👑 PART 13 👑

21 3 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰




🔗



Jimin yang terbangun dari tidurnya .. ia mula membuka matanya perlahan-lahan... Walaupun kepalanya masih berdenyut .

Ia mula merasa bibirnya menyentuh sesuatu yang lembut dan bergitu juga dengan badannya yang terlalu rapat dengan badan seseorang .

Ia merasa tangannya yang menyentuh sesuatu yang hangat ..

Jimin cuba menetralkan nafasnya dan setelah ia menyedari sepenuhnya ... Ia melihat seseorang sedang memeluknya erat .

Dan bibirnya yang bersentuhan dengan leher milik Ceonya itu . Jimin amat terkejut lalu ia mendorong tubuh bongsor Jungkook sehingga Jungkook terbangun dari tidurnya .

" Ada apa sayang hmm ."

Kata Jungkook dengan suara Deep dan seraknya

Deg !

Jimin amat terkejut mendengar suara Jungkook yang memanggilnya sayang . Ia menutup matanya mencari kekuatan agar ia dapat berdepan dengan Tuan Ceonya itu .

" Tu tuan .. lepaskan tangan Tuan ..."

Kata Jimin tergagap-gagap setelah ia merasa tangan Jungkook masih berada di pinggang rampingnya dan kepalanya juga berada diatas lengan Jungkook sehingga ia dapat merasa hembusan nafas Jungkook yang terkena pada mukanya .

" Hmmm .. Jimin-ah ... Dengar sini ... Aku bakal suamimu .. jadi panggil aku Jungkook bukan Tuan ."

Kata Jungkook yang masih memegang pinggang ramping Jimin

Jimin hanya mampu memejamkan matanya kerana ia merasa amat malu berada dalam keadaan seperti itu bersama Ceonya .

Denyutan jantungnya berdegup kencang seolah-olah mengepam darah yang seakan habis . Entah kenapa ia merasa sesuatu yang mengelitik dalam perutnya .

Ia benar-benar merasa malu untuk melihat Bosnya itu dan entah kenapa sentuhan tangan Jungkook pada pinggangnya membuatkan ia merasa nyaman .

" Tapi Tuan "

Kata Jimin yang merasa ingin menghilang dari situ .

" Jimin ah ...apa kau benar-benar membenciku ."

Tanya Jungkook yang melepaskan rangkulan tangannya di pinggang ramping Jimin lalu ia mengangkat muka cantik Jimin yang masih berada diantara lehernya .

Jimin hanya memejamkan matanya ...ia benar-benar merasa malu dan entah kenapa sentuhan Jungkook membuatnya menjadi gila .

" Jimin ah .. buka mata cantikmu .. dan lihatlah aku hmmm..."

Kata Jungkook yang masih menatap wajah cantik Jimin yang sudah tampak memerah .

Jimin membuka matanya perlahan-lahan lalu ia melihat Jungkook yang sedang melihatnya

" Jimin ah .. aku mencintaimu ... Aku janji akan membahagiakanmu .. jadi tolong berikan aku kesempatan untuk bersama kau hmmm ."

Kata Jungkook lalu ia melumatkan bibir gemuk Jimin yang membuatkan Jimin terkejut .

Jimin cuba melarikan kepalanya agar ciuman itu terlepas tetapi Jungkook menekan kepala Jimin sehingga lumatan itu menjadi semakin dalam

Hmmm..

Jungkook mengigit bibir gemuk Jimin .. sehingga Jimin terpaksa membuka bibirnya .

Jungkook yang merasa bibir gemuk Jimin terbuka .. ia memasukkan lidahnya kedalam area Mulut Jimin yang terasa panas dan bermain didalam sana .

KAU TAKDIRKU !  - JIKOOK -Where stories live. Discover now