu iyi bitmeyecek. Dikkatli olun "
Jeongin anlamamazlıktan gelerek konuştu.
" Hangi iş? "
" Sen gayet iyi anladın beni "
Chan Jeonginin sırtını pohpohlayıp mikrofon ayarına devam etti.
🌟
Saat 18.35
" Sevgili misafirlerimiz, okulumuzun konserine hoş geldiniz! "
Alkışlar ve alkışlar.
" Biz xxflat ve bugün sizlere şarkılar söyleyeceğiz! "
Alkış.
" 3,2,1! "
İlk şarkılarını söylemeye başlamışlardı.
🌟
Saat 21.26
Konser boyunca ne Jeongin gözlerini Hyunjinden ne de Hyunjin gözlerini Jeonginden alabilmişti. İkisi de sırıtarak birbirini izliyorlardı.
Konser artık bitmişti, herkes çok beğenmiş ve eğlenmişti.
Kalabalık yavaşça dağılırken Jeongin telefonunun titrediğini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
10. Pet | Hyunin
Fanfiction10. Sınıfa yeni başlayan Jeongin, Fizik öğretmeni Hyunjin ile bir tartışma yaşar. ‼️ Yaş farkı vardır ‼️ Hwang Hyunjin × Yang Jeongin Jeongin: 16 Hyunjin: 24