👑 PART 15 👑

29 3 0
                                    

Happy Reading Guys 🥰


🔗





Jimin yang baru saja sampai di lobby perusahaan Jeon group tempatnya berkerja ..

Ia berjalan ke arah lift .. Jimin sempat melihat beberapa karyawan dari deparment lain .. ia hanya tersenyum lalu menunduk hormat .

" Hey park Jimin ... Akhirnya kau datang juga hmmm.."

Kata Teamin yang datang tiba-tiba merangkul bahu Jimin dengan sebuah senyuman

" Ah kau .. buat aku terperanjat saja ."

Kata Jimin kesal sambil sambil mengusap dadanya kerana terkejut .

" Hehehe... Relakslah ... Jangan marah bro ."

Kata Teamin terkekeh .

Ting .

" Sudahlah ayuh kita masuk ... "

Kata Jimin menarik tangan Teamin untuk masuk kedalam lift yang hampir penuh .

Beberapa wanita didalam lift hanya tersenyum dan berbisik-bisik antara satu sama lain melihat kearah Jimin dan Teamin .

Teamin dan Jimin hanya tersenyum lalu menatap satu sama lain ..mereka berdua berbicara melalui mata dan ekspresi wajahnya . Yang entah apa mereka bualkan .

Setelah pintu lift telah sampai di tingkat 10 .. Jimin dan Teamin keluar dan berjalan ke tempat duduk masing-masing untuk melanjutkan perkerjaannya

Jimin yang melihat paperbag diatas mejanya ... Hanya menghela nafas yang berat .

Entah siapa yang selalu memberi padanya ... Jimin sungguh tidak pernah tahu .

" Hai morning Jim.."

Sapa Jennie yang baru sampai dengan senyuman dibibirnya ."

" Hai Nuna... "

Sapa Jimin setelah ia membalikkan badannya melihat seniornya yang baru sampai tersenyum padanya

" Apa Jimin sudah sihat ."

Tanya Jennie lagi sambil duduk di kerusinya .

" Sudah Nuna..."

Kata Jimin tersenyum

" Kai , Teamin nah ... "

Panggil Jimin dan setelah itu Jimin menghulurkan paparbag itu kepada temannya seperti biasa .

Entah kenapa Jimin tidak pernah mahu makan pemberian dari paperbag misteri itu ..

Mungkin ia terlalu kenyang kerana setiap kali ia ingin berangkat kerja ia akan menempatkan diri untuk membuat sarapan untuk dirinya sendiri .

Setelah itu Jimin dan yang lain akan sambung kerja seperti biasa .


🔗





Jung Hoseok yang melihat Jimin fokus pada kerjanya .. ia masuk kedalam biliknya dan menelefon Namjoon Agar datang berjumpanya .

Sehingga tidak lama kemudian Namjoon datang bersama Yoongi dan masuk kedalam biliknya .

Clekk...

" Oo kalian sudah datang "

Tanya Hoseok yang masih sibuk mengetik keyboard komputernya .

KAU TAKDIRKU !  - JIKOOK -Where stories live. Discover now